Hoi meiden, Ik heb een vraag, Ik ben 11 t/m 16 December ongesteld geweest. Ik ben nu 2maanden gestopt met de pil, dus ik weet niet precies hoe mijn cyclus is. De eerst keer na het stoppen van de pil, had ik een cyclus van 34dagen. Mijn vriend en ik hebben uiteraard goed geklust. Ik heb al vruchtbaarslijm gehad etc, en word steeds minder, wat 'normaal'is, dacht ik. Nu ging ik vanmiddag naar de wc ging, en zat er allemaal slijm op mijn wc papiertje, hoelang houd dit slijm aan? Verder heb ik hoofdpijn, ben best moe, ineens kleine pukkeltjes boven mijn slaap, terwijl ik nooit pukkeltjes heb en gevoelige tepels. Ook voel ik sinds een half uur, pijn links onderin mijn buik. Vooral als ik er op druk. Ik heb geen idee wanneer ik een test moet doen?! Wie kan me helpen. Alvast bedankt girls! Groetjes, Manon
ik heb even voor je gekeken of het je eisprong kan zijn (met een cyclus van 34 dagen) met de calculator, en waarschijnlijk voel je dat! 11 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 28 December 2008 Een beetje vruchtbaar 29 December 2008 Vruchtbaar 30 December 2008 Erg vruchtbaar 31 December 2008 Eisprong 5 Januari 2009 Innesteldag 14 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 23 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Dus niks om je zorgen over te maken, dit kan een nieuw gevoel voor je zijn. En al die kwaaltjes kunnen horen omdat je net vd pil af bent, lijken soms erg op zwangerschapssymptomen, na je eisprong kun je last krijgen van allerlei valse symptomen, of wie weet? succes!
Hoi Hummie, Bedankt voor je reactie! Goh, verteld mij wat over het 'ontpillen'. Daar heb ik vreselijk last van gehad vorige maand. Ik heb mijn banner maar op 30 dagen gezet, ik weet het anders ook niet?! Ik weet niet precies waar ik vanuit moet gaan, omdat het normaal door de pil 28 dagen is, en de eerste keer na de pil was het 34, dus maar der tussen in. Waar zou jij vanuit gaan? 34dagen? Groetjes, Manon
ligt eraan hoe lang je aan de pil bent geweest en vooral hoe je cyclus voor je pil was. was hij toen onregelmatig of altijd rond de 28 dagen? na je pil kan je cyclus wel veranderen, kan langer worden of weer langzaam teruglopen naar je oude cyclus of gelijk weer je oude cyclus zijn, dus ga eerst maar uit ve cyclus van rond de 34 dagen. (wel altijd je kortste cyclus aanhouden om je ei niet temissen.) je kan ovulatietesten gebruiken om te bepalen wanneer je eisprong is. Hoop voor je dat het raak is deze ronde! maar anders een tip voor de volgende ronde (ovu testen).
ik denk ook een eisprong, maar je cyclus is dan idd langer... Zou hem ook veranderen, anders ga je denken dat je overtijd bent straks, erg vervelend!
Hee, Dankjewel voor je tip, maar hopen dat het niet nodig is natuurlijk! Hihi. Ik heb eigelijk geen idee hoe het is geweest voor de pil. Ik geloof dat het altijd regelmatig was. Ik ben op mijn 15de begonnen, omdat ik altijd zoveel had tijdens menstruatie. Ik zal mijn banner op 34dagen zetten, en dat aanhouden, behalve bij mijn ei. Bedankt! Groetjes
Hoii, Ik heb geen idee. Ik houd maar 34dagen aan, anders maak ik mezelf wel gek! Bedankt voor je reactie. Nog een weekje, kun jij testen! Spannend! Succes!
Heel goed van je dat je 34 dagen aanhoudt......Zeker net na de pil weet je niet wat je cyclus is.....Succes met de wachtdagen en hopelijk heb je goed nieuws!
Hoi meissies, Nu had ik gisterenavond ineens, een veegje rose/bruin slijm. Verder niks meer gehad, geen slijm etc. Zouden die kramp, links onder ? niet van een innesteling kunnen wezen? Groetjes, Manon
kan best een innesteling zijn geweest hoor meis.. maar dat zul je toch pas over 10 daagjes weten maar kan ook nog van het ontpillen zijn dat je tussendoor wat bloed verliest, dat had ik ook heel erg
He meis, Ja! zit inderdaad niks anders op dan wachten. Het was geen bloed. Ik had alleen een klein rosachtig/bruin slijmpje, verder niks. Ach. We zullen zien! Voel jij dingen?
hoi meiss, ja ik voel zoveel.. maar ik ben al 4,5 maand gestopt met de pil en heb in die tijd ook alleen wat rose/bruin bloed gehad bij het afvegen, maar ik was maandag bij de gyn geweest en die heeft met een inwendige echo gekeken en het bleek dat mijn eitje binnen een dag ging springen of dat het een oud eitje was die niet gesprongen was.. dus nu moet ik over 2 weken terugkomen.. óf ik ben dan zwanger óf ik wordt ongesteld óf het eitje heeft niet losgelaten en krijg ik een tablettenkuur. maar ik heb sinds mijn eisprong wel de hele tijd steekjes en een zeurderig gevoel in mijn buik.. liefs
Hoi meid. Jemig! Spannend zeg! Hopen dat het het eerste is, en dat je zwanger bent! Ik zal voor je duimen. Ik ga me er niet meer teveel mee bezig houden, ik maak mezelf gek! Ik heb in mijn vorige maand geen roze/bruin slijm verloren, maargoed .. ieder lichaam is ook weer anders. Dat zie je wel! Ik heb ook de hele tijd een zeurend gevoel in mijn buik. De steekjes zijn wel opgehouden geloof ik. Afwachten maar! Succes! Ik hoor er graag van! Groetjes, Manon
hey meiss. dankjewel ja heb idd een lange cyclus gehad.. omdat ik vanaf dat ik gestopt ben met de pil 79 dagen niet ongi ben geweest en daarna op 14 december pas een keertje wat helderrood bloed heb verloren. hoe is jou cyclus nu dat je 2 mnd bent gestopt met de pil? meteen 34 dagen he? netjes hoor, hopen dat de cyclus alsmaar korter wordt
Hoi Daantje, Poeh! 79dagen! Dat is echt lang. Wist niet dat dat kon! Mmmm, je bent dus 14dec wel een soortje van ongesteld geworden. Hopen dat je cyclys nu korter zal wezen, liefst helemaal geen bloed aankomende keer natuurlijk! Dat zou helemaal mooi wezen! Toen ik stopte met de pil. Ben ik op dag 34ongesteld geworden. Ik was allang blij, want werd gek .. al had ik me er al bij neergelegt dat ik niet zwanger was. Ik voelde echt vanalles, dus was blij dat ik wist waar ik aan toe was. Nu is het dus maar afwachten of ik ongesteld ga worden. Ik heb een stijve onderbuik, en het voeld allemaal heerl erg zeurderig! Ben benieuwd! Hoop niks. Goodluck! meid!