Overtijd, maar negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ShampooL, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hallo,

Ik ben vandaag 5 dagen over tijd. Mijn cyclus is erg standaard, dus het verbaast me dat het maar niet komt.
    Ik ben niet aan de pil, deze ook nog nooit in mijn leven geslikt.

De eerste dag dat ik ongesteld moest worden had ik bruinige afscheiding in m'n ondergoed, het leek bijna op roest. De dag erna nogmaals een heel klein beetje. En daarna niets.

Ik word 's ochtends wakker met een misselijk gevoel. Dit gaat in de loop van de dag wel weer weg. Overgeven hoef ik niet gelukkig. Maar nu komt het; ik heb zojuist een test gedaan. En deze was negatief.

Nu komt een vies verhaal:
    We (mijn vriend en ik) hebben altijd seks met een condoom. Alleen eind Augustus, terwijl ik ongesteld was, hebben we seks gehad zonder condoom. (het was de 2e dag van mijn menstruatie).
    Einde vies verhaal.

Ik ben dus niet zwanger ... of toch wel? Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? :(

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hmm heel vreemd. Misschien ben je zwanger of toch niet. Zou nog ff afwachten, en over een paar dagen nog een testje er tegen aan gooien als je nog steeds niet ongesteld bent geworden.

Anders ff langs de huisarts.

Het is wel vreemd dat als je altijd een stabiele cyclussen hebt gehad en dat je nu ineens een paar dagen overtijd bent! Maar een vrouwenlichaam zit dan toch ook wel weer erg ingewikkeld in elkaar ;)

Veel succes ermee!

3. ShampooL

Ja, ik vind het ook zo vreemd. Ik zit ook te denken aan dat ik misschien stress om iets?
    Normaal gesproken krijg ik altijd pijnlijke borsten voordat ik ongesteld word en wat pijnprikkels in m'n onderbuik, en dat is deze maand ook niet gebeurd.

Hoe dan ook, ik wil dat mijn menstruatie doorzet. We proberen niet zwanger te worden, dat kunnen we ons financieel nog niet veroorloven. helaas :(

4. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik was onlangs 7 weken 'overtijd' en daarna gewoon weer verder gegaan met normale cyclus. Volgens de gyneacoloog kunnen deze dingen "gewoon" gebeuren...

5. ShampooL

Hoi DMS,
    Daar zit ik ook aan de denken. Vanmorgen wel weer misselijk wakker geworden, ook met hoofdpijn, maar ik voel m'n buik steken. Ik denk dus dat m'n menstruatie eraan zit te komen. Vandaag ben ik 5 dagen overtijd. Ik ben benieuwd.

Ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn, maar m'n vriend ziet het niet echt zitten, haha.

Ik hou jullie op de hoogte :)

6. ShampooL

Vandaag 6 dagen overtijd ... geen menstruatie in zicht.

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Spannend ShampooL, heb je al een testje gedaan? Hoe voel je je verder? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

8. ShampooL

Ik wil morgen nog een testje halen. (vandaag zondag)
    Maarja, wat als het dan weer negatief is, wat moet ik dan?

9. ShampooL

Oh, en verder voel ik me oke..
    Wel misselijk, steekjes in de buik en hoofdpijn.. Maar ja, ik heb altijd hoofdpijn, dus dat is op zich geen teken, haha

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Even overleggen met de huisarts? Misschien heeft hij/zij een idee. Schijnt wel vaker voor te komen dat er ineens een langere cyclus tussen zit. Maar ik zou zelf ook graag weten waar ik aan toe ben. Laat je even weten hoe het is gegaan met testen?

11. ShampooL

Uhu, ik wil als ik 10 dagen overtijd ben een afspraak maken bij de huisarts. Morgen een testje halen.

Oh, m'n vriend is hier zo niet blij mee, arme jongen! haha! (Eigen schuld dikke bult)

Ik hou jullie op de hoogte! X

12. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Succes/sterkte, ben benieuwd!

13. ShampooL

Zojuist een testje gehaald. Maar ik durf niet ... Wat een onzin!
    - Ik ben zwanger, vandaar dat m'n menstruatie niet komt.
    - Ik ben niet zwanger, waarom komt m'n menstruatie niet.

... Ik zit maar een beetje voor me uit aan het staren. Bah.

14. ShampooL

Testje gedaan, negatief ...
    Dus waarom word ik niet ongesteld?!

15. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik heb hetzelfde. 9 dagen overtijd maar nog niet ongi.
    Bij mij zou het te maken kunnen hebben met vmk vorige maand.
    Bij jou? Uhm geen idee...misschien dat je te graag zwanger wilt worden dan houd je lichaam je voor de gek of er zit nog te weinig hcg in je urine omdat je een latere ei/innesteling hebt gehad. Hopelijk Weet je snel meer en ik ook. Dit wachten is ook niks pfff

16. ShampooL

Dankje voor je reactie.
    We proberen niet zwanger te worden, dus ik denk niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt (misschien onbewust?)
    Ook hebben we 37 dagen geleden onveilig seks gehad, ik vraag me dan af waarom er dan nog steeds niet genoeg HCG in mijn urine zit.

Ik voel me ook niet zwanger, hoewel ik me wel vreemd voel; misselijk, steekjes in m'n buik, ijzersmaak in m'n mond.

Hoelang denken jullie dat ik moet wachten voordat ik een afspraak maak bij de huisarts?
    (Note: Ik woon in Frankrijk en de HA wordt niet vergoed hier. 35 euro per bezoek.)

Deel Deze Pagina