hoeveelste cyclus is dit marian. je had de laatste keer 8 keer nodig. pfff dat is voor mij veel dus snap het wel. maarja als je normaal of gelijk zwanger ben of hooguit 3 cyclussen nodig heb is dit lang. daar zal ik aankomende keer ook meer rondes nodig hebben. sterkte meid we steunen je. gr cola
Dit is de derde cyclus, maar ik had zoiets van, eerst 15, toen 8 nu maximaal 4... Daar ligt mijn hoop een beetje, maar dat is natuurlijk wel veel gevraagd.... Dank voor jullie steun!
Pff dames ik denk dat ik zwanger ben als de testen niet liegen. Heb van de week een test gedaan dat lijntje was echt heeeel wit. Nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en hier hoef je niet eens naar te staren want je ziet hem echt. Hij is wel licht en rose maar je ziet hem wel. Pffff ik heb de zenuwen. Ik was er vanuit gegaan dat ik niet zwanger was en dat ik gewoon aan het werk ga en zie wat de toekomst brengt, maar ik ben bang dat dat dus toch anders ingepland gaat worden! Voel me zo raar. Bij de negatieve test van de week had ik zoiets van Shit shit. En later dacht ik ach ben nog jong zie wel wat de toekomst brengt, en nu zag ik de positieve (als het echt positief is hoor de laatste tijd wel vaker rare verhalen over de KV5) denk ik weer shit shit! Waarom? whahah klinkt allemaal nergens op wat ik eruit kraam weet ik maar ik zit gewoon even met dubbele gevoelens op dit moment. Heb de testen boven elkaar gedaan en je ziet echt het verschil plus dat je hem echt ziet met het oog. Pfff ik ben echt niet ondankbaar ofzo hoor, maar ik weet eerlijk gezegd even niet hoe ik hier op moet reageren. Hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen. Echt als het zo is dan is het van harte welkom en zal het met alle liefde ontvangen, maar op dit moment voel ik me even verward.
Ik was al heel benieuwd, wat shit dat de boel gecrashed is. Moeten we al onze verhalen missen. Net alsof er bij mij niets gebeurt is: alles gewist; was het maar waar. Maar goed jij lijkt goed nieuws te hebben (test-foto!!!!!!!!) zou super zijn; alsvast een voorzichtige gefeliciteerd.
jongmoedertje je hoeft je helemaal niet te schamen had net de zelfde gevoelens toen ie na 1é dgn posi test aangaf, je slaat toch even in paniek é, hoe gaan we dit doen en dat en en en maar weet het zal zinken net als hier en je zal er rust in vinden en je pas goe voelen na je het gezien hbet op echo zo gevoel heb ik nu ook...ga het pas echt geloven als ik da frummeltje zie... ik zeg dan ook voorzichtig proficiat...als ik dat mag want ook dat had ik niet zo graag als mijn schoonzus dat zei en nu zegt er niemand ng... doe anders voor de veiligheid een cb digitaal heb da ook gedaan zo weet je ook hoelang...bloedprikken doen ze niet zeker in nederlnad? meisje toch lucht je hart maar daar zijn we voor!!! knuf annabel
Misschien beginnen je hormonen al wel goed hun werk te doen! Ik wil je toch voorzichtig vast feliciteren... (jihaa!) Ik snap best dat je nu wat piekert hoor. Ik zelf wil ook heel graag een vierde maar af en toe denk ik ook wel bij mezelf waar zijn we toch mee bezig en lukt dat allemaal wel? Het is niet zomaar wat en ookal hebben jullie de beslissing genomen dat jullie het wel willen, het blijft spoken met het oog op praktische dingen en financiele zaken. Maar je kunt die uurtjes die je aangenomen bent toch gewoon aan het werk gaan? Zolang je het zwanger volhoud is het toch mooi? En wellicht kun je na je zwangerschap gewoon weer terug komen, maar dan zou ik het wel vroeg aan je leidinggevende vertellen. Als je het zometeen zeker weet ga je naar hem/haar toe en vertel je dat je ongepland maar erg gewenst zwanger bent en dat je wel heel graag gewoon wilt werken. Hij/zij houd het mondje vast wel dicht tegen de collega's en jij bent eerlijk geweest. Het komt goed! Ik ben erg blij voor jullie! Ik begin vandaag met ovutesten, eens kijken hoe het erbij staat....
jongmoedertje: ik snap het helemaal. Aan de ene kant wil ik heel graag en aan de andere kant ben ik toch een beetje bang. En verder sluit ik me helemaal aan bij Marian. Marian: wat kun je het goed verwoorden. Ben benieuwd hoe het gaat met je ovu testen Mama73: ja, dat is in jouw geval natuurlijk helemaal raar dat we zomaar ineens een maand kwijt zijn. Soms zou je wensen dat zoiets in het echte leven kon gebeuren...
meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! ik weet dat het zijn plekje wel zal vinden allemaal, vooral als ik de hummel heb gezien maar nu weet ik me gewoon even geen houding. Ben super blij als t echt zo is, aan de andere kant denk je ga ik dat allemaal wel redden? een baan, me inzamelpunt, 3 kids en zwanger.......Plus de angst voor vanalles! Maar goed ik denk haast wel dat ik zwanger ben want anders was ie nu ook wel helemaal wit toch? en bij me meisje had ik een week voor me NOD hetzelfde.....pfff zit echt in de zenuwen hahaha......gelukkig kan ik er met jullie over praten anders zou ik helemaal gek worden als ik het niet kwijt zou kunnen aan iemand!
Ik weet niet of je het kan, maar misschien kun je een foto van de test posten? (Niet dat ik zou weten hoe dat moet.) Maar dan kunnen we met je meekijken.
mijn digitale camera is stuk helaas. heb geprobeerd om een foto te maken met de cam op me laptop maar dat wil niet. Hoop dat ik zondag een duidelijker heb dan kan je het vast wel zien op de cam! Pff ik heb een kerel die na 3 kinderen nog NIET weet hoe een zwangerschapstest werkt whahah. Ik heb hem de test van vandaag en dinsdag laten zien. Zegt ie doodleuk goh wat houden die 2 streepjes nou in? ik zeg nou wat denk je nou zelf? Je bent dus niet zwanger? Ik zeg nou ga jij maar gauw op dak zitten je te schamen! Na 3 kids nog niet weten hoe die test werkt ongeloofelijk whahah. Ineens drong het door bij hem yeahhh ik word weer papa!! Wahah ik zei jah onder voorbehoud he de test moet zondag of maandag wel duidelijker zijn he. Ach ja dat word ie wel. Nou we zullen zien, ik heb weer een doosje gehaald van 2 voor 5euro dus we kunnen er weer 2 keer tegenaan. Was vandaag in de stad en overal zulke lieve babyspulletjes. Ohhhh ik wou zo graag meenemen maar ik durf het nog niet dus heb het netjes laten hangen. Pff spannend hoor. Denk dat het wel even goed zal afvallen als het niet zo is, maar goed. We houden hoop want zelfs me man zag zomaar die 2e streep ennnnnnn van de week stond er nog niks. Dus hou jullie op de hoogte meiden!!
nou heb toch maar nog een foto gemaakt met de cam van de laptop. Weet niet of jullie het kunnen zien hij is nogal licht op de laptop. Maar voor degene die wil kijk maar even in me fotoalbum daar staat ie in, de bovenste is van dinsdag de onderste van vandaag. Wij zien hem wel en me man zag hem ook meteen dus hoef niet eens te turen wat op deze foto wel zo lijkt haha....hopelijk komt daar zondag of maandag nog een mooiere test bij!
jongmoedertje: volgens mij zie ik 'm ook. Hahaha een man die na drie kinderen nog niet weet hoe een test werkt? Die heb ik hier ook Paar maanden geleden (met moederdag) dacht ik dat ik zw was en we wilden (voor het eerst !!!) samen een test doen. Ik heb het hem stap voor stap uit moeten leggen. Maar ja, hij kreeg eerder geen kans eigenlijk omdat ik gewoon niet kon wachten tot hij erbij was . Heb mezelf vreselijk in moeten houden gisteren. Ik liep voorbij een kinderkleding winkel, hang er in de etalage een roze babypakje (mt 56) met daarop "Mama's vriendinnetje" ! Ik zag het al helemaal voor me! Over een klein jaar komt ons prinsesje daarme thuis *zucht, zwijmel*. Ik naar binnen en vragen naar de prijs, zegt die mevrouw dat alles 50 % afgeprijsd is ... ik ren bijna naar het rek... maar de gewone prijs is 27,95 Maar het is dat ik geen pinpas bij me had, want anders weet ik niet of ik het had kunnen weerstaan! En dat terwijl ik nog niet eens zw ben! Laat staan dat ik natuurlijk nooit zeker kan weten dat het een meid wordt. (Maar ik hoop het eerlijk gezegd wel heeeeel erg; sorry.)
twijfel hier ook zo iemand die het erg hoopt dat er een klein meisje in mijn buik aan groeien is...had dat gevoel al bij janty maar pas op zie janty doodgraag é en als het nu ook een jongen moest zijn gn we da ook doen é als zal het erges efkes knagen peis ik... ik ben nog nie buiten geweest sedert ik het weet maar heb ook zo zin om te gaan shoppen... ben net op en tch nog doodmoe, hebben wel geluk gehad dat de kids lang geslapen hebben vandage zelf janty slaapt nu nog
met het blote oog is ie ook veel beter te zien. Morgen ochtend doe ik weer een test heb er toch weer 2 in huis. Hopelijk is ie morgen veel duidelijker. Zo niet dan zal het wel niet zo zijn. Zal dan even flink balen zijn maar goed daar gaan we nu nog niet aan denken. Whahah ja mijn man is echt een sukkeltje hoor! Weet niet eens hoe een positieve test eruit ziet terwijl ik het hem wel bij alle 3 heb laten zien!! Ohhhh ik ken het als ik langs de prenetal loop ohhhh dan moet ik echt even naar binnen en dan zie ik zoveeeeeeel mooie dingen die ik dan mee wil nemen maar wel neutraal. Ik heb eigenlijk helemaal geen voorkeur van geslacht. Bij de 3e dachten ze dat wij nog doorgingen voor een meisje maar dat was niet zo, ze had van mij net zo goed een jongen mogen zijn had er al 2 lopen en vind jongens ook heel stoer. Toen we wisten dat het een meisje werd geloofde ik het pas na de bevalling haha......Maar ik moest wel wennen. Ik denk dat als ik zwanger ben het weer een jongen word, me man denkt een meisje en die had alle 3 keer goed dus ja als ik hem moet geloven hebben we dan 2 jongens en 2 meiden. maar het maakt mij helemaal niet uit whahah..... Zodra ik morgen meer weet dan horen jullie het natuurlijk als eerste!! Ik heb wel tegen me man gezegd dat we het niemand gaan vertellen. Zolang niemand het ziet vertel ik ook lekker niks. Dit is dan echt de laatste zwangerschap en daar wil ik zelf ook lekker het meeste van gaan genieten!! Bij me meisje keken ze met 25 weken ook raar aan toen ik zei dat ik zwanger was haha terwijl ik echt een ronde buik had van voren! ohhh als ik er zo over praat heb ik er echt zin in om nog 1x zo mooie buik te mogen gaan dragen, nog 1x dat getrappel voelen! Annabel ben je al bij de gyn geweest om te kijken hoe ver je bent en waneer je uitgerekend bent? Nog wat gehoord van je familie?
zal meeduimen jongmoedertje op morgen vette streep en als je het ng nieg geloofd dig halen van clearblue die kan je niet omheen é hier mogen we don avond om 17u30 naar de gyn verlang al zulle, zo kan ik het eindelijk zien en ga ik het dan zeker geloven de fam valt goe mee, integendeel ze maken er al grapjes rond nu enja het enige wa ze natuurlijk ook wensen dat het een meisje mag zijn nu é... straks als de kidss wakker zijn gn we ns naar de kinderboederij
nou hier valt geen pijl te trekken op de testen helaas. Dinsdag een super licht streepje, vrijdag een streepje die je echt kon zien duidelijk, en vanmorgen weer een superlicht streepje. Grrrr word er echt gek van. Of er zit wat en het gaat fout, of ik heb de test vanmorgen niet goed gedaan. moest 3 druppels doen geloof ik en had er maar 2 gedaan, later snel nog een erachteraan maar dat kan toch niet iets veranderen aan de test? Pff weet het ff niet meer, als ik morgen nog niet ongi ben dan doe ik dinsdag weer een test, hopelijk dan meer duidelijkheid want ik er word er nu best kriegel van. Wil wel eens weten waar ik aan toe ben haha......(hoezo jantje ongeduld!!) annabel fijn dat de familie er nu wel goed mee omgaat. Zij toch komt vanzelf wel goed als ze de schrik even te boven zijn! Lekker genieten meis!
ja heb tevroeg gejuigd dat ik geen kwaaltjes had deze morgen met opgestaan alles ok maar eens beneden misselijk, niet dak moe overgeven ofzo maar ambetant gevoel...net teru van de supermarkt krijg ik het daar warm heb dan maar iets gekocht om te drinken en eten pff jaja dames begin me zwanger te voelen haha jongmoedertje hoe ist met u? nog nie opnieuw getest? anders toch een andere test gaan halen? hou ons op de hoogte é en hoe ist met de rest van de dames na het weekend?
* breekt in * Goedemorgen... Zag iets staan over n groot gezin. Ik dacht hier moet ik even lezen! Ik ben zelf moeder van 2 jongens in de leeftijd 10 en 8 jaar en 1 meisje van 6 jaar. Mijn jongste jongen was van n tweeling maar dat kindje is met ruim 11 weken zwangerschap overleden door auto-ongeluk. Na mijn dochtertje ben ik nog 5x zwanger geraakt maar dat was ons niet gegunt want alle 5 werden t vlindertjes. Nu ben ik ruim 28 weken zwanger van n jongetje! Deze ronde gaat t heel goed. De oudste 3 kinders van mij zijn van n andere papa. Met mijn huidige vriend wou ik nog 1 kindje! Wij hebben dadelijk SAMEN 6 kindjes!!! Vind t geweldig... de kids kunnen niet wachten op de komst van hun kleine broertje! De papa zelf is nog voorzichtig na alles wat wij al mee gemaakt hebben. Maar hij geniet wel als de kleine schopt! Ook hij kan niet wachten tot t zover is! En mama.... die al helemaal niet, maar die geniet nu in volle glorie van haar zwangerschap. Met mijn ex kon ik absoluut niet genieten van de zwangerschappen. Dit is mijn 1e zwangerschap die ik zonder stress meemaak. Ik voel dus ieder trappeltje nu en iedere beweging... zelfs de hik van t kleintje voel ik!!!! Nou dat was gek om mee te maken! Maar wel super lekker gevoel. Ik loop ook echt te showen met mijn buik en ben er maar wat apetrots op! Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik nog n kindje erbij krijg. Ik krijg ook niet echt negatieve reacties moet ik zeggen MAAR ik woon dan ook op n dorp met gereformeerde mensen (wij niet hoor!) en die hebben allemaal grote gezinnen. Mijn schoonfamilie is ook maar n normaal doorsnee gezin. Wij zijn niet kerkelijk of zo maar wij houden echt van kinders! Daarom krijg ik denk ik ook geen nare reacties. T scheelt ook nu mijn zusje zwanger is van n tweeling terwijl zij er ook al 3 heeft rondlopen. Dus... wij worden niet overdonderd met negatieve reacties. Jammer dat dat bij sommige van jullie helaas wel zo is! Ik hoop dat ik hier wat mee kan babbelen... als jullie dat goed vinden?!!
Hoi Miranda, welkom hier. Natuurlijk mag je meebabbelen. Alleen verkeer ik in de situatie dat manlief het na 3,5 jaar proberen, een miskraam in mei en het nodige vruchtbaarheidsonderzoek; het bij 3 kinderen wil houden. (zie ook topic:http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/229831-kinderwens-niet-op-lijn.html ) Dus erg veel positieve verhalen, kan je op het gebied van uitbreiding niet van mij verwachten. Super dat jij na 5 miskramen nu een goede zwangerschap hebt, ik hoop voor je dat je er enorm van geniet. Jongmoedertje: spannend zeg, wacht met smart. Koop anders een ander merk test; bijvoorbeeld clear blue, ik heb het niet zo op de kv2v5. Tja Annabel: ben bijna jaloers op je kwaaltjes. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Cola (Ellen) gaat. Liefs voor allemaal