Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

he meiden

Nou hier nog steeds niet ongi. heb de verloskundige gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze zei dat ik nog 1 of 2 weken moet wachten als ik dan nog niet ongi ben mag ik voor een echo komen. Ze zei namelijk dat een positieve test alleen kan met hcg in je lichaam. Dus heel raar dat me andere testen weer negatief waren. Aangezien ik me onderbuik enorm voel, misselijk ben, me behoorlijk uitelkaar plas en moe ben, vond ze wel wat ik wat symptonen had. Maar als ik nu voor een echo zou komen zou ze nog niet veel kunnen zien omdat het dan zo pril nog is dus zou ik nog in onzekerheid zitten. Dus even afwachten allemaal. het kan ook wezen dat ik zwanger ben geweest maar dat het mis is gegaan, maar dat moet wel los komen. Dus daarom wil ze over 2 weken ook een echo als ik nog niet ongi ben, dan wil ze zeker uitsluiten dan ik zwanger ben, zwanger ben geweest en dus voor het eerst een lange cyclus zou hebben. Dus verhaal word vervolgd haha.............ik zal even jullie bijlezen!

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jeetje mama73, dat is wel weer even een klap zeg! Ik zou wel proberen hem er live nog even over aan te spreken. Vragen waarom dat nou over de telefoon moest, en of hij er heel goed over heeft nagedacht. Praat er nog een keer goed over en komt er voor hem hetzelfde uit laat het dan even rusten, hoe moeilijk ook. Sterkte meid!

Jongmoedertje, spannend zeg... Dan duren twee weken wel erg lang denk ik...!

Hier nog een kleine week in de wacht. Voel nog niets. Ook iets te weinig geklust, dus ben er bang voor.

3. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    marian en jongmoedertje, dan ben ik mss de pers om jullie hoop te geven, wij hebben het letterlijk maar 2 keer gedaan vorige maand en het was de dag voor mijn nod dat het raak was door late eisprong, en posi testen heb ik ook pas gedaan op de 12é dag overtijd al de tests ervoor waren witter dan wit!!! dus blijven hopen geen bloed is goe é :)
    grtjes

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    jongmoedertje: wat fijn dat ze je zo serieus nam. Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. Wie weet zie je over 2 weekjes wel een levendig "boontje" met kloppend hartje; spannend hoor.

Marian: je weet maar nooit. Miss heeft het wel geholpen dat jullie stil moesten zijn :D

Kan iemand mij aub verstand aanpraten? Mijn gem cycluslengte is 35 dagen. Maar mijn ongeduldige ik wil dat ik op dag 28 (=28 oktober) wanneer we met het gezin in Slagharen zijn, ga testen. Mijn verstand zegt: "niet doen!!!! Dan wordt het weer een teleurstelling." Maar ik hou "gewoon" van bijzondere momenten om te testen en/of te vertellen. Ik weet nog dat ik in het begin dacht dat ik misschien tot 19 nov zou kunnen wachten (verjaardag van mijn man) maar dat gaat 'm dus echt niet worden! Ik heb geduld en verstand nodig meiden; geven jullie het ff aan mij door? :D

5. liebrando

Zo zit ik dus ook. Misschien verkeerd berekend en kan ik nu pas positief testen. Aan de andere kant wij hebben het gedaan voordat ik dacht me eisprong te hebben daarna niet meer dus echt veel later zal het niet kunnen zijn. Maar zit er toch aan te denken om nog eens een test te halen maar dan via internet wat goedkoper ahahh.....Wie weet. Zolang er geen bloed is kan ik hoop houden ben nog nooit ongi geweest zonder zwanger dus wel heel raar dat het nu wel zo zou zijn. Maar goed afwachten dus. Nu ff zien waar ik testen kan weg bestellen???

6. liebrando

Ja zij is echt een hele fijne en goede verloskundige. Tijdens de zwangerschap van me meisje en de bevalling heeft ze me echt enorm goed geholpen met alles ben heel blij met haar!

NIET TESTEN MEIS!!!! dat voorkomt teleurstelling!! Weet er alles van helaas, weet hoe moeilijk het is. Maar bespaar je de moeite en wacht nog ffies meis! Kom op je kan het!!!

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dank je wel. Ik ga ook echt mijn best doen om het niet te doen. Ik heb in een ander topic ook ideeen gekregen om er toch iets bijzonders van te maken. Omdat het onze laatste is, wil ik er echt heel bewust mee omgaan deze keer. Hebben julie ook nog leuke ideeen?

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Het is hier wel erg rusitg de laatste dagen :( En het is nog wel het topic waar ik me het meeste thuis voel. Waar is iedereen???

9. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja twijfel das wel waar...maar het zal wel terug drukker worden zeker...
    iedereen zal druk hebben zeker..hier ist toch vandadde, druk in de opvang maar das nog een weekje zo en dan zijn er 3 stuks minder dus zal het ook kalmer worden en ook heb ik enorm veel last van mijn bi jammer genoeg...het straalt enorm naar mijn benen en geraak dus nie zo snel meer vooruit in mijn huishouden, pff das nu hetgene is niet terug wou maarja é...

enja nog iets wachten met testen é!!!!

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Annabel: wat vervelend dta je nu al last hebt van je bi. Dat is al snel zeg. Probeer dan maar een beetje rustig aan te doen (voor zover dat gaat met een druk gezin en extra kinderen). Ik denk idd ook dat het wel weer terug zal komen.
    Ben benieuwd of Ichtus nog getest heeft.
    Ik zal wachten met testen. Als ik weer ga twijfelen, zal ik het zeggen dan kunnen jullie weer op me inpraten. :D
    Weten jullie trouwens of je wel in attracties mag als je net zw bent?

11. liebrando

Als t goed is krijg ik vandaag de clear blue binnen met zwangerschapsindicator. beetje dure test maar goed dan weet ik straks wel waar ik aan toe ben. Morgenochtend ga ik die doen dus nog ffies geduld hiero haha.......ben benieuwd!

Jeetje nu al last van BI. Pff en je moet nog zoooooooo lang. Sterkte ermee meis, doe maar rustig aan!

wij zijn naar slagharen geweest toen ik 36 weken zwanger was hahah.....ik heb toen in de kabelbaan gezeten over slagharen heen, heb in het treintje over slagharen gezeten, in de familieauto, in de 3d show, en dat ronddraaiende ding omhoog, en in de waterbootjes binnenin een gebouw. Voordeel van slagharen die hebben niet zoveel wilde dingen haha.....Verder weet ik het eigenlijk niet. Als je niet weet dat je zwanger bent en je gaat er in is er ook niks aan de hand dus weet niet. Denk net hoe jezelf bent, en anders even goed vragen!

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    jongmoedertje: spannend! Dan kom ik morgen ochtend sowieso ff kijken.

13. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja jongmoedertje spannend..ik heb er 2 digi er tegenaan gegooid de eerste niet zwanger de tweede zwanger 1-2weken dus hoop op het lste voor u zulle!!!!! spannend.........kom ook kijken zulle!!!
    ja rusten dat zit er momenteel niet echt in met de kabouters rond mijn benen, heb gisteren beslist dat ik op het einde van het jaar stop met werken dus hoop dat ik het nog trek totdan é...alles gebeurd wel op laag pitje het huishouden enzo..dusja dag met ne keer é...
    allé kga pampers verversen en ze dan vroeg in bed stoppen vandaag want de vrijdag gn ze vroeg naar huis é...

twijfel de rustig actracties zeker de rest zal wel bordjes bijstaan zeker als nie mag...

ja en ichtus ben ook wel benieuwd...

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Jongmoedertje, spannend hoor!

Ik heb toen ik een week of 15 zwanger was in Walibi in een aantal kinder attracties gezeten met de kinderen, zoals de space kids. Verder heb ik niet gekeken of het wel of niet mocht, we zijn toen eigenlijk alleen bij kinderland geweest.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *stapt heel aarzelend dit topic binnen*

Hallo meiden, ik wou me graag bij jullie willen aansluiten. Ik ben al moeder van drie schatten van kinderen en we willen nog heel graag een vierde kindje als dat ons gegeven is. Nu is het zo dat we in december gaan beginnen met de bouw van ons eigen huis. Dus nu het spiraal eruit is niet verstandig. Maar als het loopt zoals het moet lopen gaat hij er in Februari 2011 uit en mogen we weer klussen. Mag ik al wel vast met jullie mee schrijven? Ik merk toch wel dat mensen het "raar"vinden als ik vertel nog een vierde kindje zou willen krijgen. Ook hier op zsp zijn maar weinig topics waar ik me thuis voel. Juist omdat ik al drie kinderen heb.

@Annabel: voorzichting aan het je bi. Ik weet helaas hoe het is.

@marian: jij op het wachtbankje als ik het goed heb? Op welke dag zit je nu?

@twijfel: nog wachten met testen hoor. is moeilijk maar kijken naar een omo test is ook niets.

@jongmoedertje: ik hoop zo dat de digitest je een mooie uitslkag gaat geven.

Ik zal mijn best doen jullie namen en alles wat daar bij hoort te gaan onthouden en hoop actief mee te gaan kletsen hier.

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hoi Nynke! Leuk dat je je hier wilt aansluiten, gezellig! En het duurt dan nog eventjes voordat je spriaal eruit gaat, maar het vooruitzicht is er, dus de voorpret kan alvast beginnen! En leuk, een eigen huis bouwen, spannend ook! Staat jullie nieuw te bouwen huis zometeen ook in Frankrijk?

17. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Twijfel: 3 zoons (14-11 en 7 jaar) NOD 5 november
    Annabel: 1 dochter en 3 zoons ( 11 - 9 - 3 - 22 mnd) bevalling 8 juni 2011

Miranda200375: 2 stiefzoons (14 en 12 jaar ) en 2 zoons (10 en 8 jaar) en 1 dochter (6 jaar) bevalling: 31 december 2010

Marian: Een tweeling, jongen/meisje (3,5 jaar) een zoontje (1 jaar) NOD 26 oktober

mama73: 3 dochters (7-5-4) ...............?

esme: 2 dochters (7 - bijna 4 ) en 1 zoontje (1 jaar ) ...
    (en nr 4 is over een jaartje of 2 zeer welkom als het dan zo mag zijn)

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    O, nynke, vergeet helemaal je vraag te beantwoorden, ik zit 4 dagen voor nod....:D

19. liebrando

Twijfel: 3 zoons (14-11 en 7 jaar) NOD 5 november
    Annabel: 1 dochter en 3 zoons ( 11 - 9 - 3 - 22 mnd) bevalling 8 juni 2011

Miranda200375: 2 stiefzoons (14 en 12 jaar ) en 2 zoons (10 en 8 jaar) en 1 dochter (6 jaar) bevalling: 31 december 2010

Marian: Een tweeling, jongen/meisje (3,5 jaar) een zoontje (1 jaar) NOD 26 oktober

mama73: 3 dochters (7-5-4) ...............?
    Jongmoedertje; 2 jongens 3,5 en 5,5 jaar en 1 meisje 1,5 jaar (nummer 4?????)

Nynke welkom hier! Leuk dat ook jullie voor een 4e willen gaan volgend jaar. Het lijkt misschien ver weg maar voor je het weet is het februari!

Pff zit in de zenuwen hier hoor haha, de test ligt klaar voor morgenochtend. stiekem hoop ik dat ie zwanger zegt maar ik hou me ook wel voor dat het niet zo is. Misschien dat het dan minder hard aankomt. Morgen is het wel echt definitief dat ik weet of ik zwanger ben of niet he, dus ja dan moet ik me er ook echt bij neerleggen, en mocht het niet zo zijn dan hoop ik dat die duivels eens komen!!!!! Maar ik hou jullie op de hoogte! Als ik zwanger ben dan laat ik het zeker weten want dan kan ik het wel van de daken schreeuwen hahaha!!!!!

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    nee jongmoedertje nog niet definitief é...zoals ik al zei ik heb ook eerst eentje gehad met niet zwanger erop é...

Deel Deze Pagina