Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marian: ons nieuwe huis komt idd ook in Frankrijk te staan. Zelfde dorp als waar we nu wonen. maar dit huisje is echt veelste klein voor ons 5e laat staan met vier kinderen.

Spannende dagen voor jou. Ik ga duimen dat het raak is.

@Jongmoedertje: Hoelang is je cyclus nu? Ik hoop zo dat je duidelijkheid hebt na de test van morgen. Heb je wel zangerschapgerelateerde klachten of puur testen omdat je cyclus lang is?

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

mijn cyclus is nu 39 dagen normaal maar 25 dagen. Dus al lang overheen. Dat is eigenlijk nog nooit gebeurd bij mij dus dat is al heel raar. plus dat ik dinsdags een negatieve test had, vrijdags een positieve en dan zondags weer negatieve ineens. Ik heb last van krampjes/steekjes/duizeligheid/misselijke vlagen harde onderbuik en nog steeds geen ongi en enorm moe! Dus veel symptonen en enorm nieuwsgierig haha......

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( dat is wel heel raar. Posi en nega testen. Mocht je morgen nou toch nog geen duidelijkheid hebben kan je dan je ha niet vragen om een bloedtest?

4. liebrando

ik heb maandag contact gehad met me verloskundige. Zei zegt als ik over 1 a 2 weken nog niet ongi ben ik langs mag komen bij haar voor een echo. als ik nu zwanger ben zal het pril zijn en zal ze nog niet veel zien dus daar ben ik dan nog niet mee geholpen. Over 2 zal ze dus veel meer kunnen zien als ik daadwerkelijk zwanger ben. Of dat ik zwanger ben geweest maar het mis is gegaan en het dus niet los wil komen. Maar 2 weken duren nog zo lang, wacht nu al zo lang dus ik heb de clear blue maar gehaald die vertrouw ik wel. Zien wat die zegt morgen. En zegt die niet zwanger dan leg ik me er bij neer, en ben ik over 2 weken nog niet ongi dan zal mij het benieuwen of ik het wel ben geweest, of dat mijn cyclus ineens heel raar gewoon echt lang is voor het eerst!

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik was zo nieuwsgierig! :D

Maar nog geen nieuws van jongmoedertje...?

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    jaaaajaaaaaaaa ik ook jongmoedertje al kn testen????

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( Nog geen nieuws. Dan bliojf ik gewoon doorduimen vandaag.

Marian: hoe schat jij je kansen in deze maand?

Fijne zaterdag allemaal, ik ben, denk ik, vanavond pas weer aanwezig.

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik schat mijn kansen niet al te groot in. We hadden rond klustijd mij nzus te logeren, dus moest allemaal stiekem, zachtjes, en dus wat minder vaak, dus denk gemiste kans. Maar goed, er is geschoten, dus misschien niet mis. We zien wel, ik hoop maar niet te hard, dan valt het altijd mee!

Morgen dag 25, de dag dat ik vorige cyclus ongesteld werd. Eerder waren de cyclussen 27 dagen, dus die heb ik aangehouden voor nod.

9. liebrando

Sorry sorry dat het zo lang duurde voor jullie wat hoorde, maar ik had even de pest in en ben dus er even op uit gegaan met me mannetje. Ik heb vanmorgen al heel vroeg getest en helaas hij zegt NIET ZWANGER!!! Was wel even slikken, diep in me hart wist ik het maar toch had ik stiekem hoop! Maar helaas het heeft niet zo mogen zijn. Dus nu hopen dat die verrekte rotduivels ook eens aankomen zetten!! Wel heb ik tegen me man gezegd dat we er nu echt goed over na moeten denken wat we willen. Aangezien we straks echt een andere auto moeten kopen. We moeten nu dus echt beslissen gaan we voor een 4e, zo ja dan moeten we nu hard gaan sparen voor een grote auto. Gaan we niet voor een 4e dan hoeven we lang niet zoveel te sparen voor een nieuwe auto. Me man wil heel graag een 4e en ik, maar beide zijn we zo bang dat we het niet halen om die verrekte auto te kunnen kopen. Ben ik eenmaal zwanger dan is het een zorg voor later en vinden we er vast wel wat op, maar nu is het gewoon even een knoop doorhakken. Maar ik baal wel hoor pff had liever gezien dat ie had gezed dat ik al zwanger was! Maar goed het had ook een lucky shot moeten zijn geweest als het raak was geweest. Duimen jullie mee dat die rotduivels ook snel komen.......

Iniedergeval enorm bedankt voor jullie berichtjes fijn dat jullie zo meeleven!!!

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Och meis, jammer zeg! En inderdaad, laat dat lichaam van je dan maar gauw aanmaken! Raar toch, dat je cyclus dan ineens zo lang zou zijn?
    Maar hangt het niet helemaal van het merk auto af of het wel of niet duurder is? Mijn man had een dodge (of was het crysler voyager?) zien staan, 7 persoons voor minder geld dan onze scenic (gewoon 5 persoons) nu heeft gekost. En dat was niet een hele oude. Hij is in mijn ogen wel iets minder mooi, maar toch erg praktisch! Misschien om te orienteren wat er te krijgen is voor welke prijs op marktplaats kijken?

11. liebrando

Ja ik snap ook niet dat me lichaam nu ineens zo lange cyclus heeft maar goed niks aan te doen. Er zit niks anders op dan te wachten tot die rode duivels eens aanzetten!! Ze mogen van mij heel snel komen!!

Wij hebben niet zo groot budget omdat wij alleen leven van mijn man zijn loon. En die zit net over het minimum. Wij kunnen daar makkelijk van leven met zijn 5en maar een andere auto is een uitgave die voor ons ineenkeer gewoon heel groot is. Ik verdien nu ook maar dat stelt eigenlijk geen drol voor helaas. Wij hadden onze zinnen op een opel zafira gezet maar een goede een betaal je toch even 5000 voor. En dat is voor ons in 1x een hele smak, die we eerst maar eens bijelkaar moeten krijgen. En aan de ene kant heb ik zoiets van; om onze wens door een auto voorbij te laten gaan is ook te zot voor woorden!! Maar een auto hebben we ook wel weer nodig snappie. Zie als ik zwanger zou zijn zouden we zoiets hebben van ach dat vind zijn plaats wel weer, maar nu moeten we de drempel gewoon even over en de stap gewoon durven te nemen!

1 voordeel nu ik niet zwanger ben ga ik vanaf maandag nog wel even een poging doen tot afvallen. Ik wil er echt heeeeeeel graag toch een paar kilotjes af hebben voor ik misschien eens zwanger raak, dus daar heb ik nu mooi de kans voor. Plus dat ik een doel in ogen nu heb en het ergens voor ga doen. Dus dat moet genoeg motiveren ahaha......

We waren vanmiddag aan het dollen bij me schoonouders en me schoonmoeder heeft het wel door en die vind het ook heel leuk. Maar me schoonvader zat maar waar zijn jullie mee bezig, jullie hebben 3 gezonde kinderen. Straks gaan jullie uitelkaar en dan???? Pardon??? ten eerst waren zouden wij uitelkaar gaan? en ten tweede of dat met 3 kinderen niet kan. Whaha laat maar lekker praten dachten wij. Als wij er echt voor gaan dan gaan we ervoor wat een ander er ook van zegt!!

12. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    jongmoedertje balen jong echt waar maar mss begin je me een zaag te vinden é maar ik heb ook op dag 10 getest en had een niet zwanger en op dag 12 licht streepje met 2v5 kv testen en een zwanger 1-2wkn erop...dus ofwel duivels fwel ook late eisprong zoals ik...........

13. liebrando

Ik vind je geen zeur meis! Maar wij hebben echt maar 1x sex gehad en dat was voor de eisprong (dacht ik) daarna geen sex meer gehad door ziek, moe en vroeg werken. Dus hoe later me eisprong hoe minder kans dat ik dus zwanger ben vandaar dat ik eigenlijk wel zeker weet dat de duivels moeten gaan komen. Maar bedankt voor het mee denken!

Zie dat jij al op 7 weken en 3 dagen zit. Super zeg!! Hoe voel je je ondanks je BI?

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Meiden, ik doe weer voorzichtig mee. Om een lang verhaal kort te maken, na veel emoties hebben we besloten de medische molen te laten voor wat ie is en de natuur zijn gang te laten gaan. De kans is daarmee klein, maar niet uitgesloten. Voelt dubbel, maar ben er ook heel blij mee. Mijn man doet dit uit liefde voor mij....
    Ik klets een andere keer bij, heb wel meegelezen.

15. liebrando

Wouw meis wat een ommezwaai!!! ik hoop dat de natuur iets heel moois voor jullie in petto heeft!

16. liebrando

Hier lang lopen nadenken over hoe en wat nu verder. En me man en ik zijn eroveruit we gaan er gewoon voor. Wel op de natuurlijke beloop dus niet echt constant verplicht klussen, we laten de natuur gewoon zijn gang gaan en mocht ik zwanger raken dan is dat natuurlijk super!! Die autozorgen zien we wel hoor, komt vast wel goed en anders maar wat langer sparen zo vaak gaan we toch niet met zijn allen weg dus zo ramp is het ook nog niet. Vind het wel doodeng. Denk wel steeds maar wat als...........maar goed als ik dan weer bedenk dat er miljoenen vrouwen zwanger zijn of willen zijn, en miljoenen vrouwen bevallen denk ik ach wat piep ik nou. Dus verstand op nul en er gewoon voor gaan. Maar goed eerst die rotduivels maar eens hebben want dan kunnen we pas echt ervoor gaan. En wat afvallen hoop ik!!

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Wauw mama73, da's weer een mooi lichtpuntje!

Jongmoedertje ook, fijn dat jullie eruit zijn!

Was vandaag wel wat misselijk, maar ben er nog niet overuit of dat nou weer diezzelfde misselijkheid is als altijd, dus last van mijn maag, of dat het misschien toch....? Ach, ik wacht af, ik voel af en toe ook steken in mijn buik, en dan denk ik dat de ongi er gewoon weer aankomt. Nog een paar dagen....

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jongmoedertje: toch negatief. Nu maar hopen dat de duivens heel snel komen en je weer verder kan. En metd e auto komt het echt goed.

@mama73: o, wat spannend en ik hoop zo dat de natuur een verrassing voor jullie in petto heeft. Mag ik vragen waarom de kans klein is?:)

@Marian: spannende dagen voor je. Ik hoop zo dat het raak is.

Ik kan niet wachten tot het Februari is. Verstandelijk weet ik dat het beter is om niet nu al het spiraal te verwijderen maar mijn eirestokken zeggen wat anders.:p

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Haha, ja, die vervelende eierstokken.... Die beginnen al te rammelen als je het woord baby alleen maar noemt!:D

Hier gisteravond samen met manlief toch maar even een testje gedaan. Maar we konden er nog niets van maken. Ik zag dacht ik wel een licht streepje, maar ik moest echt turen, dus misschien was het ook wel gewoon het lijntje, hij kleurde niet echt rood maar eerder een beetje grijzig. Dus we moeten toch nog maar even afwachten. Het was een kruidvat 2 voor 5 test, blijft deze echt helemaal wit als het negatief is? Ik twijfel een beetje. De pijntjes in mijn buik kunnen volgens mij beide kanten op. Maar ik denk eigenlijk eerder aan ongi dan aan zwanger... Wie beurt me op?:D

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    mama73: leuk dat jullie er toch voor gaan en nu hopen dat de natuur vlug een verrassing heft voor jullie

marian: als ze nega zijn blijven ze sneeuwwit hoor...dus spannend :)

jongmoedertje hoe ist vandaag?

nynke ja febr lijkt nog zo ver weg é maar zal er vlug zijn hoor...!!!

ja hier terug maandag é vandaag rustig dagje in de opvang maar dan din, don en vrij volle bak en pfff zie er tegen op maar trek me rcht dat ik volgende week een weekje verlof heb dan komen we jullie richting uit, we gaan midweekje naar rabbit hill kwe niet of da bij iemand in de buurt is, alleen de autorit zie ik nie zo goe zitten...maja dan gaan we het ook vertellen aan onze oudste 2 benieuwd hoe zij reageren zullen...
    allé kga nog beke werken :(

Deel Deze Pagina