Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wat een leuk topic zeg! Wij hebben nu 1 kindje en echt, we vinden het zo leuk, we zeiden tegen elkaar we willen er 3 maar de 2e gaan we volgend jaar voor in april en de 3e waarschijnlijk ook niet heel veel jaar tussen en dan zouden we (als alles gegund is en lukt) toch stiekem als ze allemaal op school zitten nog eentje willen. 4 kids lijkt me heerlijk! Werk zelf in de kinderopvang en krijg er geen genoeg van ;) kriebelt nu al weer zo erg!!! Maarja wil toch dat onze zoon nu lekker alle aandacht krijgt en volgend jaar de volgende :D

Dus echt hier juist bewondering voor jullie keuze!!! Lekker doen waar jullie je goed bij voelen! Het is tegenwoordig zo "normaal " dat je er maar 2 neemt hooguit 3 en dan durven ouders ook nog eens uit te spreken dat ze het liefst en jongen en een meid willen...tja nou ben ik het niet mee eens ;) Succes met zwanger worden allemaal!! En ik houd het hier in de gate!

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik vind het juist heel leuk grote gezinnen! Ik ken zelf een stel met 6 kinderen!
    Ik zou er zelf graag 3 willen maar manlief wil er maar 2...
    Nu eerst maar eens 1 zien te krijgen...
    Groetjes

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat fijn dat er toch meer dames hetzelfde gevoel hebben! Wij volgen ook meer gevoel dan verstand hoor, we redden het heus wel.

@Dolfijn, inderdaad, werken vanaf 15 heb ik ook gedaan, en als je een beetje een leuk baantje kunt vinden is het juist een feest om te werken toch? Ik vond het in ieder geval altijd erg leuk!

@hen Nu zie ik ook een licht streepje! Hoe staat het er nu voor? Nog een test gedaan of zijn de symptomen nu overduidelijk genoeg? :D

@Twijfel, Ik denk dat jullie er goed aan doen om ervan uit te gaan dat een vierde zonder asperger ter wereld komt. Als je zou doemdenken kun je je dromen niet najagen en krijg je misschien later spijt. Ik hoop dat je snel zwanger bent! :)

@Manoe, Na de tweeling begon het bij mj na een maand of 5-6 ook alweer te kriebelen. Maar toen hebben wij er toch maar vor gekozen er iets langer de tijd tussen te 'plannen'. Nu willen we die periode iets korter houden, het heeft allebei zo zijn voor en nadelen... Maar geniet eerst nog maar even lekker van je kleine man!

Hier eersgisteren ongesteld geworden, dus de volgende ronde is begonnen! Ik moet het nog even uitrekenen, maar volgens mij zijn wij net een klein weekendje weg (met zijn tweetjes) als ik vruchtbaar ben, dus dat komt helemaal goed!:D;)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat weekendje weg zou dan helemaal goed gepland zijn Marian :) Hoop dat het inderdaad ook zo mag zijn.. Heel veel succes!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey Marian, ja ik ga ook nog lekker genieten van me kleine man! Maar ooo wat zijn de kriebels weer aanwezig! haha
    Dat is wel leuk dat je dan in je vruchtbare periode zit ;) dat wordt vast een leuke week!!!

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Werd ik net gebeld door de dokter met de uitslag van het bevolkingsonderzoek uitstrijkje. Zit er een virus... Het advies van het bevolkingsonderzoek is dan om na een half jaar weer voor controle te gaan. Maar we zouden dus graag zwanger worden... Pfff! Moet ik gewoon mee wachten nu! De dokter zei wel dat ik dan in augustus nog een keer langs kan komen in plaats van over een half jaar.
    Maar goed, ik kon het deze ronde sowieso al wel vergeten, want gisteren ben ik geweest bij de maag lever darm arts in verband met die pijn die ik had. En hij heeft bloed afgenomen om wat dingen uit te sluiten. De wachttijd hiervoor is ook twee weken en ook hij adviseerde nog even te wachten tot de uitslag.

Zijn wij er lekker snel aan toe deze keer, gooit mijn lichaam roet in het eten!:(

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Hey..

ja weer testje gedaan vanmorge deze was nog duidleijker:D vanmorge gelijk huisarts geweest 5 juli voor termijnecho;)... ben zo blij:D

8. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gefeliciteerd Hen!
    Super voor je! Hoop dat alles goed mag blijven gaan en dat je lekker kan gaan genieten!

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Supernieuws Hen! Gefeliciteerd hoor! En al lekker snel een termijnecho, helemaal goed!

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    #31 diaantje17, 18 jun 2010
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
    Hey meiden, wat een leuk topic!!
    Maar helaas kan ik niet met jullie mee kletsen..wij houden het bij 3...;)
    Of de staatsloterij moet vallen..dan worden het er wel 4 hihihi:D
    Maar ook bij onze 3e kregen we allerlei opmerkingen waarvan we dachten.."oke dan"...
    Onze zonen zijn al 13 en (bijna) 15..dus toen ik zwanger werd van onze dochter kregen we opmerkingen of het wel gewenst was..of de jongens het wel leuk zouden vinden omdat het leeftijdsverschil zo groot was..etc...er waren zelfs mensen (we zijn verhuisd naar een andere woonplaats) die dachten dat de oudste van mijn man was..de middelste van mij en onze dochter van ons samen..:$
    Helaas moeten we realistisch zijn dat we niet alleen van de liefde kunnen leven:D..dus we houden het voorlopig bij een 3e...maar dat het kriebelt is een ding wat zeker is..

@ Hen..van harte gefeliciteerd meis!!
    @ Marian..tjee..dat is wel even schrikken...jammer dat je het zwanger worden nu moet uitstellen...maar zou zelf toch graag het zekere voor het onzekere willen weten....maar laten we er maar vanuit gaan dat het meevalt !!
    Sterkte hoor !

Wens jullie allemaal heel vel suc6 met het verwezenlijken van jullie droom !

12. moedersyl

moedersyl Nieuw lid

18 jun 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, mag ik mee praten hier?
    op dit moment ben ik zwanger van mn 5v de kindje,
    ik heb drie dochters en een zoon, leeftijden 8,7,5.2 jaar, die van vijf is mn zoontje... en nu ben ik in mn negende week van mn zwangerschap, moet nog een termijn echo krijgen dan is het duidelijker, hihihi, ik geniet vollop, en voel me heerlijk zwanger, ja ben enorm moe, maar dat was ik bij de eerste ook,
    hihihihi, nou hoop dat ik mee mag praten, en dat we gezellige en een leuek tijd met elkaar kunnen delen hier, met veel gezinsuitbreiding hiohihihi

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

wat leuk al die grote gezinnen. Wij hebben 3 kindjes en het zal er wel bij blijven aangezien mijnman het genoeg vindt zo. Maar als ik diep van binnen kijk zou ik best nog graag een vierde kindje willen.

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    @Syl, Wat leuk zeg je vijfde zwangerschap! Gefeliciteerd! En ook al een termijnecho binnenkort! En tuurlijk, gezellig dat je mee komt kletsen, we zijn net gestart hier, dus we zoeken nog veel zielen voor veel vreugd! :D

@Diaantje, jeetje, wat mensen toch allemaal niet bedenken om iets te verklaren wat volkomen normaal zou moeten zijn? Wat leuk zeg, een 'nakomertje'! Dat is vast weer volop genieten! Kan me dan wel voorstellen dat het weer kriebelt, succes met het onder controle houden van de kriebels....

En bedankt voor je medeleven diaantje, ik heb er even over gelezen en het is een 10% kans dat het het beginstadium van baarmoederhalskanker is (wat dan weer goed te behandelen zou zijn als je er zo vroeg bij bent). Dus ik ga er voor nu maar gewoon vanuit dat het over een paar maanden goed is, anders maak je jezelf ook alleen maar onnodig gek...

@Twinkle star, ik denk dat er heel veel dames zoals jij zijn. Jammer dat het leven zo duur is he? :(

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Niet teveel lezen hoor..zeker op internet...
    Paar jaar geleden was ik bij de HA omdat ik meer ongesteld was dan niet..dus even inwendig onderzoek..zag hij witte vlekjes op mijn baarmoedermond ...moest toch even naar de gyn..
    Ondertussen op internet gezocht en daar kwamen alle doom scenario's natuurlijk naar voren..
    Dus tegen die tijd dat ik bij de gyn kwam was ik al een klein emotioneel wrakje...
    Maar wat bleek ..mijn baarmoeder mond was omgeklapt..*vraag me niet hoe..bevalling?....who knows*
    Het zou vanzelf ook wel weer terug kunnen klappen..maar ik kon het ook operatief kunnen herstellen...maar kon het gewoon zo laten, en met een zwaardere pil het bloeden laten stoppen *wat overigens niet hielp...maar dat terzijde* ..niets aan het handje...
    Moraal van dit verhaal..wacht de gyn af ..voor je je zoals je al zei helemaal gek maakt met alle info op internet...
    Komt goed....duimpjes draaien !!!;)

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    thnx! :)

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    :( Dames, ik snap er niets meer van :( en ben ook beetje teleurgesteld. Zit nu op cd 30 niet ongi, maar ook geen posi test :(:(. Weet wel dat er nog hoop is, maar had mijn man zo graag verrast. Zou mijn normale cyclus dan toch nog op gang moeten komen? Dan kan het nog weleens heel lang duren.:(

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen Marian dat het allemaal nu even uitgesteld moet worden.. maar wat er al gezegt wordt; wacht de gyn af en ik duim voor je dat het mee valt en dat je spoedig voor een kleintje mag gaan..

Balen dat het niet duidelijk is Twijfel.. het zou natuurlijk kunnen dat je cyclus nog niet op gang is.. dus bah, geduld zal het toverwoord wel weer zijn :( Heel veel succes meis! KNUF!

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dank je. Gaat nu wel weer beter. Was vooral teleurgesteld dat ik mijn man niet een heel bijzondere vaderdagkado kon geven; iets van mezelf, snap je?

Joyful: wij denken er mb studeren ook zo over. Niemand wordt slechter van werken en als de nood aan de man is, is er altijd voorziening nabij is onze ervaring.

Manou: heel herkenbaar, die snelle kriebels. Geniet lekker van je kleintje en straks weer van het spannende avontuur van zwanger worden enzv

Marian: wat een slechte timing, erg jammer. Wel fijn dat je al in augustus terug mag komen en gelukkig komen ze er nu achter voordat je zwanger bent.

Hen: Gefeliciteerd. :)

Diaantje: vermoeiend en vervelend al die vooroordelen. Als iedereen een ander en zijn/haar keuzes nu eens in zijn/haar waarde zou laten zou het leven een stuk mooier, leuker en makkelijker zijn.

Moedersyl: welkom. Leuk, 5 kinderen!

Twinklestar: wat niet is kan bij je man nog komen.. ;) Mijn man wilde eerst geen kinderen, toen geen tweede en daarna had hij de smaak ineens te pakken. :D

Ik wil volgende week zondag weer testen als ik nog niet ongi ben. Voordat ik 6 jaar geleden met implanon begon had ik altijd een onregelmatige cyclus, dus wie weet. Zolang er nog geen rode monsters zijn is er nog hoop zeg ik altijd.

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #40 jes4, 21 jun 2010
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
    Hoi hoi, ik wil me ook graag bij jullie voegen. We zijn in het rijke bezit van 3 meiden 4-5-7 en of maar we hebben al ruim 3 jaar een wens voor een 4e kindje. In maart van dit jaar was ik zwanger, maar helaas is dat in een miskraam geeindigd. We zijn nu gestart met onderzoeken; waarom lukt het niet 'zomaar'. Een gedeeltelijk antwoord heben we al; het zaad van m'n man is niet best. Hier ook veel onbegrip. Veel vragen ook of het wel gepland was, na het vertellen over mijn miskraam. Plannen kan je het dus niet (in ieder geval wij niet!!) maar wensen wel, het was dus al heel lang gewenst. Marian: Leuk onderwerp. Ik hoop dat je snel groen licht krijgt. Twijfel: ik hoop dat je snel een positieve test vast houdt.
    Morgen progesteron laten bepalen uit mijn bloed. Dan op het wachtbankje tot menstruatie.
    Liefs

Deel Deze Pagina