Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hey dames!

Ik ben blij dat de vakantie er weer op zit, weer even in het gewone ritme, tjongejonge! Het was wel erg gezellig hoor, met alle feestdagen, maar het huis was echt een bende! Nu weer een beetje bij gelukkig.

Mijn nod is 10 januari, maar heb er weer gelemaal geen vertrouwen in hoor, door de feestdagen helemaal mijn ei kwijt geraakt! Hield niks meer bij en denk dat we hem gemist hebben. Goede voornemen voor 2011, iets beter mijn ei in de gaten houden! Hahaha

Twijfel, leuk dat je een site maakt, plaats je de link af en toe? Dan word ik er weer even aan herinnert, anders vergeet ik toch te kijken!

Nynke, jij je ei ook al gemist? Die domme feestdagen ook... grrrrr... haha

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Annabel: gelukkig dat het met Jando weer beter gaat, hopelijk is de controle donderdag ook goed.
    Oei, die spatader klinkt serieus! :( Kun je er iets tegen doen?

jongmoedertje: is de pijn al weer een beetje weg? Dapper hoor van je dat je geweest bent, ik weet nog dat je er zo tegenop zag. Hoe vaak moet je nu nog of was dit de laatste keer?

Nynke en Marian: als de zwemmertjes het ei maar niet kwijt geraakt zijn. :D Wie weet een spontane zw-schap?
    Wel een leuke vakantie gehad?

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

pff maandag bij de tandarts geweest heb nu nog enorm veel pijn. Me gezicht aan de kant waar ik geholpen ben doet zeer. Kan me wang, kin en nek amper aanraken dan doet het al zeer, plus de pijn in me mond. Weet niet wat ie allemaal heeft uitgespookt maar ik heb het gevoel dat ie me hele mond heeft verbouwd. Loop al 3 dagen op paracetamol te leven pfff. Wel goed voor de lijn kan amper eten, kan me kaken niet eens ver open krijgen als ik moet gapen. Nee ik ben echt niet blij. Vond mezelf zo stoer dat ik toch gegaan was maar nu heb ik er spijt van!! En ik moet eigenlijk nog 3 kiezen eruit nou daar denk ik wel even 10x over na hoor...........

Twijfel leuk de site voor jullie wondertje. Ik ga hem ook zeker bijhouden!!

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik ben vanmorgen bij de ha geweest en die wil dat ik voor de zekerheid toch eerst even langs de gyn ga. Dus daar heb ik meteen een afspraak mee gemaakt. Nu heb ik iedere week iets om naar uit te kijken: 11/1 MvM, 19/1 gyn (en vlg mij meteen echo :)) en 25/1 vk. :D Nu is mijn ongeduld een beetje getempt :D

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Da's wel fijn, dat je iedere week wat hebt! Die eerste weken zijn vaak zo raar he? Er is niets te zien, soms niet eens wat te voelen en toch zwanger... Bevestiging is dan erg fijn! Waarom moet je eerst langs de gyn?

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Jongmoedertje, tjongejonge, die tandarts is niet zachtzinnig geweest! Hoe gaat het vandaag met je?

7. liebrando

Barg!! Paracetamols helpen ook niet meer, heb zelfs een blauwe plek op me wang zitten. En ik ben de laatste dagen ook zo moe. Misschien door de pijn ofzo, maar ik word er echt niet vrolijk van! Heb ook helemaal geen zin meer om me andere 3 kiezen eruit te laten halen!

Twijfel Wat een leuk vooruitzicht heb je trouwens! Spannend he die eerste weken! Waarom moet je na de gyn? Of heb ik daar weer overheen gelezen :)

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    He bah! Ik kan me goed voorstellen dat je daar dan tegenop ziet! Kan je niet beter naar de kaakchirurg dan? Misschien een roesje, dan hebben ze ook wat meer de tijd om het rustig aan met beleid te doen? Ik zou de tandarts over een tijdje eens bellen om te vragen of dat tot de mogelijkheden behoort omdat je eigenlijk niet meer durft. Meestal geven ze dan wel toe! Sterkte ermee, ik hoop dat het snel beter word! Slik anders wat ibuprofin!

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Marian en jongmoedertje: bij onze oudste heb ik een spoedks gehad en bij alledrie de zw-schappen, zw-schapssuiker. Vandaar dat de ha niet zeker wist of ik in het begin naar de vk mocht of meteen naar de gyn "moet".

jongmoedertje: ik zou idd ook vragen of er geen andere oplossing is.

Marian: waar zit jij nu in je cyclus?

10. liebrando

Twijfel ohzo okee bedankt voor je uitleg.
    Nou ik ben eindelijk na 1 week pijnvrij joepie!! Kan ik weer een afspraak maken voor de volgende kies brrr.......

Pff nou ik zie het somber in maar ik denk dat het hier echt bij 3 kinderen zal blijven. Me man heeft al een nieuwe auto in zicht en dat is echt voor 3 kinderen. Aangezien we die auto 3 a 4 jaar hopen te houden zal het dus de eerste 4 jaar niks worden. Ik ben bang voor daarna ook niet. Of de natuur moet ons echt een onverwachts cadeau geven, maar dat zal wel niet......Aan de ene kant heb ik zoiets van oke wat zeur ik ook. Ik heb 3 prachtige kids, maar aan de ander kant doet het ook best wel zeer dat ik nooit meer zwanger zal zijn, nooit meer zo mooi wondertje op de wereld mag zetten enz..........maar goed we zien wel kan er toch niks aan veranderen je moet er samen voor staan, kan niet alleen........

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden,

hier geen spontane zwangerschap na kwijt ei hoor. Wel een hele rare ongi. Begon afgelopen dinsdag al met in de ochtend wel helder rood en verder bruine troep en pas vanaf zaterdag met helder rood. :(

@Marian: waar zit jij nu in je cyclus?

@Twijfel: fijn al die controle's. Zeker voor de eerste weken. Besef je al dat er een vierde kindje op komst is?

@Jongmoedertje: :( wat een ellende met je kies zeg. Fijn dat de pijn minder is. Volgende keer vragen om ibo bruis. Dit werkt echt super.

Balen dat je man echt geen vierde kindje wil. Kunnen jullie niet nog een keer een goed gesprek gaan voeren samen? En moet de auto echt nu al vervangen worden dan?

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hier gisteren, vandaag of morgen nod, mijn cyclus was altijd 27 dagen, dus dan morgen nod, maar vorige maand 25 dagen, dus tja, moeilijk. Ik ga uit van morgen, nu nog niets te bespeuren behalve wéér die misselijkheid zoals iedere maand. Dus ik ga maar weer uit van een ongi.

Vorige week uitstrijkje laten maken omdat hij een half jaar geleden niet goed was, dus moest voor hh. Ik heb gevraagd of het kwaad kon als ik nu toch zwanger bleek te zijn, maar dat was niet zo. Ze zag wat afwijkende afscheiding, dus ze heeft ook gelijk wat opgestuurd voor kweek om te kijken of er geen schimmeltje of bacterie zit. Volgende week uitslag.

We wachten dus voor nu maar geduldig af....

Twijfel, ok, en ben je nu al bij de gyn geweest? Ik ben even de datum kwijt. Ben benieuwd wat de gyn zegt.

Jongmoedertje, pfff, da's toch even slikken niet? Knuffel!

Nynke, da's inderdaad een rare ongi. Succes deze ronde!

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    jongmoedertje: balen :( het lijkt er idd op dat je man zeker van zijn zaak is. Ik hoop dat als het echt bij 3 blijft, dat je het dan een plekje kunt geven.

Nynke: :( dat is idd een rare ongi. Heb je dat wel vaker gehad?
    Het is een beetje raar, maar aan de ene kant weet ik dat ik zwanger ben en daar ben ik superblij mee, maar aan de andere kant is er nog niet echt het besef dat er een 4e kindje komt. Het is nog zo onwerkelijk. Miss na de echo.

Marian: spannende dagen voor jou dus; ik ben heel benieuwd en hoop dat je misselijkheid deze keer niet van een naderende ongi is, maar van een zw-schap.
    Ik hoop dat de uitslag van je uitstrijkje mee zal vallen.
    Ik ben nog niet naar de gyn geweest, dat is 19 jan; volgende week dus.

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Wij gaan ook voor een 3e... zou er ook wel 4 willen...

Het enige wat me tegen houd is denk ik de praktische kant...
    Qua vervoer etc... De 2e is nu bijna 8 maand.. bij een 3e... zit er maar 15 maand tussen (als het 'weer' zo snel gaat als bij de anderen).. en als je dan nog een 4e er kort op zou krijgen.. tja..

Ik denk dat de reacties bij een 3e al minder zullen worden en bij een 4e nog minder positief..

Maar goed, schijt aan toch! gaat er om wat je zelf wilt...

Mijn man en ik komen allebei uit een gezin van 3 en vonden dat altijd erg leuk....

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hoi mama2010! Leuk dat jullie voor een derde gaan, succes met zwanger worden! Wij zijn begonnen met klussen voor een vierde toen Bas 9 maanden was, wij wilden ze graag kort op elkaar maar het wil nog niet echt lukken, ik hoop voor jullie op meer geluk!

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    mama2010: welkom hier. Ik hoop dat je snel zw bent van je 3e wondertje.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Vandaag was nod, nog geen ongi te bespeuren... Maaarrrrr.... ik kan de laatste maanden niet echt van mijn cyclus opaan, dan weer 27 dan 25 dan 26 dagen, maar nog nooit 28 na bevalling Bas. Dus morgenochtend nog geen ongi dan gooien we er een testje tegenaan. Ik voel nog niets.....

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    SPANNEND marian!!!
    mijn duimen draaien alvast op volle toeren!!!

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En Marian??

20. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Ik ken zelfs een gezin met 7 kinderen! (A)

Deel Deze Pagina