Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Nyn ik zwijg als het graf :D dat soort dingen zijn niet aan mij om te vertellen he ;)

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat gezellig, al weer wat nieuwe gezichten hier.

Hier is het allemaal wat beter geland. Ik heb steeds iets minder het-vliegt-me-aan-momenten. Ik denk dat het nog wel een paar weken duurt voordat ik er echt helemaal aan gewend ben, ik heb het er deze keer moeilijker mee dan vorige keer, toen was het toch makkelijker omdat het de eerste twee waren. Nu moet je er toch 'ff'' twee bij gaan doen! Nachtelijke voedingen dubbelop, vijf kindjes in de kleren vóór kwart over 8 's ochtends om er twee naar school te brengen, noem het allemaal maar op!

Nou ja, het komt allemaal wel goed zullen we maar zeggen.....

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Meis ik begrijp je helemaal, ik had je met alle liefde willen helpen. Ik woon denk ik alleen te ver weg jammergenoeg. Maar heel begrijpelijk dat het je aanvliegt het zijn toch even 5 kinderen. Maar wat een wonder dat 2x een tweeling komt bij jullie zonder aanleiding. Ik hoop dat je toch ondanks alles lekker kan genieten van je zwangerschap!

4. janna0620

janna0620 Lid

9 feb 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

gister met schoonzussen weggeweest en ik heb er aardig wat dus ik maak elke keer mijn borst maar nat.
    Ach ja je went er ook aan maar er is nog een schoonzus zwanger en dat is dan hun echte zus en weet je wat.
    Zij kreeg gister van twee zusjes een kadootje voor de baby en ik zat erbij, dan denk ik dan geef je het toch een andere keer als ik er niet bij ben want ik moet eerlijk zeggen dit voelde heel lullig.
    En er waren nog meer dingen en daar blijf ik dan over malen en niet kunnen slapen he, dus ik voel me nu wel een beetje brak.

Heeft iemand nog leuke tips voor positie kleding, want ik vind het allemaal zo tegenvallen.
    Ik zocht nog een skinny,zwarte broek etc maar ik kan niet echt wat leuks vinden

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Jeetje wat vervelend zeg! Niet echt aardig van de schone zussen! :(

Ik weet moet nog op zoek naar positiekleding, ik kan mijn eigen kleren nog aan, dus ben er nog niet echt mee bezig geweest... Wel al één zo goed als nieuwe spijkerbroek via marktplaats op de kop getikt. Dat vind ik nou een leuke sport! :D

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

Janna pff ja kan me voorstellen dat je je daar rot onder voelt, zou ik ook doen hoor!

Pff nou hier zostraks op verjaardag geweest van me oomzeggertje die 1 jaar geworden is. hij is van me schoonzusje die 8 jaar bezig is geweest. Sinds de bevalling word ze gewoon ongesteld en nu voelt ze haar eisprong ook zelf. Jullie voelen hem wel aankomen nu proberen ze dus zwanger te raken. Heel leuk natuurlijk hoop dat het ook gebeurd. Maar ze deed daar zoooooooo raar over. Zal de details hier niet neerzetten maar geloof me als je erbij had gestaan had je gezegd van doe even normaal!! Maar goed ik heb sinds een aantal dagen ook enorm de drang weer voor een 4e wondertje. Ongeloofelijk hoe dat toch ineens weer de kop op kan steken steeds. Maar goed me man is er echt niet voor te porren. Die zat vanmiddag ook luid en duidelijk bij de familie te vertellen dat er bij ons niks meer komt en ik maar lekker verder moet dromen bla bla......pff nou dat deed wel even zeer hoor. Als je zo denkt prima maar moet je dat aan de grote klok hangen? En geen rekening met mijn gevoel houden?? Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar leef naar zijn wereld. Moet alles doen wat hij wil maar eens aan mij denken nee word er zo moe van!! Maar goed wat doen we eraan? Hoop iniedergeval dat we er wel uitkomen want de wens is toch nog steeds erg diep bij mij...........

Oja vanaf maandag zal ik zwaar aan de sonja bakker. Pff zit er nu al tegenop te kijken maar ik moet wel. Ik hoop dat het me nu wel echt gaat lukken!

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Kdacht even weer s kijken. heb vorig jaar ook wel eens mee geklets, maar ben toen heel deze topic uit t oog verloren,
    inmiddels afgelopen woensdag bijna donderdag bevallen van een dochtertje (ons derde kindje)... Het gaat echt uitstekend, voel me heel erg goed, en de kleine meid gaat ook uitstekend!

We gaan er natuurlijk heerlijk van genieten.. ik hoop nu wel bij dit topic te blijven.. want een 4e....zou uiteraard natuurlijk geweldig zijn..we late de natuur de gang gaan en zien wel hoe alles zal lopen... (wauww dat ik er zo over denk:$) bij de 2e moest ik er niet aan denken dat de volgende snel zou komen... Maar nu maakt t me eigenlijk niet veel uit...:) en dat enkele dagen na de bevalling;)

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    @hen, gefeliciteerd met de geboorte van Mirjam! Wat fijn dat je je nu al zo goed voelt dat je al zo over een vierde denkt, dat is fijn! Gezellig als je weer wat vaker mee komt kletsen!

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Hey.. dank je,

kzie dat je een tweeling verwacht.. wat geweldig! hoe voel je je?
    Ja k ben enorm blij dat t zo goed met ons gaat.. heerlijk zo een druk gezinnetje;)

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gefeliciteerd met de geboorte van Mirjam!
    Leuk dat jullie zelfs al over een 4e denken!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow nog een tweeling! Heel erg bijzonder hoor!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Janna: wat een schoonzussen zeg. Erg jammer dit soort actie's.

@Marian: hoe reageerde jullie omgeving op nieuws als ik vragen mag? Fijn dat het nieuws bij jullie al wat geland is.

@Hen: gefeliciteerd met jullie dochter. En nu al denken aan een vierde?:$ Wauw jij hebt er zin in.;)

Hier alles prima. Zit nu twee dagen voor nod maar ik heb al bruinverlies sinds 5 dagen na ei dus ik ga er maar van uit dat ongi wel komt donderdag.

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jullie zijn dus bezig voor een 4e? Leuk hoor!
    Ons gezinnetje is nu compleet, mijn ventje heeft er ook een knip in laten zetten, maar ik vind voor ons 4 ook echt genoeg:)

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Natja: idd wij zitten in ronde vier voor beeb 4. Hoe oud zijn je kindjes als ik vragen mag?

Gaaf hoor vier kindjes. Ik hoop zo dat het ons ook gegeven gaat worden.

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wij hebben een zoon van bijna 14, een zoon van 11, een zoon van 6 en een dochter van 21mnd.
    Ja het is super leuk, ook wel druk, maar altijd gezellig.

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Wat heerlijk om te lezen dat er nog aardig wat zijn die 4 of meer kinderen willen/hebben.

Ja we zijn nog erg jong dus we doen wel rustig aan, en genieten van onze kinderen, maar we hopen wel dat er na deze 3e ons nog een kinderen geschonken mogen worden, en laten de natuur gewoon zn werk doen.

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zo, ik ben er ook weer eens. Ik zal proberen op iedereen te reageren.

Kan me voorstellen dat je eerst even schrok; hopelijk ben je inmiddels een beetje aan het idee gewend? Want ik wil je heel graag
    dubbel feliciteren! :) :D :)

Nynke: wat spannend voor jou dus weer. Je zit nu dan zo ong rond je NOD denk ik? Heb je al een vermoeden?

Janna: wat een vervelende confrontatie zo met je schoonzussen. :( :x Zijn ze altijd zo of was dit een eenmalige "vergissing"?

hen: gefeliciteerd met je dochtertje; geniet ervan. :) Wat knap dat je nu alweer aan een 4e kunt denken.

jongmoedertje: vervelend meid dat je je nog steeds niet helemaal jezelf voelt. Ben je al bij je ha geweest?

Helaas moet bij mij de energy-boost nog komen en ondanks de pillen is ook de misselijkheid nog niet helemaal weg. Het is nu wel dragelijker en iig kan ik 's nachts slapen; dat is ook heerlijk.
    Gisteren een uitgebreide echo gehad ivm nekplooimeting en we hebben heerlijk genoten. Hoe compleet kan zo'n mini-mensje van 8 cm zijn! :) We hebben oa een close-up van de voetjes en een van het gezichtje (profiel) zoooooo mooi om te zien (smelt). Volgende week krijgen we de uitslag; toch best wel spannend. Eerlijk gezegd heb ik soms het gevoel alsof we dit keer een kindje met down zullen krijgen; lijkt me best zwaar eerlijk gezegd. Maar aan de andere kant; moet ik niet van vage voorgevoelens uitgaan natuurlijk. We zullen wel zien.

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    En iedereen maar zeggen, dat we na 3 jongens hoogstwaarschijnlijk nu ook weer een jongen zullen krijgen. Ik heb al een paar verhalen gelezen dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Waar halen ze die "kennis" vandaan? Zou dat ook een bakerpraatje zijn?
    Hoe reageerde jouw tiener toen je zwanger was van je jongste?

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hey wat leuk nog een mama met 3 zoons en ook nog ongeveer van dezelfde leeftijd:)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Onze 4e is inmiddels al 21mnd oud, bij ons zit er dus ook best wel veel leeftijdsverschil tussen.
    Was de nekpooimeting niet goed dan dat er een echo gemaakt werd?
    Ik duim voor je dat er een gezond kindje in je buik zit!
    Wil je weten wat het word?

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    hihihi ik zat ook al op jou berichtje te reageren.
    De oudste vond het helemaal geweldig, wel hoopte hij dit keer op een zusje.
    Hij is dan ook meegeweest naar het echobureau en op het moment dat de echodame het geslacht zei keek ik meteen naar zijn gezicht en daar verscheen een hele grote smile:)
    Alle jongens zijn erg gek op hun zusje.
    Wij hadden zelf ook gedacht dat we alleen maar jongens konden maken:D
    We waren dan ook heel verbaasd toen we hoorden dat we een dochter zouden krijgen

Deel Deze Pagina