Twijfel ,gefeliciteerd met de goede uitslag van de combinatietest,je wil dan ook niet verder gaan met onderzoeken? grtz sandra
Twijfel, wat fijn dat de uitslag zo goed was zeg! Hoi Sandra, gezellig dat je mee komt kletsen! Hoi Lea, spieken mag hier natuurlijk altijd, of je nou 1, 2 of 8 kinderen hebt! Hier alles prima, ik heb nogsteeds nergens last van. Des te langer duurt het voor het eindelijk 31 maart is en ik de volgende controle heb. De tijd kruipt echt!
Ik vind het ook wel fijn hoor dat er iedere keer een paar jaar zit tussen de kids. Het lijkt mij erg zwaar om er 3 of 4 in baby, peuter, kleuter fase te hebben! Onze oudste is eigenlijk vrij rustig, maar de tweede van 11 kan af en toe wel behoorlijk vervelend zijn! Bij ons is het zeker ook niet altijd rozegeur en maneschijn, maar idd een kinderlach of heerlijke kusjes maken een hoop goed
Je zou denken heerlijk toch geen klachten, maar ik snap dat je je juist onzeker gaat voelen hierdoor. Kun je de vk niet bellen en je onzekerheid voorleggen, misschien mag je dan wat eerder komen?
Natja, misschien wel, maar ik loop in het ziekenhuis he? Dus daar is het allemaal wat groter en onpersoonlijker, dus daardoor weer moeilijker. Ze laten je wss alleen komen als je bloedverlies hebt enzo. En ik kan jullie zometeen vertellen hoe het is om er 5 binnen vijf jaar te hebben. Pff, als ik er alleen al aan denk vliegt het me soms al aan..... 2 baby's een peuter en twee kleuters.....
O ja natuurlijk. Ik liep ook in het ziekenhuis en ik kon altijd terecht als ik onzeker was.... Ja dat lijkt me een pittige uitdaging
ppppffffffffffffff,Marian lijkt me zwaar hoor,de kinderen zo dicht op elkaar,en dan ook tweelingen,lijkt me al zwaar,of vind je dat zelf wel meevallen?je hebt er al ervaring in zag ik,maar sta je er helemaal alleen voor?of heb je veel hulp van familie ofzo?
Ik kan me voorstellen dat het je soms aanvliegt. Ik had er drie binnen 5 jaar en dat vond ik soms al lastig. Maar vergeet niet dat jullie samen zijn en het echt wel goed komt. Gaan de oudste twee ook naar de psz oid? Wat leuk om te lezen dat er meer mensen gaan voor een groot gezin of zelf al een groot gezin hebben. Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind allemaal. Ons gezin draait lekker nu. We kunnen alle kanten op en straks komt er dan hopelijk wee zo'n klein ukkie bij. Dat wordt toch weer aanpassen. Qua huis gata het wel passen. Ons nieuwe huis wordt nu gebouwt en heeft 5 slaapkamers. Auto moet wel een andere worden. En financieel moeten we het maar zien. Ach, eerst maar eens kijken of een vierde ons wel gegunt gaat worden.
@Nynke, De oudste twee gaan net sinds een paar weken naar de kleuterschool. Nu nog 5 ochtenden en zometeen na de 4-5 mei vakantie ook nog twee middagen erbij. Dus dat scheelt al een hoop! @Sandra, Ja, ik heb wel genoeg hulp van familie gelukkig. Nadeel is dat mijn man momenteel veel weg is. Hij werkt op dit moment in Groningen en overnacht daar dan ook. Soms drie, maar soms ook vijf dagen achtereen weg. Dan komt hij soms nog wel even tussendoor nog een keertje thuis eten en de kindjes kknuffelen (en mij natuurlijk ook...) Maar feit blijft dat je er dan doordeweek toch grotendeels alleen voorstaat....!
hoi,als de oudste naar school gaan schilt dat zeker,en zeker als het er 2 tegelijk zijn,haha,zelf vind ik het dan wel een gedoe methalen en brengen,komen ze dan bij jouw ook tussen de middag thuis eten?ik vond dat tussen de middag altijd een hele onderneming,voordat je weer thuis was,kon je weerterug,want echt snel gaat dat hier dan weer niet,met de 2 jongste,en vooral in de winter vond ik het erg tegen vallen,maar ja word ook een dagje ouder he,haha..... groetjes.
Ik denk dat het voor ons ook weer heel erg wennen zal zijn om weer een kleintje in huis te hebben. De anderen zijn nu al zo groot, dat we wel eens 's avonds met zn 2en een rondje gaan lopen of naar een ouderavond gaan ofzo, maar dat gaat straks natuurlijk toch weer wat moeilijker. Marian: ik kan me voorstellen dat je er soms een beetje tegenop ziet qua drukte, maar zoals ik je heb leren kennen (hier dan) ben je aardig nuchter en ben je er goed in om prioriteiten te stellen, dus dat zal helemaal goed komen. Wordt natuurlijk vast even wennen, maar het zal echt wel lukken. En zo niet; hulptroepen inschakelen hoor. Met mij gaat het gelukkig een stuk beter. Ik ben gestopt met de medicijnen omdat ze toch niet hielpen en daardoor alleen al heb ik weer meer energie terug. Ik heb de misselijkheid nu redelijk onder controle. Het sluimert de hele dag en ik moet bijv niet (teveel) bukken ed maar tot 16.00/17.00 uur gaat het aardig goed, dus ik kan overdag tenminste weer wat doen. Gelukkig!
Even iets anders: vandaag werd ik gebeld door jeugdzorg omdat ze nog wat vragen hadden ivm de nieuwe pgb aanvraag Het had al per 1 maart rond moeten zijn :x Ik hoop wel dat ze het nu echt snel af zullen ronden. Ook weer een telefoontje ivm de aanvraag van het rugzakje wat nog loopt en een van zijn coach (van school) die tegen een aantal dingen aan was gelopen... Heerlijk zo'n dag als je vol zit met hormonen :x
Nou, daar zijn ze dan weer lekker optijd mee! Tjonge, juist als je pgb nodig hebt voor iemand in je gezin is het zo belangrijk om dat gewoon optijd geregeld te hebben. Er is al onrust genoeg zonder die sores. Bah zeg! Ik hoop dat het gauw geregeld is! Knuffel voor jou! Hier een paar klotedagen achter de rug. Problemen in de fam (ouders) en brand bij de buren. Ben er helemaal moe van, heb hoofdpijn en begin bovenop dat alles ook nog weer hardstikke verkouden te worden. Hopen dat dit niet weer doorzet in griep, want dat kan ik er nu echt niet bij gebruiken!
Marian: dank je wel voor je lieve woorden. Meestal kan ik alles aardig goed positief bekijken, maar op sommige dagen komt alles gewoon tegelijk en wordt het even teveel. Jij hebt ook een paar heftige dagen achter de rug zeg. Kan me voorstellen dat dat er even inhakt. En die griep moet jouw deur idd maar even voorbij gaan nu. Heeft jullie huis ook schade opgelopen bij de brand? Meiden ik zit hier helemaal te stuiteren.... Vandaag bij de gynaecoloog was alles goed. Het is wel grappig dat ze steeds een echo maakt ipv dat ze luistert naar het hartje. Vandaag zette ze het apparaat op mn buik en het leek wel alsof de kleine zwaaide. En weten jullie wat...ik denk dat ik stiekem heb gezien wat het is Het is natuurlijk nog maar 15 weken en de gyn zei dat ik me er niet helemaal op vast moest pinnen, maar ze was het wel met me eens....(even spanning opbouwen , tromgeroffel) meiden ik denk dat ik versterking ga krijgen in dit herenhuishouden Ik ben zo blij. Ik probeer nuchter te blijven, maar het idee van een meisje heeft zich al helemaal vastgezet in mijn hoofd. Ik weet dat het pas zekerder is met 20 weken, maar ik zag echt duidelijk 3 witte streepjes. Als iemand van jullie trouwens een keer reageert in het gasten boek op "onze site" dan svp niets over het geslacht, want we willen het nog even geheim houden. Het is juist zo leuk dat iedereen zit te gissen.
Nou, dat zou toch geweldig mooi zijn! Ben helemaal blij voor je! Ik stuiter mee! En nee, gelukkig geen schade hier. Had alleen maandagmiddag wel veel rooklucht op de bovenverdieping, maar dat was binnen een paar uurtjes ramen open weer weg! Verkoudheid blijft, hele kop vol, maar verder gaat het nog. Geen griep erbij deze keer, misschien allergie? Nou ja, we wachten af....
Dat zou helemaal geweldig zijn! Knap van je dat je nog kunt wachten tot de 20 weken echo, ik zou al lang naar een echo bureau zijn gegaan
wat leuk.. onze jongste is net 3 weken, en ook weij willen nog wel meer kindjes.. maar nu eerst ff rustig denk, de oudste 2 naar school en dan waarschijnlijk er weer voor gaan.( t is best pittig zo 3 thuis vind ik, de oudste is ook niet de makkleijkeste. zijn op t moment ook nog erg jong. manlief 24 en ik 23.. de tijd zal t leren