heey.. Ja dat is ook zo.. idd waar 3 mondjes kunnen eten kunnen er ook makkelijk 4 eten en waar 4 daar ook 5 en kleertjes hoeven natuurlijk ook niet de kosten te zijn haha.. ja mn man veranderd ook heel erg. hij wil nog wel kindjes hoor maar hij zegt 5 genoeg.. (k zou er gerust 6 willen) maar als we op zo een tempo door gaan dan ben ik 25 a 26 als de laatste geboren word, vind ik vrij jong zeg maar..dan denk ik eventjes rust en dan over enkele jaar weer... ach bij ons 2e kindje zei hij al dat hij t goed vond.. maar steeds weer kriebelt t bij hem ook Ja we zullen wel zien hoe alles loopt.. hou me maar wel op de hoogte hoor.. wie weet zijn we straks wel tegelijk nou eerst onze oudste naar school na de zomvervakantie..dan zou ik er wel veel meer aan toe zijn hij s nogal erg handenbindend.. mar goed.. ben hele dagen thuis uds ook wel weer super gezellig! tot horens he.. hier zijn de kinders oudste jongen van 3,5 (eind september word hij 4) en dan de 2e word in juli 2. en dan de baby van nu 2 maandjes.. tgaat allemaal zo hard..
me kleine meid gaat na de peuter straks dan ben ik home alone. Op zich zou het leuk zijn als er nog een kleintje kwam tegen de tijd dat me kleine meid 4 word en na de basisschool gaat. Heb dan alle handen vrij lekker genieten van zon klein wondertje....maar goed we zien wel. het ene moment wil ik heeeel graag en het andere moment denk ik het is ook goed zo....maar kriebelen doet het altijd. Vooral omdat ik ook aan me man merk dat hij er toch wel mee bezig is er over te denken anders blijft ie niet doorgaan heb ik ook zoiets van eigenlijk is een 4e ook meer dan welkom. Maar goed we zien wel wat de tijd ons brengt. Ik blijf hier zeker komen! Enne de wens van 6 heb ik ook altijd gehad haha maar mag blij zijn als t er ooit 4 worden! Zover krijg ik me man echt niet of ik moet zwanger raken van een 3 ling haha.....
Hahaha.. dat zou dan helemaal gewelding zijn ja ik vind 6 ook erg leuk.. maar stel je bent 28 bijv en je hebt er 6 dat er ook gerust nog kriebels zijn voor nog een omdat je leeftijd nog vrij jong is, en nog behoorlijk in vruchtbare periode zit...we zien wel waar moeder natuur ons brengt zou wel grappig zijn als bij ons beide dan een 4e lukt.... niet teveel peinzen.. als je eraan teo ben gewoon de natuurlaten werken..ben wel benieuwd...natuurlijk wel geniete van de andere 3 maar idd as de ongste naar school ga is t heelrijk om weer zo een klein wondertje in je armen te hebben waarvan je dan lkkr veel van kan genieten (als de rest op school zit)... hou me op de hoogte hoor!..waar ergens kom jij vandaan?
haha dat zegt me man dus ook. Straks wil je na de 4e nog een 5e enz enz....ja ik beloof om dat niet te vragen haha maar of het lukt is ten tweede! Konden we een man maar uitleggen waarom we willen he...ik probeer ook niet teveel te peinzen maar soms denk ik wel ff teveel na helaas. Moet ik echt afleren want ik zie altijd beren die er niet zijn. Eerst afvallen en dan zien we wel wat de natuur ons brengt, op dit moment is het voor me gezondheid gewoon niet safe dus eerst maar afvallen zowiezo! zou leuk zijn als we beide nog eens zwanger mogen raken van een 4e wondertje!! ik geniet heerlijk van me kids elke dag weer!, en dat blijf ik ook zeker doen. Of het nu bij 3 blijft of dat er nog een lief klein wondertje bij komt, genieten doen we elke dag! Ik woon in friesland..... haha is goed hou je wel op de hoogte!
wat super leuk zeg!!!!!!! is echt super hoor, na 3 jongens een meid! je bent zeker al flink wezen shoppen?
Oke moet je zeker doen.. ik kom uit brabant. idd genieten doe ik ook elke dag hoor.. soms wat minder as ze wat lastiger zijn, maar of t er 3 zijn of wat dan ook. als moeder zijnde kun je er veel van genieten werk jij nog?
Nee ik ben al bijna 7 jaar thuis. Sinds de zwangerschap van de oudste. Mijn contract werd niet verlengd vond ik eerlijk gezegd ook niet erg haha. Heb ondertussen 2 maandjes gewerkt zo 12uurtjes in de week vorig jaar maar dat was niet te doen de kosten waren veel hoger dan wat ik verdiende. Dus ik ben fulltime thuis. Vind het heerlijk hoor maar ik begin ook wel weer een beetje te verlangen naar werk. Eventjes wat anders doen. De kleine meid gaat vanaf mei ook naar de peuter 2 ochtenden in de week dus dan ben ik helemaal home alone. Ik zei al tegen me man dat ik maar een nieuwe hobby moet gaan zoeken haha.... Elke leeftijd heeft wel weer wat. Mijn jongens zitten nu op een leeftijd dat je ze af en toe wel even achter het behang kan plakken haha, maar vaak hebben ze ook leuke streken. Ik heb nu 1 peuter en 2 kleuters in huis haha lekker druk maar ohhhhhh zo gezellig!!
Haha, zie al een paar dagen alleen hen en jongmoedertje langs komen. Hoe is het met de rest? Door dat gezellige geklets van die twee ben ik bang dat mijn berichtje niet meer gelezen word, en ik had juist wat te vertellen een aantal dagen geleden.... Dus hieronder even een quote van mijn berichtje van 23 april;
Ik doe mn best om me in te houden . Ik heb al wel een heel lief roze (natuurlijk ) shirtje gekocht waarop staat: kleine zus. Als de kleine er straks is dan wil ik een foto maken met al onze kids erop en dat zij dan dat shirtje aanheeft. Die foto wil ik gebruiken als geboortekaartje. Marian: zo, dat is wel even schrikken geweest! Wel ontzettend balen dat de gyn jullie zo lang heeft laten wachten. Weet je al wanneer je de uitslag van de kweek krijgt? Zou wel leuk zijn als het echt 2 meiden zijn; wordt spannennd vrijdag. Ben je zenuwachtig voor het plaatsen van het pessarium? jongmoedertje: leuk om je weer te zien. Hoe gaat het verder met jou; heb je je depressie kunnen overwinnen? Succes met afvallen.
Een hele tijd terug dat ik hier eens wat geschreven heb. Ik las net dat twijfel opzoek mag nara jurkjes en strikjes, wat leuk een meid na 3 jongens. Gefleiciteerd Marian een tweeling en waarschijnlijk 2 meiden gefeleicteerd wat zal je het straks druk krijgen. En gelukkig dat het geen vruchtwater was, want dan had je plat moeten gaan liggen zeker? Hopelijk komt er neits uit de kweek. En een heleboel nieuwe meiden gespot met nog een wens voor een kindje. Ik kom hier bijna niet, omdat ik het bij vlagen moeoilijk mee heb dat er hier geen kindje meer komt. Mijn man wil het echt niet en dan is het ook gewoon klaar, je moet er met z'n tweeen achterstaan. Wel gaan we over een jaar pas definitief kijken wat we voor anti conceptie gaan doen (hij of ik onder het mes), dus tot die tijd blijf ik soms wel hoop houden, maar ja dat is valse hoop. Jong meodertje hoe gaat het nu met jou? ga onze jongste spruit uit bed halen en even boodschappen doen.
oxbow: leuk dat je nog af en toe meeleest. Kan me voorstellen dat het te confronterend is om vaak mee te kletsen. Erg jammer dat je man niet meer wil, maar je moet er idd allebei 100% achter kunnen staan. Wie weet duurt het bij hem wat langer en begint het over een (paar) jaar ineens weer wel te kriebelen. (Kijk maar naar mij) Heb je er wel vrede mee of blijft het knagen?
Het blijft hier knagen en lijkt alleen maar erger te worden in plaats van minder. Zou het gewoon zo graag willen en dan is het ook gewoon echt klaar. Heb altijd gezegd 4 kindertjes te willen en mijn man 2. We zijn dus voor de middenweg gegaan en dat was voor mijn man het uiterste. Meer kindjes wil/wilde hij echt niet en dat is nog steeds zo. Hij heeft er geen boehoefte aan zoals hij zelf zegt. Dus de derde was al een beetje een compromis voor hem. Maar vind het evengoed leuk om jullie verhalen te lezen en daarom kom ik af en toe even spieken.
Ja dat is dan idd een compromi.. jammer dat t wel blijft knagen.. lijkt mij...maar goed.als je man t niet wil en al zo de stap heeft gezet tot de 3e vind ik van hem heel wat, aangezien hij er 2 wilde.. leuk dat je wel af en toe komt spieke jongmoedertje@ das idd lkkr druk.. hier een bijna kleuter na de zomervakantie.. de andere een peuter. en de baby...ja k geniet er ook wel van hoor.. althans de oudste kan ik soms wel s idd achter behang plakken.. hij scheurt t zelf wel voor me los... sloopt heel veel in huis.. geen straf helpt.. k mag in mei weer even naar t bureau voor m.. dus ga dan flink op mn strepe staan.. kwil gewoon tips advies voor zijn gedrag.. vorig jaar ook al geweest zegt men negeer.. ja doe t maar als je behang van de muur komt, als je meubels kapot gemaakt worden, als je andere kinders er onder moeten lijden..sorry maar ik negeer dan niet meer..dus wil even daar goed babbelen... ga de kleine even voeden
Marian wat leuk 2 meisjes!! Een tweeling is al super leuk, dan ook nog 2 van hetzelfde geslacht leuk!! Ben stiekem wel een beetje jaloers hihi.......Lekker van genieten meis!! Oxbow wat rot voor je. Ik wil hier ook nog een 4e hoor maar me man weet het steeds maar niet. De ene keer is ie heel overtuigd en wil ie echt nog een 4e en dan zeg ik we wachten nog maar even. En het andere moment er komt hier echt geen 4e meer hoor. Dus ja aan mij man heb ik niet zoveel die kan helaas niet echt een keuze maken. Ik heb het een poosje naast me neer gelegd en had zelf ook zoiets van nee het is goed zo. Heb 3 prachtige wondertjes wat wil ik nog meer? Maar het komt ALWEER terug dus de wens is toch echt dieper dan ik dacht. Dus ja ik wil wel, maar of het ooit gebeurd?? hangt van me man zijn definietieve keuze af. We moeten er samen achterstaan. Ik hoop stiekem natuurlijk dat hij toch echt door wil gaan. maar goed ik moet eerst echt vele kilo's kwijt anders komt het er zowiezo niet van. Want het moet wel verandwoord wezen voor mij! Maar ik snap je gevoel meis....sterkte ermee! Twijfel heeeerlijk een meisje na 3 jongens. Is echt iets heel anders hoor. Vond ik tenminste wel. Me kleine meid is een stuk feller dan haar jongens, ze leeft zo anders dan haar broers. Heel leuk! Moest ook wennen met shoppen toen ik wist dat ze een meisje werd. Ging automatisch naar de jongenskleding haha, en ik geloofde het pas echt toen ik haar in me handen had! Hen ik heb het ook hoor. Me 2 jongens die halen me de laatste tijd het bloed onder de nagels weg. De oudste is echt een papa kindje en dat gebruikt ie tegen mij.....de middelste is gewoon een druk mannetje dus die vliegt bij de muren op haha, Niet erg maar dat ze niet luisteren vind ik wel minder! Maar goed iedere leeftijd heeft wel een fase haha, het heeft zijn leuke kanten ook. Gewoon lekker blijven doorgenieten meis, het gaat vanzelf weer over. Weet dat het moeilijk soms is, maar bedenk dat er ook weer een einde aan komt!!
Vanmorgen 20 weken echo gehad en wat blijkt....? 2 jongens!! Alles was helemaal goed, dus dat is weer een geruststelling! Pessarium plaatsen ging erg goed, even pijnlijk met inbrengen maar nu voel ik niets meer.
Marian: jij blijft ons verbazen (De foto staat er helaas niet bij, maar ik geloof je op je woord ) Vervelend dat het plaatsen pijnlijk was, maar hopelijk blijft de pijn nu weg. oxbow: ik hoop voor jou dat je het verlangen een plekje kunt geven en dat het weg zal zakken. jongmoedertje: dat hoop ik voor jou ook. Eerst afvallen en gaan genieten van wat je hebt (dus ook: blij zijn met jezelf, want je bent het 1000x waard.) hen: ik hoop dat ze je goede tips kunnen geven. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bij dat soort dingen toch wel eens een corrigerende tik heb uitgedeeld aan mijn kinderen.
Marian: ik ben net even aan het bijlezen en wil je feliciteren met je twee dochters in spe zijn het ineens twee jongens. Helemaal gaaf zeg. Gefeliciteerd. @Twijfel: joepie een meisje in jullie jongens gezin. Gefeliciteerd @Oxbow: lastig dat gevoel. Ik hoop dat je het een plekje kan geven in de loop van de tijd. @Jongmoedertje: succes met afvallen. twijfel zal je altijd wel blijven houden denk ik. Moeilijk hoor. Hier alles goed. Alweer in ronde 7 helaas maar ik wacht rustig af.
Twijfel@ die corrigerende tik gaat hier bijna elke dag wel..zo erg is t de laatste dagen.. soms te erg dat k bang ben dat t verder gaat op den duur.. t helpt allemaal niet.daarom hoop ik maar dat t cb advies voor me heb.. Marian@ wat leuk.. 2 jongens..geweldig! fijn dat alles goed is! Jong moedertje@ dat is ook zo idd.. t zijn steeds fases maar ja je gaat zo aan jezelf twijfelen he.. doe je t zo wel goed.. welke straf kun je t beste geven, moet ik niet wat makkelijker worden, je gaat je zoveel afvragen om t voor jezelf makkelijker te mkaen, want politieagentej spelen is niet hele dagen leuk. ..wachten op t cb.. en k geloof ook wel dat straks de kleuterschool goed zou doen voor m. succes met afvallen!!
Nynke: balen zeg, alweer in ronde 7. Hopelijk heb je snel een pos zw-schaps test in handen. Je schrijft dat je rusitg afwacht; dat vind ik wel knap van je, Ik was iedere keer erg ongeduldig. hen: hmmm balen dat niets helpt wat je tot nu toe probeert. Wanneer moest je ook alweer naar het cb? Ik hoop dat ze daar tips voor jullie hebben. Er is idd geen lol meer aan als je de hele dag politie agent moet spelen en het is zeer vermoeiend. Maar...de aanhouder wint! Succes. Komende week ben ik er niet, want we gaan er even lekker met zn allen tussenuit. We komen vrijdag/zaterdag weer terug.
Ja dat is idd niet leuk meer nee.. 23 mei kan ik pas.. eerder was geen plek..de datum stond me ook niet echt aan omdat ik andere dingen heb.. zegt mevrouw dan kunt u 27 juni weer.. wat is dat nu voor een cb.. toch ongelooflijk.. dat duurt me helemaalt e lang dan maar de 23e laten staan. lijkt wel dat ze me niet serieus nemen... word er zo moe van! Ja de aanhouder wint idd! mar hoever moet je ervoor gaan...geduld houden.. Geniet van je vakantie! heerlijk even eruit.. ben ik eigenlijk ook beetje aan toe.. nog even geduld..