Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hihihi wat een verrassing, 2 jochies!
    Gefeliciteerd!!!!

Ik heb toevallig vorige week een ring (pessarium) gekregen, maar dan omdat mijn baarmoedermond te laag hangt.
    Hopelijk helpt de ring je de mannetje zo lang mogelijk binnen te houden!

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

hmm ik had een heel verhaal getypt maar die is nu ineens weg hier raar. Ik kom snel weer even terug om weer te reageren op iedereen. Hopen dat het dan wel blijft staan.

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Marian.. hoe is t met je?

Jong moedertje@ lastig he heb dat ook wel eens heel verhaal getypt en opeens alles weg.. ja dan heb je soms echt iets van grrr..

hoe is t verder?
    nog twijfels??;)

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Echt respect dames!!! Heb een aantal dingen tussen door gelezen:p...
    Ik hoor hier eigenlijk niet.. maar wilde even zeggen dat ik echt respect heb voor jullie! Gewoon doen wat jullie willen, en niks aantrekken van die gezichten van andere mensen als jullie een groot gezin willen/hebben.
    Ik zou graag zelf ook een groot gezin willen.. Kom zelf uit een gezin van 5. Ik zou er zelf graag 4 willen, maar mijn vriend zegt 2. Nou zei hij laatst al 3.. Dus wie weet word het tóch 4:D... Maar daar kunnen we natuurlijk nog niks over zeggen.. heb namelijk een miskraam gehad. Dus moet eerst maar wachten tot we eindelijk onze baby in handen kunnen sluiten:)...

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    #765 Twijfel, 10 mei 2011
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
    Hoi allemaal, we zijn weer terug. Eigenlijk al een paar dagen, maar ik was zo ontzettend moe, dat ik vooral veel geslapen heb ;)
    Het was ontzettend leuk en iedereen heeft enorm genoten.
    Vanaf gisteren probeer ik een soort van dieet aan te houden (wat ik nog heb onthouden van vorige keer) en ik ben heel benieuwd of dat zal helpen. Mijn glucose waarde was vorige week nl toch weer iets te hoog :(. Het mag nuchter 7.0 zijn en het was 7.1; niet zo'n groot verschil dus hopelijk houden we het onder controle.

hen: wat appart dat je zo laat pas bij het cb terecht kan :$ :x. Is het gelukt om je andere afspraken af te zeggen.

baby: leuk om van je te lezen. Ontzettend balen van je mk, hopelijk komt jullie droom snel uit.

Marian: alweer een beetje van de "schrik" bekomen?

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hoi Dames,

Hier alles goed, alhoewel ik regelmatig harde buiken in rust heb gevoeld afgelopen week. Het lijkt nu al iets beter te gaan, maar morgen controle, dus even aankaarten.

Ik heb behang besteld; Jongens-kast 6711-10 | Sweet Little World van AS Creation | kleurmijninterieur.nl=
    Deze in combinatie met blauw. Twee 'boekenkasten' op de grote wand en een op de kleine. De andere twee wanden zitten in de sierpleister. Ik hoop dat het een beetje wat word, het lijkt op het plaatje leuk, maar je moet het altijd afwachten he?

Maandag vertrekken we voor twee weken naar centerparcs, heerlijk even bijkomen van alles. Even weg uit eigen huis en hopen dat het wat vaker doordringt dat ik zwanger ben. Ik vergeet het nog iets te vaak naar mijn idee...(oeps!) Dus wat meer bewustwording is niet verkeerd! Hoe doen jullie dat in je drukke leven met veel kinderen? Ben ik hier nou apart in of is het normaal dat het een beetje langs je heen gaat?

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo te zien erg leuk behang idd!

Succes bij de controle morgen!!
    Hopelijk zijn het onschuldige harde buiken!

Heerlijk 2 weken weg, geniet er van!

8. liebrando

Hen ja dat is zeker vervelend heel verhaal getypt en weg is het grr....twijfels jahhh die zijn er nog steeds, ik merk wel dat ik steeds meer ga verlangen na een 4e wondertje. Maar de stap zetten durf ik nog steeds niet.....Wij hebben laatst een andere auto al moeten kopen en met 4 kinderen zouden we dus WEER een andere auto moeten kopen dat geld hebben we nu niet, en me man ziet dat ook niet zitten. Die zegt heel makkelijk waneer zitten we nu met zijn allen in de auto? Das wel waar, maar ik wil ook weleens even naar me ouders met de kids en dat word dan wel moeilijk. Aan de andere kant ik zou natuurlijk ook met de bus kunnen, en me man met de auto. Hmmmm dat veranderd me mening toch wel over een auto. Eens even vragen wat me man daar van vind. Alleen als we ver weg moeten dan zal het wat moeilijker worden maar wij gaan eigenlijk nooit ver weg. Dan zouden we eventueel gewoon kunnen sparen voor een grotere auto. Whaha zie het al helemaal zitten. Wil het wel heel graag, maar manlief is net als het weer he. Het ene moment wil ie echt nog een en het andere moment is ie er weer heel moeilijk over. Denk angst maar goed. We zien het wel. Ben nu bezig met lijnen eerst maar eens heel wat kilo's eraf en dan maar een beslissing maken, tot die tijd zal het er zowiezo niet inzitten. Afwachten maar het lijkt me wel super om nog 1x zo mooi wondertje te mogen mee maken!

9. liebrando

Ziet er leuk uit meid!

Wat een lekker vooruitzicht even er tussenuit. Heb er ook behoefte aan maar ja.......Over zwanger zijn en bewustwording. Ik heb het gevoel dat ik het bij me meisje ook veel gemist heb hoor door me 2 jongens. Ben zo met me 2 mannetjes bezig geweest, en een verhuizing tussendoor dat ik me niet altijd even besefte dat ik zwanger was. Pas toen ik plat moest kwam het een beetje door. Maar ik had het liever ook anders meegemaakt. Ook veel bewuster. Mocht er ooit nog eentje bijkomen dan weet ik wel dat ik me zeker bewust wil zijn van het wondertje in me buik!

Lekker genieten meid, voor je het weet heb je 2 prachtige wondertjes in je armen!

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Marian@ Heerlijk dat je er even uit gaat! even rust en genieten van de wondertjes in je buik.. hier vond ik dat ook al bij de 3e hoor.. t gaat veel langs je voorbij door al die drukte;).. daarom denk ik als er een bijkomt dat k er heel veel van ga genieten;) (zo dacht ik bij de vorige zwangerschap ook maar soms heb je ook momenten dat je er gewoon niet echt aan kan denken;)..k mis die bewegende buiken wel hoor..

Hopelijk morge controle alles gewoon goeed!! kun je lkkr dubbel genieten volgende week.

Jong moedertje@ oke.. nou even afwachten tot je man dan wel heel graag wil;) dan er voor gaan..haha

k wil hier wel weer hoor.. maar misschien even afwachten hoe of wat met ons zoontjel hij is op t moment zo vervelend.. zijn alle kindere wel op zo'n leeftijd hebbe ze echt dinge waar je wel boosop moet worde, maar hij kan te ver gaan. ontlasting smere, behang scheure enz..als hij naar school ga zal t vast rustiger voor ons worde..en kan k denk meer genieten. Geniet nu ook wel van mn kleine hoor.. maar t slaapt nog veel;) en wil als ze straks iets ouder is.. lekker vele met ze kunnen doen.. en als k dan weer zwanger ben, heb jer er weing puf voor..mar goed.. de natuurl beslist als t wel is is t ook goed.. we gebruike niets. dus t risico dat t kan zijn is er wel.. daar leg ik me ook bij neer.

Twijfel@ ja erg he.. t lijkt wel of ze me niet serieus nemen.. k ga er de 23e ook gelijk wat van zeggen..vind t geen stijl we moeten geowon hulp.. zijn gedrag is niet leuk.. en t word van kwaad tot erger en straks zit ik helemaal met mn hande in t haar..

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Marian: de vorige zw-schap is idd ook een beetje aan me voorbij gegaan en daarom wil ik er nu echt bewust mee bezig zijn. Ook omdat dit de laatste keer is, wil ik er echt volop van genieten. Alleen als ik bezig ben met dingen veranderen/tillen dan vergeet ik het weleens en heb ik later pijn (en spijt ;))
    Wel vervelend dat je zoveel last hebt van harde buiken. Slim om het aan te kaarten.
    Leuk behang, lijkt me leuk worden het kamertje.
    En natuurlijk een fijna vakantie!

hen: groot gelijk dat je er iets van gaat zeggen. Bij andere mensen zou het miss escaleren als ze te lang zelf door (moeten) modderen en dan heb je poppen aan het dansen.

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Controle was ok! Bloeddruk van 100 over 62 en twee zeer beweeglijke jochies in de buik. Ze waren zo druk dat hij niet eens scherpe foto's kon afdrukken, maar heb toch weer een hele rits meegekregen. Hij heeft het nog even bekeken en zag toch ook duidelijk dat het twee jongens waren, dus nu is het wel 100% zeker! Ze waren precies op schema gegroeid, dus gyn was erg tevreden en ik natuurlijk ook!

De harde buiken even in de gaten houden, maar is toch wel normaal voor tweelingzwangerschap. Als ze te regelmatig komen of ik me er zorgen over ga maken moet ik bellen, anders over 4 weken weer controle.

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Fijn dat de controle oke was!

geniet lekkr van de beebs in je buik;)

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Marian: heerlijk dat alles goed was en dat je gyn je serieus neemt.

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Vandaag was Twijfel-man vrij en we hebben enorm hard gewerkt. We hebben echt enorm veel spullen weggedaan. Gratis (als rommelmarkt spullen) op marktplaats gezet en alles is vandaag al opgehaald. Hoera! Het begin is er. Nu hopen dat mannetje morgen nog meer wil ruimen en wie weet, belt er dan weer meteen iemand. Er zijn best veel mensen die rommelmarkten, dus wie weet... Ik hoop ook echt dat Twijfel-man nog veel meer weg gaat gooien. Hij is er echt een die enorm spullen kan verzamelen. Zijn bijnaam is niet voor niets "pakrat"...googel maar eens ;)

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Fijn is dat dan he, als je zo lekker hebt op kunnen ruimen! Ik ben gisteren ook een beetje bezig geweest beneden en vandaag is boven aan de beurt. Mijn ouders komen om een uur of 11 Lotte en Martijn even halen zodat ik de handen wat meer vrij heb. Bas stapt er wel lekker tussendoor en speelt wat, maar als ik die oudste twee erij heb schiet ik niet echt op. Ik wil de boel nog een beetje op orde maken voor we maandag op vakantie gaan....

Manlief is nog even heel druk met werken, er moet weer vanalles af voordat we weggaan, en dat valt iedere keer weer tegen... Maar goed, het is dan maar weer zo en he komt er op neer dat we zondag nog behang kunnen gaan afhalen in de babykamer, dat was eigenlijk gepland voor gisteravond, maar toen was hij ook aan het werk. Mijn vader gaat behangen in onze vakantie, dus het moet wel af. Het komt vast goed....(?)

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Heerlijk he. die opruiming.. hier soms ook nodighoor;) maarsoms ook nodig om in te slaan;)..watvoorspullen heb je nog:p??

Vandaagheerlijk dagje dierentuin geweest. was echtgeweldig, en met de kleineging t ook goed..

Goedweekend allen!

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Marian: ws lees je het niet meer, maar fijne vakantie. hoop dat je helemaal uitgerust terugkomt. Luxe hoor dat je vader komt behangen deze week; heerlijk

hen: het is niet echt veel bijzonders hoor. Er zijn inmiddels al tassen/dozen met boeken, cd's, dvd,s, videobanden, oude computeronderdelen, apparatuur voor onderdelen enzv weggegaan. Maar als je toevallig 4 stapelstoelen kunt gebruiken of een electrische piano waarvan een paar toetsen kapot zijn, dan mag je altijd komen. (Twijfel-man houdt erg van knutselen en dingen opknappen, dus hij vindt altijd alles bruikbaar :D)

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ff ego; sorry
    Vandaag bij de gyn niet echt veel wijzer geworden. Tjonge wat werkt dat langzaam zeg in dit zkh :cool: Ik kreeg een verwijsbrief om een afspraak te maken bij een dietiste (dat was dus nog niet gedaan :(). Volgende week kan ik terecht (dat is 3 weken nadat ik het heb laten controleren!), dan moet ik nadat ik 1 week het dieet heb gevolgd een dagcurve maken (en nee ik krijg geen tester mee naar huis). De week erna moet ik op controle komen en krijg ik daar de uitslag van. Pardon! Dat is weer over 3 weken :x Nu snap ik dat ze zeggen dat een dieet geen zin meer heeft als je voorbij de 30 wk bent. Voordat alles geregeld en bekend is, ben je dan al lang en breed bevallen!
    Bij de 2e woonden we vlakbij BOZ en kreeg ik meteen alles mee naar huis zodat ik het iedere dag kon testen als ik wilde.
    Ik hou niet van die onzekerheid; het is al bijna een keer mis gegaan door die suiker en die ellende wil ik niet nog eens meemaken! Snappen ze dat nou echt niet, dat ik door dat niks weten veel onzekerder en gestressd wordt... :(

Wat wel positief was is dat de gyn bevestigd heeft dat Wuppie giets tekort komt als ik het benauwd heb, want eerlijk gezegd vond ik dat ook geen prettig idee. (Moest wel een beetje om mezelf lachen dat ik dat nog niet wist, terwijl het de 4e zw-schap is :D)

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Haha waar kan ik terecht voor 4 stapelstoelen?
    zijn dat gewoon tuinstoelen?? haha.. want die zoeken we nog namelijk...

Deel Deze Pagina