Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Het zijn stoelen voor binnen; voor de keukentafel bijv. Van de Ikea (volgens mij heten ze "Jules") Het zijn van die zwarte met ijzeren poten. Als je ze kan gebruiken, stuur maar een pb dan geef ik je mn adres.

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Uhm dames, ik vul hier bijna in mn eentje de hele pagina met berichtjes.

... echo ... echo ... ;)

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha.. oke.. nee die hebben we niet nodig;)
    hopelijk ben je er snel vanaf...
    hoe is t verder met de opruiming?? met de zwangerschap?

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

he meiden

Nou ik ben eroveruit ik wil echt nog een 4e kindje! MAAR nu het volgende probleem ik moet echt 25 kilo afvallen voor ik er aan kan beginnen, plus de financien! Wij redden het nu wel en tegen de tijd dat er hier misschien 1 bij komt dan zijn alle kids van de pampers, maar ja een andere auto moet er wel echt komen dan. En dan het probleem me man......hij zei van de week dat ie er echt nog wel een bij wil, maar dat ie het niet aandurft. Wat ik dus al dacht, plus de autoprobleem.....Als het aan mij ligt komt er dus nog een mooi wondertje bij als t ons gegeven word natuurlijk, maar me man denkt er toch wat anders over. Dus ja, afvallen en dan afwachten wat me man echt wil. Ik hoop natuurlijk dat ie er gewoon voor wil gaan dan, want ja je moet er wel met zijn tweeen voor gaan he!

Hoe is het met de zwangeren hier?

Hen30sept hoe is het met jou kleintje? Al gesprek gehad met CB? of heb ik daar nou net weer overheen gelezen?

5. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Heey..

ja gespreek gehad voor de oudste;)
    we kunnen integrale vroeghulp inschakelen of afwachten tot hij naar shool kan, misschien veranderd zn gedrag.. we weten zelf niet eecht nog wat we moete doen. glukkig volgende maand weer controle (11 juli) ook zn ogentest was niet in orde. omdat hij geen concentratie had..

hhaa een 4e erbij!! leuk dat je er zelf uit bent. hier ook t zelfde hhaha andere auto, heb dr nu ok 3 in pampers dus eerst mar 2 uit de pampers haha da scheelt weer hoopje;)...

mn man wil wel.. maar nu ok nog niet echt hoor.. eerst zelf weer helemaal fit zijn enz..(alhoewel ik dt eigenlijk al wel ben hoor) maar de oudste naar school dat de rust weer keert enz. komt wel vanzelf;)..

jaaj idd met zn 2e:D

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Was ik ook weer even, vanaf ons vakantieadres,

Van zondag op maandag goed ziek geworden. Maandag voelde ik me super beroerd, hoofdpijn, strakke band van pijn om mijn buik, misselijk, warm. Dus hier op het park even naar de sportschool om de bloeddruk op te meten, was die toch torenhoog! Mijn normale bloeddruk is ong. 110/60 en nu 136/90. En die hoge bloeddruk betekende in beide vorige zwangerschappen dus zwangerschapsvergiftiging. Dus toen maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen wat te doen. En toen wilden ze me dus meteen zien... We zijn teruggereden naar Zwolle (gelukkig zitten we in Emmen, dus niet al te ver weg) en hebben de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Bloedonderzoek, urine onderzoek, echo, ctg, controle baarmoedermond en heel veel wachten.... Er bleek niets aan de hand, maar ik ging me alleen maar beroerder voelen. Er was geen spoortje eiwit te vinden in de urine en ook het bloed gaf geen tekenen van vergifitiging. De jochies waren vrolijk aan het spartelen in mijn buik en aan de ctg geen weeenactiviteit gemeten. Ook bmm was nog geheel gesloten, dus geen ontsluiting. Hoe de hoge bloeddruk dan komt? Tja, dat kan komen doordat ik me niet zo lekker voel, het zal een beetje een griepje kunnen zijn. Aan het einde van de week bellen ze me om te vragen hoe het met me gaat en maadag komt de uitslag van de kweek die ze genomen hebben om uit te sluiten dat ik niet beroerd ben van een bacterie of schimmeltje.

Vandaag gaat het alweer een stukje beter, hoofdpijn nog niet over, maar misselijkheid zo goed als weg. De pijn in mijn buik houd nog een beetje aan, maar is al wel minder dan gisteren. Ik hoop dat het morgen weer helemaal beter is!

Nou, dat was het verhaal vanuit hier weer even, heb even niet bijgelezen....

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

zoo, dan schrik je wel even, en zeker als je op vakantie zit.. geen fijn gevoell

gelukkig was t niets bijzonders..
    en gelukkig gaat t weer beter!!..
    leuke vakantie gehad?

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Vanmiddag weer thuisgekomen, nog een heerlijke tweede week gehad ondanks dat ik me de eerste dagen niet zo goed voelde. Morgen begint het gewone leven weer voor even, dan donderdag alweer hemelvaartsdag, dus kinderen weer vrij van school, maar goed, da's misschien ook wel even lekker voor ze, want ze zijn behoorlijk moe van de vakantie....:D

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    marian: gelukkig ben je weer opgeknapt! Zo dat was wel even schrikken zeg.
    Grappig is dat he, dat kids soms echt aan rust toe zijn na een vakantie.

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ff update over mezelf gecopieerd:
    Sinds zaterdag heb ik het ineens "op mn heupen" ;). We waren lopend naar de winkels gegaan (helemaal niet zo ver weg) en op de terugweg, voelde ik dat ik eigenlijk niet meer verder moest, maar ja ik kan maar moeilijk halverwege stoppen en bij iemand anders op de bank gaan hangen :D :). Thuis meteen op de bank gaan liggen, maar het ging niet meer weg. Echt stekende pijn in mn rug, mn buik en heupen en een paar pijnlijke harde buiken achter elkaar. Terwijl ik echt niet veel gedaan heb gisteren. Vanmorgen dacht ik dat het weer over was, maar ik merk dat ik niet teveel moet doen. Ik kan zelfs mn tas niet dragen zonder dat het pijn doet :$. Hopelijk helpt het als ik een paar dagen rustig aan doe...
    Gisteren heb ik met pijn in mn hart, de oppas van de kerk overgedragen aan 2 andere enthousiaste moeders. (Voorlopig dan.) Ik merkte eigenlijk al een tijdje dat het toch wat te zwaar werd om alles te regelen en op te vangen.

Gelukkig helpt het dieet wel tegen de suiker :). Ik heb een metertje geleend en ik zit nu steeds keurig tussen de 5 en 7. Hoera! Als het zo blijft, vind ik het prima.

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Zoo.. dat is ok ff schrikken.. rustig aan doen hoor en luister naar je lichaam.. en goed dat je de oppas heb overgedragen hoor.. is ook nog eens extra energie he.. Super dat suiker goed is!

K las dat je in de kerk zit.. grappig, want volgens mij ziij er niet zo veel op zp die naar de kerk gaan..

Rustig aan hoor!!

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Twijfel, rustig aan doen hoor! Goed dat je de oppas even hebt overgedragen, je moet nu even vooral aan jezelf en kleintje denken. En dat snapt ook vast iedereen!

Ik probeer het hier ook zo rustig mogelijk aan te doen en dat gaat me redelijk goed af.

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    hen en Marian: gelukkig gaat het sinds vanmorgen weer een stuk beter. Eigenlijk heb ik helemaal geen pijn meer, maar ik blijf voorlopig op mn hoede. Bedankt voor jullie lieve woorden.

hen: we zijn idd trouwe kerkgangers en je hebt gelijk, dat zijn er niet veel op zp. Er zijn trouwens sowieso nog maar wieing mensen die naar de kerk gaan, maar wij zouden niet anders willen.

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Nee wij precies zo.. vind t ook fijn om te gaan. wij zijn ook trouw 2 x per zondag. en overig natuurlijk hemelvaartsdag en pinksteren enz.. Alleen sinds de kids er zijn kunnen we niet ieder 2 x.. mar dan de een smorgens en de ander savonds.. dat is wel jammer.. en zeker als ik nog s moet werken dan kan er 1 van de 2 niet.. maar nu is t gelukkig wat meerdere keren he met die dagen dat voelt dan toch fijn als je nog kan.

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    hen: bij ons is er gelukkig ook altijd wat voor de kinderen te doen, dus we kunnen gelukkig altijd met het hele gezin.
    Mag ik vragen naar welke kerk jij gaat? (Of word ik dan te persoonlijk?) Wij gaan naar een evangelie gemeente.

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hier voor de liefhebbers even een buikfoto! Vandaag genomen, dus 24 weken 5 dagen;

17. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    hallo allemaal,

ook wij gaan voor een vierde!
    we hebben al een zoon van bijna 8, dochter van 6 en een zoontje van 1,5..

groetjes

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    hai hai,

Ben hier al even niet geweest. Druk druk druk met mijn 3 kanjers ;) Ik stop over een week met de pil en gaan we ook voor een 4de, heb er helemaal zin in!

Marian: wat een schitterende buik heb je!! Of het je eerste is, maar wetende dat het al een huisje is geweest voor een tweeling en een eenling..... ik is jaloers ;)

Martha: mijn jongste is 10 mnd, de middelste bijna 7 en de oudste 9. Zo leuk om de groten te zien groeien en weer zo leuk om met "het kleine" bezig te zijn ;)

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Marian@ mooie buik joh!!

Martha: Leuk.. gezellig dat je mee kletst.. hier komt ook nog een 4e (of 5e of 6e;) of wie weet hoeveel) als het ons gegeven mag worden.. maar ben er nog niet zeker van of t nu volgendjaar al mag komen of even wachten.. haha denk soms wel s we zien wel hoe de natuurloopt.. is t wel zo dan geweldig! zo niet.. paar jaar ertusse is ook op zich wel goed;) want wat oudere kindjes en dan weer een kleine lijkt me ook geweldig;)

Fem@ super!! spannend ben benieuwd. met de anderen lang bezig geweest?

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    @Fem, Dankjewel voor het mooie compliment!

@Martha, gezellig dat je erbij komt! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!

@Hen, hoe gaat het met de kleintjes? En dan vooral de kleinste? Groeit ze goed?

Deel Deze Pagina