Hen: ik was bij de anderen in ronde 1 of 2 al zwanger. Het gevaar is dat ik er nu weer een beetje vanuit ga dat dat weer zo zal zijn, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet! En bij mij zit meer het probleem of het "plakbeebies" zijn of niet... Heb 4 vmk gehad en onze eerste is doodgeboren met bijna 21 weken, dus ja.... het blijft spannend Maar we hebben goede hoop dat het goed komt
Marian@ hier gaat t super. .de kleine groeit goed idd.. alweer ruim 3 maandjes he.. Hoe gaat t met jou? de 2 beebs in je buik? en de andere kids? soms wel behoorlijk aanpote denk.. komt wel goed hoor.. doe lekkr rustig en geniet van de kleintjes. FemR@ oke.. zo dat is best heftig zeg 4 joh.. en nog een doodgeboren kindje.. heftig allemaal.. heb je t wel allemaal plaatsje kunnen geven? Probeer veel te genieten van de kleine nu..doet hij al t een en ander? kruipen enz.. heerlijk is da he al die veranderingen van die kleintjes Kga nu pitte, morge weer werken! Truste!
hen30sep: Het was idd heftig, vooral de geboorte van Esmee*. Alles heeft een goed plekje. Tuurlijk blijft het pijnlijk en zal ik me altijd afvragen of ze rode haren of blonde haren had gehad, of ze het ook zo goed zou doen op school, muzikaal was enz enz... Ik geniet heel erg van Mees, het leeftijdsverschil met de 2 oudste is zo leuk! Ze maken het helemaal mee en zullen dit ook onthouden, dat is erg leuk. Mees kruipt, staat, loopt aan alles wat los en vast zit Vlot kereltje En zoooooooooo lief!! Zei al tegen mijn man, deze is zo goed gelukt, gaat vast niet nog eens lukken hahaha
haha nou geniet er maar van dan! dat zal je vast doen!.. heerlijk he als je zulke kindjes dan mag hebben
Ga jullie nu voor een kleine? of nog even wachten? hou me op de hoogte he.. doe rustig aan..Geniet van jullie lief kereltje haha t kan ok anders.. haha hier eentje ie ook wel lief is hoor. maar ook heeeel veel uitvreet
Hoi allemaal, sorry dat ik zo lang niet geweest ben, maar we hadden problemen met internet. Dus ik moest verplicht afkicken . Maar goed alles doet het nu weer en ik kom snel bijlezen (als dat lukt) hoe het met iedereen gaat. Voor vandaag is het echt bedtijd. Hopelijk hebben jullie je geen zorgen gemaakt, want alles gaat nog steeds erg goed hier. (Nou ja, ik gebruik sinds dinsdag wel insuline omdat mn suiker de pan uit rees, maar verder gaat het erg goed en voel ik me top!) Op onze babysite staat inmiddels een bijgewerkt en uitgebreid verslag van de afgelopen weken.
Marian: leuke foto. En wat een mooi bescheiden buikje voor een 3e en tweeling zw-schap. Martha: leuk dat je hier mee komt kletsen. Hopelijk hoef je niet lang te wachten. Fem: spannend hoor, ik hoop voor jou dat het net zo snel zal lukken als de vorige keren en dat het nu helemaal goed zal gaan. Pfff heftig hoor. Vanmorgen een andere gyn en weer een heel ander verhaal (handig als ze het zo met alkaar eens zijn ) Maar goed om een lang verhaal kort te maken: Vanaf afgelopen dinsdag moet ik insuline gebruiken omdat mn suiker veel te hoog bleef, gisteren naar de gyn die zich zorgen maakte dat het ondanks insuline hoog bleef. Daarom moest ik me iedere dag melden voor een CTG, maar vandaag een gyn die dat een overdreven reactie vond. Maar als het mij gerust stelde mocht ik wel komen. Nou eerlijk gezegd vond ik het ook een beetje overdreven, dus de andere afspraken voor een CTG heb ik geannuleerd. (op de babysite, staat het wat uitgebreider beschreven)
Hey meiden! Ik kom ook meekletsen! Ik ben in verwachting van mijn 8e kind, ik heb al 7 kinderen van 14 (m), 11 (m), 10 (m), 7 (m), 4 (j), 22 maanden (j) en 10 maanden (m). Ik ben zelf 29 en na vervelende relaties gekozen om nog voor een allerlaatste te gaan als BAM moeder. @marian, dat heb je knap gedaan! 2 tweelingen wauw!
Jij bent zeker een mamadeluxe! Wat knap dat je dat in je eentje aandurft zeg! 5 meiden, wat leuk zeg! hopen de jongens nu op nog een broertje?
Dankje De kinderen weten het nog niet, maar mijn jongens zijn erg dol op hun zusje/zussen dus het maakt ze niet veel uit denk ik! Het zou toch voor de jongste leuk zijn weer een meid, zij staat toch wel op zichzelf anders, de rest van de meidengroep is weer een stuk ouder.
Respect vor je..wie weet ooit hier. wel heel gezellig lijkt me!..gaat zwangerschap goed? geniet ervan!
Wouw 8 kinderen wat heerlijk. Wat stoer dat je nog eentje als Bam moeder krijgt! Als ik alleen zou staan zou ik dat ook doen. Het zou misschien pittig wezen met 3 kleintjes maar ik zou dan ook voor een 4e wondertje gaan! Ik heb altijd 6 gewild maar me man ziet dat echt niet zitten. Een 4e wil ie zelfs al niet. Lange tijd was het welles nietes spelletje, maar zoals het er nu voorstaat wil ie echt niet. Baal er best van! Maar goed......wat doe ik eraan? Hoe doe jij dat met auto? 8 kinderen passen toch nooit in een auto of ben ik nu weer gek! Geniet lekker van je zwangerschap meid!
he meiden Ik heb eindelijk het afvallen uitgevonden haha.....ik werd in het begin alleen maar zwaarder maar dat hoort erbij schijnbaar. Vanmorgen was ik dan toch eindelijk 1,2 kilo lichter. Kwa omvang merk ik het ook wel. Ik heb het gevoel dat me buik wat minder bol is doordat jasjes beter aanpassen, en broeken beginnen me bij de benen wijder te zitten dus helemaal super. Heb nog een giga weg te gaan moet eigenlijk 31,2 maar ik zal met 16,2 al heel blij zijn!! Dus daar ga ik eerst ook voor. Heb ook helemaal geen trek in snoep of wat ook maar heel raar. Normaal at k de hele dag door koekjes en snoepjes en nu heb ik er niet eens trek in haha. Alleen maar goed natuurlijk. Ik lees natuurlijk nog steeds met jullie mee hoor. Blijf jullie zeker volgen. Ben steeds benieuwd hoe het met jullie kindjes en jullie zwangerschappen gaat! Geniet er lekker van meiden want het is het mooiste wat er is!!
Dag dames! Even een klein berichtje vanuit hier... Alles is hier goed, ik loop rustig door, al doet mijn lichaam af en toe een beetje raar met zwangerschapsvergiftiging symptomen. Van de week ook weer even extra bloeddruk laten meten en eiwitten in urine laten checken, maar er bleek niets aan de hand gelukkig. Ik voel me verder over het algemeen erg goed, kan alleen geen hele einden meer lopen. Fietsen daarentegen gaat erg goed, wat in de vorige zwangerschappen juist andersom was. De kinderen moeten nog 2 weken naar school en dan hebben ze vakantie. Lekker rustig de dagen opstarten zonder te haasten! Heerlijk! Ik zal binnenkort weer eens een buikfoto plaatsen, ik begin mooi te groeien! Mamadeluxe, wat leuk dat je komt meeschrijven, en jeetje, zwanger van je 8e op je 29e! Knap gedaan! Jongmoedertje, goed dat het afvallen vruchten begint af te werpen. Balen dat je man nu echt de beslissing lijkt te hebben genomen niet voor een vierde te willen gaan. Ik hoop dat je je berusting erin kan vinden!
he meis Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleintjes in je buik. Hoop dat de zwangerschapsvergiftiging mooi weg blijft voor je, lijkt me geen pretje. Heb je er bij je vorige zwangerschappen ook last van gehad? Ja ben blij dat afvallen nu eindelijk eens begint te werken. Heb nog een heeeeeeeeele lange weg maar goed het begin is er en de motivatie ook. Dus komt hopelijk helemaal goed! Ja me man wil het niet meer, heb het gevoel dat ie nu soms al knetter word van de kids. Terwijl ie hele dagen aan het werk is haha......We zien wel wat de tijd ons brengt, hij is net zo veranderlijk als t weer dus maak me er nu nog niet zo druk om. Dinsdag mag ik op sollicitatiegesprek. Hoop zo dat ze me aannemen dan ben ik ook even wat anders dan alleen mama. Vind het super om thuis bij ze te zijn hoor maar ik heb het nu na bijna 8 jaar wel gezien, de muren komen op me af, wil wel weer lekker werken even wat anders doen. Rustig aan en geniet nog even lekker van je zwangerschap!
Dank je, ja ik heb bij beide zwnagerschappen vergiftiging gekregen. Allebei met 36 weken ontdekt en direct daarop ingeleid. Daarom is er wel een beetje angst....
Oei ja dan snap ik de angst! Vind het knap dat je nog uberhaupt zwanger durfde te raken. Zwangerschapsvergiftiging is niet niks, ik ben er altijd als de dood voor geweest terwijl ik het gelukkig nog nooit mee heb gemaakt. Maar ik was wel altijd in de stress als me bloeddruk ineens omhoog ging. Rustig aan meis, hoop dat het nu wegblijft voor je!
MamaDeluxe: leuk dat je hier mee komt kletsen. Hoe ver ben je nu? Wanneer wil je het je kinderen gaan vertellen? Marian: oei dat is dan toch weer even schrikken idd. Gelukkig houden ze je goed in de gaten. jongmoedertje: gelukkig gaat het nu goed met afvallen en ik ben blij voor je dat je volgende week een soll gesprek hebt. Dan heb je iets anders om je op te richten. Zit je weer wat beter in je vel? Wienig nieuws te melden hier. Helaas blijven de suikers hoog, maar ik kan er zelf verder niets aan doen. Ik mag niet nog minder gaan eten van de dietiste dus wordt langzaam maar zeker de insuline opgehoogd. Ach ja, ik heb er niet veel klachten van. Als het met de kleine allemaal maar goed blijft gaan, vind ik het goed.
2 Verschillende gyn's hebben nog voor ik zwanger werd mij gezegd dat de kans dat ik vergiftiging krijg wel aanwezig is maar dat het over het algemeen in een later stadium komt en minder erg is. Dus ze zagen geen reden om me negatief te adviseren. Daar is onze keuze ook op gebasseerd, anders hadden we het nooit meer gedaan hoor!
Zo dames.. ben ik ook weer, hier weer aardig gekletst. Jong moedertje@ jammer dat je man zn beslissing lijkt genomen te hebben, maar zeg nooit nooit he.. je wil zelf wel dolgraag nog toch? tja misschien even rustmomentje?? Super van t af vallen..wat doe je precies?? Marian@ bah.. vergiftiging.. daar ben ik ok wel s bang voor geweest.. zoiets wil je eigenlijk niet mee maken. maar doe rustig aan he..en as je t niet vertrouwd gewoon de gyn bellen. Gaat t verder goed met de zwangerschap? Verder nog weinig nieuws hier.. morgen met alle drie de kids naar cb.. even druk momentje denk, maar goed zijn we weer helemaal bij..