Ach ja ik laat hem gewoon lekker zie wel wat er uit komt ooit. Ik ben 25 jaar dus heb de tijd ook nog wel hoor, maar ik liever niet teveel leeftijd er tussen en na me 30ste wil ik eigenlijk helemaal niet meer. Maar goed gebeurd het dan gebeurd het, zo niet dan is het ook goed! Me sollicitatiegesprek ging wel goed vond ik voor de rest weet ik het niet. Ze kunnen vandaag nog bellen, zo niet dan is het helaas pindakaas. Me man zal er niet rouwig om zijn iniedergeval! Maar ik wil wel graag werken al is het maar een paar uurtjes per dag. Maar vind maar zoiets! Haha lijkt mijn man wel. Die zei dat ook altijd. Zolang jij het aan kan wil ik wel, maar anders is het gebeurd. Nu denkt ie daar anders over maar goed dat komt weer door de financieen. Ben benieuwd waneer jij zwanger zal raken van je 4e. Volgens mij duurt dat niet zo lang haha......
Jongmoedertje@ Het enige waar ik voor wil werken is om er af en toe even uit te gaan andere taal dan kinderpraat Zodat de muren niet steeds op je afkomen maar qua finaceel hoeft het gelukkig nog niet! En straks als alles naar school gaat wil ik baan zoeken in de zorg. 7 uur in de ochtend beginnen en tot eventueel 14:30 werken dan heb je redelijke normale dag erop zitten. En hier ook nog jong dus alle tijd Hen30sep@ Ik zit zo eens naar de geboorte datum te kijken van je kindjes en de eerste 2 kindjes komen redelijk overheen met die van mij alleen allebij jaartje later En jij hebt er ook nog 3 thuis lekker druk! Ik weet er alles van hehe maar wel gezellig druk vond ik altijd. Nog gefeliciteerd natuurlijk met je dochter!! Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld!! Echt super balen 1,5 jaar heb ik nu spiraal en altijd tussen 5 en 10e van de maand de duivels! En nu helemaal niks?? Dus vraag me af misschien toch te vroeg getest of ben ik ontregeld door de operatie? Ik had nog een test in huis vorige keer maar nu niet meer vind ook overdreven om er eentje te gaan kopen Naja we wachten nu nog wel even af! We zijn erg druk in huis met de kinderkamers aan het opruimen en 1 grote kast neer te zetten scheelt echt heel veel ruimte! En me man hoeft vandaag nog maar te werken en dan vakantie!!!! Duimen jullie op mooi weer in NL?? Want zoals het er nu uitziet is het echt bar slecht!!!
Haha.. ja komt t dan is t goed, maar als t nog 2 jr duurt vind ik het ook prima hoor.. kunne we nu lkkr geniete van de drie kids en elkaar en dan gaan de oudste 2 nr school. zou wil wille voor de jongste naar school gaat..haha mar goed dat is dan nog 4 jr.. financien@ hier ook niet altijd even makkelijk. mn man is sinds pas nieuwe baan, hij verdient teveel voor alle toeslagen, hebbe ook wat leuke briefjes ligge van belastingdienst. voor terugbetalen van huurtoeslag, zorgtoeslag enz.. ach ja...komt wel goed hoor.. maar dan denk ik kwa financien wil je hoog zitten hou je nog net niets over omdat de belasting om de hoek komt kijken.. Mijn schoonouders hadden 8 kindjes en allen hebben kunnen studeren..dus kwa geld komt t wel goed.. is meer t idee denk en waar je interesse naar uit ga. ik geef dus nie veel om reizen etc. kijk gewoon weekje zomervakantie meer as zat vind ik. maar als je veel vakantie wil hebbe, zal de inkomens er idd ook voor moete zijn..
Extra vruchtwater controle gehad en alles was prima! Volgende week weer op controle en dan controleren ze de groei ook weer, was nu geen tijd voor.... Verder even geen nieuws, ben erg moe en ga heeeel vroeg slapen!
Hallo allemaal, sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd. Maar de burostoel zit niet zo prettig en comfortabel meer. Mn buik begint toch wel wat in de weg te zitten en voor mn heupen/bekken zit het ook niet prettig meer. Ook hebben we afgelopen week veel stress en "gedoe" gehad met de suikers, maar gelukkig gaat dat nu de goede kant op. Voor wie wil; op de babysite staat het uitgereider. Maar ik ga nu eerst even teruglezen. Stef: leuk dat je hier mee komt kletsen en dat het vuurtje voor een 4e bij jullie ook aangewakkerd is. Hopelijk kun je ons snel leuk nieuws vertellen. Verhuizen is altijd spannend en veel werk, maar als je er doorheen bent, dan is het een enorme verbetering. Leeftijdverschil: helaas bij ons tussen nr 3 en 4 ook veel groter verschil dan ik me vooraf bedacht had, maar je kunt niet altijd alles plannen. dus als je vergelijkingsmateriaal wilt waar je je goed bij voelt; vergelijk het dan maar met mij. Marian: gelukkig voel je het pessarium niet zitten. Gelukkig hoef ik niet opgenomen te worden, want er was een plaatsje vrij in de thuis-monitoring. Dwz dat er om de dag iemand komt om een CTG te maken en bloeddruk te meten. Kan ik gelukkig bij mn kids blijven. Mooie, bescheiden buik heb je. Zal wel druk zijn "van binnen" of valt het mee? Gelukkig dat alles weer goed was. Ben benieuwd naar je groei-echo. Ik mag volgende week ook weer en ben inmiddels aardig nieuwsgierig. Ik hoop zo dat ik een keer een "kleintje" mag krijgen. Tja ik weet natuurlijk ook dat gezondheid het alerbelangrijkst is, maar het is echt niet leuk als iedereen tegen je zegt dat je baby zo groot is en "net een peuter lijkt". Snappen sommige mensen nu echt niet dat je daar iemand mee kwetst? hen: fijn dat je schoonzusje mee wilde naar het cb. Iedereen weer "goedgekeurd"?
hoi meiden Sorry maar ik moet even klagen. Ik voel ze me rot kwam vanmorgen uit bed met een zere en dikke keel, verstopte neus, hoofdpijn en lamlendig gevoel. Pff wat kan een mens zich rot voelen. Daarbij is me gevoel op dit moment zoooooooooo hoog voor een 4e. Echt vreselijk, ik weet dat het nu niet kan. Maar het voelt wel rot hoor bah. Ik hoopte zo dat het gevoel weer wat na de achtergrond zou zakken maar helaas word ie alleen maar erger. Probeer echt me gedachten ergens anders op te zetten, het lukt alleen zo moeilijk. ik zou zoooooooooooooooo graag zwanger willen zijn. Ach ja.......... Iniedergeval fijn om te lezen dat jullie zwangerschappen goed gaan! Lekker zo volhouden, dan kunnen jullie over een tijdje genieten van jullie prachtige wondertjes!
Jong moedertje@ jammer dat je je zo rot voelde..gaat t nu weer beter.. erg he als er zo een verlange is.. wie weet toch nog wel joh.. twijfel@ jaja alles weer goedgekeurd hhaha.. Marian@ gelukkig was vruchtwater oke, spannend de groeimeting.. zal wel goed komen
hoi meiden sorry voor me klaagzang gister, maar ik voelde me gister gewoon echt niet goed. Had hoofdpijn, keelpijn, me neus, bijna 40 graden koorts, spierpijn en me gevoel voor zo'n kleintje was echt even op zijn hoogtepunt. Ben gisteravond om 7uur naar bed gegaan tot vanmorgen 7uur. Was wel even lekker al heb ik vanaf 12uur veel wakker gelegen was volgens mij door me slaap heen haha.....maar ik voel me alweer wat beterder, de verkoudheid, en de spierpijn en koorts is er nog maar voor de rest voel ik me alweer beterder. Ik ga nu zo een taart maken, want de juf van de jongens gaat weg. En voor de rest zie ik wel even wat ik doe vandaag, maar even niet teveel drukte hihi....... groetjesssssss
Controle was prima vandaag! Ze schatten ze nu in op 1680 en 1760 gram, dus dat zijn prima gewichten voor deze termijn. Mijn zus is afgelopen nacht bevallen van een dochtertje Norah, vandaag vanmiddag even langs geweest, wat een tevreden meisje! Heerlijk hoor, nog even en dan mag ik mijn eigen mannetjes vasthouden!
Marian: gefeliciteerd met je nichtje. Begin jij ook al ongeduldig te worden? Morgen mag ik weer naar het zkh voor uitgebreid onderzoek oa groei-echo. Ik ben benieuwd... Hopelijk kunnen ze dan ook al meer zeggen ivm inleiden. Van mij zou het nu al mogen
Nee, hier nog niet ongeduldig, ik wil heeeel graag nog minimaal een week of 5-6 doorlopen. Ik zou zo graag een keer meemaken dat ze gelijk bij me mogen blijven ipv dat ze meteen door de kinderarts worden meegenomen en dat ik ze de eerste dagen op moet zoeken op de kinderafdeling... Dus ik heb alle geduld van de wereld!
spannend meiden nog een paar weekjes en dan hebben jullie je prachtige wondertjes alweer in de handen! Wat gaat dat hard zeg! Vinden jullie zelf ook dat het omvliegt of hebben jullie echt zoiets van het had wel wat sneller gemogen? bij me kleine meid vroeg ik me echt af waar de tijd bleef. Ik was zomaar op 40 weken bij de jongens leek het wel een eeuwigheid te duren! Oja mochten jullie een geboortekaartje overhouden van jullie prachtwondertjes dan hou ik me altijd aanbevolen haha!
Hoi meiden, weer even een kopie van de baby site. Ik ga zo bijlezen... Wuppie houdt het nog even spannend : Vrijdag 29 juli mochten we weer even naar Wuppie zwaaien. De jongste was er dit keer ook bij en vond het allemaal erg leuk om te zien. De eerste afspraak was voor een groei-echo en daar was op te zien dat Wuppie een kleine snoeperd is; hij/zij heeft nl al lekkere bolle wangetjes. Dus zelfs dieet en insuline kunnen Wuppie niet tegenhouden. Wuppie weegt nu dan ook al 3230 gram! Aangezien alles nu al ontwikkeld is (zelfs longen en niertjes zijn nu klaar) mag Wuppie wat mij betreft komen! De laatste weken zijn alleen maar belangrijk om nog verder aan te komen, maar hij/zij heeft dus eigenlijk al een normaal geboorte gewicht. Niet dat ik mn zwangerschap beu ben; absoluut niet! Ik geniet nog (bijna) iedere dag, maar we beginnen wel erg nieuwsgierig te worden nu en dan zouden we ook eens weten hoe het is om een kleine baby te hebben. Als de kleine met 38 weken geboren wordt, schatten ze het gewicht alsnog op 8 a 9 pond! (En wie weet krijgt Wuppie nog wel een groeispurt om niet onder te hoeven doen voor de 3 broers met hun 10 pond). Na deze afspraak, gingen we een ctg maken en ook dat was gelukkig weer helemaal goed. Als laatste had ik een afspraak met de gynaecoloog (een van mn favorieten dit keer) maar dat was pas 's middags dus hebben we eerst gegegeten in het restaurant. de gynaecoloog was redelijk tevreden. Mn suiker blijft wel wat schommelen, maar komt in ieder geval niet meer boven de 10 uit. Ik moest wel bloed laten prikken op leverfuncties omdat ik de laatste tijd erg veel bultjes en jeuk begin te krijgen. Tijdens de afspraak van volgende week donderdag wordt er een liggingecho gemaakt omdat Wuppie erg wisselvallig is. Deze keer lag de kleine nl in een stuit. (Maar volgens mij inmiddels weer dwars gaan liggen). Als de kleine dan nog niet goed ligt, wordt er meteen een draaipoging gedaan (en ik heb gehoord dat dat meestal erg pijnlijk is). Als dat niet lukt, dan heb ik aangegeven dat ik dan een datum wil prikken ivm een geplande keiersnede. Ik durf een stuitbevalling echt niet aan! En dwars kan Wuppie er natuurlijk al helemaal niet uit. Het blijft dus allemaal nog even spannend, maar zoals ik al eerder schreef ik geniet nog (bijna0 dagelijks van deze zwangerschap. Het is zo bijzonder om alles nog een keer mee te mogen maken. O ja, ik zou bijna vergeten te vermelden dat Wuppie ook weer een echt papa's kindje is. Stefan was afgelopen week op kamp, waardoor ik alleen met Geandrik thuis was. De hele week was Wuppie erg rustig (zodanig dat ik het advies kreeg meteen te bellen als het nog minder werd), maar toen Stefan thuis kwam en zn hand op mn buik legde kreeg hij meteen reactie en de schade is afgelopen weekend ruimschoots ingehaald.
Marian: tja, dat is idd niet leuk als je kleintjes meteen meegenomen moeten worden door de ka. Kan me voorstellen dat je dan inderdaad liever hebt dat ze langer blijven zitten. jongmoedertje: aan de ene kant vind ik de tijd super-snel gaan, maar aan de andere kant ben ik ondertussen reuze nieuwsgierig naar onze kleine meid en ik wil haar errug graag in mn armen houden. Ben zo benieuwd hoe het is met een meisje... *zucht*
Oh wat leuk dat ik dit onderwerk heb gevonden. Wij willen ook graag 4 kinderen. We hebben nu 2 jongens, 4 en 2 jaar en een meisje van bijna 8 maanden. Bij mij was het al meteen duidelijk dat ik een 4e wilde, maar manlief zei meteen na de geboorte dat dit de laatste zou zijn. Na een paar maanden begon het te twijfelen, en volgens mij wil hij nu ook echt wel een 4e. Komt ook misschien omdat ik er steeds opmerkingen over maak zo van"kijk die hebben ook 4 kinderen, is dat nou niet erg leuk"? Nu begint hij ook al te rekenen, van als we er niet te lange tijd tussen willen laten zitten, moeten we dan en dan toch echt aan de slag. Ik werd helemaal gelukkig toen hij dat zei. We gaan volgend jaar in april verhuizen, dus als ik nu zwanger raak is dat niet heel erg handig. Waarschijnlijk gaan we er eind van dit jaar, begin volgend jaar voor. Nu eerst lekker genieten van deze 3, de oudste mag naar school en de middelste gaat naar de psz dus kan ook even alleen genieten van mijn meisje. Maar ik vind het echt leuk dat er meer zijn die voor 4 gaan wat dat hoor je niet zo heel erg vaak meer, kon hier op het forum al bijna niets vinden. Groetjes Lies
Lies: leuk dat je hier mee komt kletsen. het is idd toch wel redelijk uniek tegenwoordig als je een wens voor een groot gezin hebt. Wat leuk dat je man het ook steeds meer ziet zitten. de controles blijven steeds weer verrassend; afgelopen dinsdag was het erg spannend of ik wel naar huis mocht. De hartslag van de baby was continu erg hoog, mn bloeddruk was te hoog en toch nog wat wisselingen in mn suikers. Ik mocht naar huis, maar moest er rekening mee houden dat als het zo bleef, dat ik dan toch opgenomen zou moeten worden, maar gisteren was alles weer keurig. Mn buik was ook al wat aan het rommelen afgelopen week, dus dat was wel spannend, maar helaas niet doorgezet. Gelukkig is het niet voor niets geweest, want ze ligt niet meer in een stuit en is mooi ingedaald.
Fijn dat de controle nu goed was! Ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal klaar voor zijn, zeker nu je weet dat ze groot genoeg is om geboren te worden. Ik hoop dat jullie niet l te lang meer hoeven te wachten op de komst van dochterlief! Hier gaat alles nogsteeds erg goed. Ik moet dinsdag weer op controle en verwacht dat er dan ook geen bijzonderheden zullen zijn aangezien ik me opperbest voel! @Lies, welkom hier! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!
Twijfel spannend hoor volgens mij gaat het voor jou niet al te lang meer duren zo te lezen aan je kwaaltjes. Een meisje is heeeeel wat anders dan een jongen haha. Mijn meisje is een stuk pittiger dan de jongens, ze heeft een eigen willetje en laat echt merken dat ze er is. Daarintegen is het ook heeeeeeeel leuk, allemaal rose, rokjes, jurkjes, poppen een hele andere wereld. Kortom heeeeeeeerlijk genieten meid! Marian wat fijn dat alles goed gaat bij jou. mooi zo houden meis!! Voor jou ook nog een aantal weekjes! Lies welkom hier!! Super leuk dat jullie ook voor een 4e gaan! Ik zou ook wel willen maar ja mannetje he, en financieel kan het nu gewoon ook niet. Maar ik hoop het ooit nog wel een keer mogen mee te maken!
Zo ik ben weer terug van vakantie! Lies@ welkom!! leuk nog iemand die gaat voor een 4e.. jong moedertje@ hoe gaat t met jou? Marian.. leuk..september komt steeds dichterbij, netjes t gewicht idd voor dit termijn!! voel je je verder goed? Twijfel@ hoe is t verder met jou? ook al ongeduldig aan t worden?