Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    @ Twijfel, van harte geficliteerd met jullie Dochter geniet ervan, hopelijk mag je snel naar huis!!! Dan is het toch nog allemaal snel gegaan met de gel of niet?

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meid!! Wat heerlijk ga lekker genieten van jullie kleine meid!

3. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Test test.....

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    moeder van 6 lees ik het goed????

Gefeliciteerd!!!!!! Geweldig leuk. Voel je je nog goed. Ik weet dat zodra ik een positieve test had ik ook meteen ziek werd :)

Vandaag mijn oudste naar school, de middelste naar de psz en de jongste lag te slapen, ik dacht echt, het word weer tijd voor een kleintje, voelde me echt even helemaal alleen. Maar goed komt nog wel hoop ik.

Groetjes Lies

5. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Dank je wel lies!

Ik ben zooo blij!Nou waar wacht je op zou ik zeggen!

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Whaaaa!!! Wat een leuk nieuws allemaal!

Twijfel, van harte met jullie dochter!

MV6 gefeliciteerd met je posi test!

Ik ben opgenomen vandaag, ze waren onvoldoende gegroeid en ik heb toch weer eiwitten in de urine, uitgebreide urine-uitslag wachten we nog op, maar ik vrees het ergste.

Morgen een uitgebreide echo om de groeiachterstand te bevestigen en daarna zal een beslissing genomen worden over wat ze verder gaan doen, inleiden of in de gaten houden...

Ik houd jullie op de hoogte!

7. Troelala21

Wouwieeeeeeee nog een leuk nieuwtje wat super meis!! Ga er heerlijk van genieten, echte babyboom hier, krijg ook enorm de kriebels maar ja ik kan er alleen helaas niks mee. Ik zal geduld moeten hebben........

8. Troelala21

Lies ik herken het helemaal. Me kleine meid is sinds mei na de peuter 2 dagen in de week. En dan ben ik helemaal home alone, dat zijn ook echt momenten dat ik denk had ik nog maar zo mooi lief klein wondertje erbij. Het lijkt me echt super. Maar goed onze tijd komt vast nog wel.....

Marian laat je maar goed in de gaten houden meis, hoop dat alles goed zal verlopen en dat je snel van je 2 prachtige wondertjes kan gaan genieten!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    De gyn/perinatoloog is geweest. Omdat het met mij en met de baby's nog erg goed gaat willen ze me tot over het weekend iedere dag drie keer monitoren. Misschien kunnen de kleintjes nog wat groeien als ik rust krijg hier ipv thuis druk te zijn met de kinderen. 37 weken is wel de max, dus volgende week woensdag op zijn laatst beginnen ze met inleiden, tot die tijd dus óf spontaan óf afwachten.

Aan de ene kant natuurlijk wel fijn dat ze misschien nog wat zouden kunnen groeien aankomende dagen maar aan de andere kant kut dat ik hier dan lig en niets kan.

Ik ga nu maar even een middagdutje doen, is de dag wat sneller voorbij!

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Wat geweldig nieuws!!!

allereerst:

Twijfel@ Gefeliciteerd met jullie dochter.. mooie namen ook!!!
    Moeder van 6@ wauww.. geweldig.. voel je je goed??

Lies@ had ik ook, de oudste vorige week ging naar school, de jongste 2 lagen te slapen, dacht hmmm zo kan ik er nog wel meer bij hebben;)...we zijn er nu niet druk mee bezig, denk wel binnenkort dat k weer ga testen met ovutesten om te weten wanneer eisprong en dan een gokje wagen;)....Wil t zo graag weer:D

Marian@ geniet er nog even van.. hopelijk kun je snel genieten van de 2 wondertjes

11. Troelala21

meiden help ik begin weer teveel na te denken. Is de schuld van me man haha die is altijd zo moeilijk. Jullie weten dat ik heel graag een 4e zou willen hebben, begin me nu alleen af te vragen of ik niet egoistisch ben. IK wil graag nog een 4e kindje, me kinderen zijn blij met alles wat ze hebben en krijgen, maar toch zou ik ze meer willen geven. Als er een 4e komt moeten ze WEER een stukje inleveren. Ik heb het gevoel dat ik daardoor wel heel erg aan mezelf denk. Omdat IK een 4e wil moeten zij weer wat inleveren. Nou zijn materiele dingen niet belangrijk en is liefde van ouders en broers/zussen veel belangrijker. Maar toch denk ik er over na. Hoe staan jullie daar tegenover? of denk ik weer veel te veel na?

12. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    He Marian, hoe gaat het nu? Kun je een beetje wennen in het ziekenhuis, kom je een beetje tot rust? Vind het wel spannend worden laat staan hoe jij je nu moet voelen. Het is bijna weekend dus houd nog een paar daagjes vol, je kunt het!!!

Shania Naomi, ik vind je niet egoistisch als je een 4e kind wil. Ik ben van mening, en misschien klinkt dit een beetje wazig, wat ik eigelijk niet ben hoor, maar een kindje kiest jou.
    Wat bedoel je dan met inleveren???
    Het is wel weer even wennen natuurlijk, maar dat is na 4 maanden ook weer over, bij mij tenminste, dan heb je een nieuw ritme en zijn alle kinderen ook weer aan elkaar gewend. Ja ze moeten meer leren delen, maar dat moeten ze op school ook en met hun vriendjes en vriendinnentjes ook.
    Wat wij nu thuis ook al doen is echt tijd inplannen om met de kinderen ook 1 op 1 activiteiten te ondernemen. Bijvoorbeeld met de oudste naar de film en dan kan de middelste mee naar de speeltuin. Zo krijgen ze ook ieder de aandacht die ze nodig hebben. Met een 4e moet er weer een nieuw soort van schema komen, maar ik weet zeker dat dat ons gaat lukken. Het enigste waar ik tegenop zie is die eerste 4 maanden het nieuwe ritme zoeken, als dat er eenmaal is komt het goed!
    Ik kan niet voor je beslissen wat je moet doen, maar ik zou zeggen luister goed naar je gevoel! Je verstand zal altijd wat anders zeggen. :)

Liefs Lisette

13. Troelala21

Ja precies een kind kiest jou daar heb je ook helemaal gelijk in! Wat ik bedoel met inleveren weet ik niet, misschien een beetje tijd die ik dan met de baby bezig ben en dus even niet met hun kan bezig zijn. Ze moeten meer delen, Ik zal het geld voor kleren, speelgoed enz meer moeten verdelen. Zulke dingen al zijn materiele dingen totaal niet van waarde. Weet niet heb het gevoel dat ik ze dan tekort doe ofzo.....

ja die ritme zal hier dan ook anders worden. De kleine meid rolde er zo in, denk dat dat bij de 4e niet anders zou zijn eigenlijk want dan zitten ze denk ik allemaal al op de basisschool. Tenzij ik echt in nov zwanger ben dan duurt het nog een paar maandjes voor de jongste op de peuter zit en dan is het smorgens even passen en meten met peuter en basisschool want die zitten niet naast elkaar. maar goed dat heb ik met de rest ook gehad dus dat moet ook wel goed komen. Ik ben gewoon veel te veel aan het piekeren op het moment!

14. Troelala21

nou meiden wat mij net overkwam! Ben er nog beduusd van haha. We zitten in de auto komen uit de winkel. Ik denk flap het er toch even uit over die pendelaarsters. Dus ik zeg doodleuk goh wel apart dat 2 verschillende mensen mij 2 dezelfde pennels geven voor nove, en 1 in december. Nou zegt meneer; ik sta er niet van te kijken als ze gelijk krijgen ook. Heuh ho wacht zeg dat nog een keer haha.......Ja alles gaat goed tussen ons, de kids hebben hun ritme ik zat er al op te wachten tot je weer eens zou zeggen van goh ik stop met de pil. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik dacht echt even van waar is mijn man gebleven haha. Maar goed hij staat er dus wel voor open hihi, het balletje ligt nu alleen bij mij. Ik zal eerst echt zo 18 kilo kwijt moeten voor k uberhaupt "veilig" aan een zwangerschap kan beginnen. En wat ik nu eerst wil of een rijbewijs of een 4e kindje en andere auto. Hmmm de keus is snel gemaakt dan haha, of zal mijn verstand het toch van me gevoel gaan winnen de komende maanden?

15. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    ja leuk!!! Die mannen kunnen je echt verrassen. De mijne vanavond ook tijdens het eten vraagt ie ineens aan de andere kinderen willen jullie nog een broertje of zusje. Ik kreeg zowat tranen in mijn ogen. De oudste zei ja een broertje, maar de middelste wilde gewoon een baby echt zo grappig dat ze dat zeiden, en mama natuurlijk helemaal gelukkig!!!

Ik wil ook nog 10 kilo kwijt en wil eigelijk eerst in het nieuwe huis zitten, maar ik sluit niets uit!

Leuk Leuk Leuk!!!

16. Troelala21

haha dat zei mijn man ook zostraks tegen de middelste. De middelste zei ik wil drinken, ja zegt me man en je moeder wil een baby haha. De oudste meteen jaaaaaaaa mama heeft een baby. Ik zo nee joh mama wil nog een baby. De middelste nou ik wil eerst drinken dan mag mama een baby. Whaha zo grappig maar wel super om te horen! Maar goed ben allang happy dat me man de deur heeft open gezet. Nu ligt het balletje bij mij, eerst maar 18 kilo afvallen en dan hopen op een prachtig wondertje!

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    @Shania, die man van jou! Leuk dat hij het toch ziet zitten! Ik denk dat het alleen maar goed is voor kinderen om veel broertjes en zusjes te hebben. Ze leren er veel van; delen, samen spelen, voor elkaar zorgen, noem maar op. En dat ze de aandacht van papa en mama moeten delen, tja, dat zij zo, maar ze krijgen er aandacht van broertjes en zusjes voor terug. Financieel is natuurlijk de andere kant, natuurlijk kun je ze minder geven dan als je maar 1 of 2 kinderen zou hebben, maar ik persoonlijk vind dat minder belangrijk. Het hoeft allemaal niet nieuw, duur en over the top van mij. Ik vind het juist leuk om koopjes te scoren op marktplaats bijvoorbeeld.

@Lies, bij jou dus ook uitzicht op een nieuwe zwangerschap, leuk hoor!

Hier in het ziekenhuis is nogsteeds alles rustig, ik rust goed uit en mijn bloeddruk is prima. Ook de kindjes vermaken zich nog goed in de buik. Als er niets spontaan gebeurd gaan ze uiterlijk woensdag inleiden. Zondag mag ik hoogstwaarschijnlijk een dagje naar huis, maar alleen als ik het heel rustig aan doe thuis en als het zo blijft gaan als het nu gaat. Dan nog even een dagje genieten van de kinderen en de relatieve rust voordat deze twee kleine boefjes de rust komen verstoren...:D

18. Troelala21

Fijn dat alles goed gaat meis. Nog even en je kan lekker van je wondertjes genieten! Spannend hoor!

Ik vind de liefde van broers/zussen ook veel belangrijker dan materiele dingen. Als ik zie hoe ze nou al met elkaar omgaan. Hier krijgen ze ook veel dingen van marktplaats of kringloop en ze zijn er ook heel blij mee dus ja waar maak ik me druk om. Het voelt alleen alsof ik ze te min doen heel raar, slaat nergens op maar goed.....

19. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Oh Marian, wat word het spannend.

Het is alweer zaterdag vandaag dus nog een paar dagen wachten. Fijn dat je morgen inderdaad naar huis mag, kun je nog even samen zijn met de andere kinderen!!! En dan ineens ben je moeder van 5 kindjes, echt geweldig!

groetjes Lies

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    He meiden het gaat goed met ons, alleen komt de voeding helaas weer langzaam op gang :( Gelukkig krijg ik 2 dagen extra kraamhulp in de hoop dat het tegen die tijd wel volop stroomt ;). Verder genieten we allemaal met volle teugen van onze kleine meid. Haar broers hebben hun eerste liefde gevonden :D.
    Voor mijn gevoel leef ik op het moment heerlijk in een cocon waardoor ik de wereld en mensen om me heen eerlijk gezegd een beetje vergeten was.
    Daarom even snel dit berichtje.
    Bedankt voor jullie lieve reacties.

Mv6: gefeliciteerd!!!

Marian: morgen spannende dag dus! Heel veel succes; spannend hoor.

Deel Deze Pagina