Gisteren een druk dagje achter de rug. Mijn schoonvader is bezig met een grote wandkast te maken voor de jongens. En die wil hij 2de week van juni gaan plaatsen. Maar daar voor moet er in de slaapkamer van Sven (word straks gezamelijke kamer van de jongens) wel veel gedaan worden. Dus gisteren mochten de jongens de kleuren voor de kamer uitzoeken.Ook zijn ze geslaagd voor een lamp. Ook eindelijk zijn mijn man en ik er uit wat we op de muren van de babykamer willen, dus gelijk het behang gekocht. Waren beide gelijk verliefd op het behang. Ook zijn we nog even langs Prenatal geweest. de kado box opgehaald en het eerste pakje voor ons kleintje gekocht. Gelijk ook geslaagd voor een kraamcadeautje voor mijn zwager en schoonzusje. Die hebben dinsdag hun tweede kindje gekregen. Morgen gaan we beginnen met het klussen aan de kamer van de jongens.
Altijd leuk om weer alles in te mogen richten Welke kleuren hebben de mannen gekozen? Hoe gaat de baby kamer er ongeveer uitzien? Veel klus plezier! Vandaag lekker geshopt voor de verjaardag van onze kleine prinses Eind deze maand word ze al weer 3! Het is de quinny poppenwagen geworden
Natja@ De jongens hebben heel licht blauw, zandkleur en geel uit gekozen. Hele zachte kleurtjes. Voor de babykamer hebben we cremekleurig behang met beertjes er op en er overheen een sierband met dezelfde beertjes.
Hoi dames, Ik mag me vast aansluiten bij de klup met 4 kinderen hoewel ik denk wel eens iets gepost te hebben.. Ik ben er stellig van overtuigd dat het genoeg is geweest zo maar toch........ben ik niet 100% zeker van Maar ja hoe doe je dat allemaal he met zoveel kinderen, wil ook nog wel een btje leuke dingen doen.
Hier besloten het toch nog een jaartje uit te stellen. Plots begin ik terug veel meer te genieten van 'mijn' tijd. Succes met jullie besluiten dames!
Begrijpelijk Ik heb nu vier kids en ik zou er niet nig een meer willen, ik vind het heerlijk om nu weer meer dingen te kunnen ondernemen
Hier ook weer even een teken van leven... mamav3, ik snap het heel erg goed, ik wil ook tijd voor mezelf... nee zonder gekheid, ik zal ook blij zijn als ik weer wat tijd aan mezelf kan besteden, dat mis ik best wel eens! ik moet zeggen dat het, nu bas naar de psz gaat al wat rustiger is geworden, maar écht wat voor mezelf is er nog niet van gekomen. Misschien moet ik dat toch écht gaan plannen... Tjessia, leuk dat je je bij ons voegt! vertel eens wat meer over jezelf? Hier drukke tijd gehad. Lotte is vorige week vrijdag geopereerd aan neusamandel en buisjes. heeft zich voorbeeldig gedragen en liep vanaf maandag al mee met de avondvierdaagse! ze heeft hem heel stoer uitgelopen! Ik heb zelf ook vier avonden meegelopen, een erg leuke ervaring om te doen met je kind. Martijn is maandag na een kilometer of drie uitgestapt. Hij had erg last van zijn benen, toch maar weer de fysio bellen, want het lijkt me niet normaal dat hij geen 5 kilometer kan lopen zonder dat zijn benen protesteren, het zou moeten kunnen....
Gezellig dat er zoveel voor een 4e gaan. In mijn omgeving alleen maar gezeur "het is we genoeg zo" " oh jullie hebben nu 2 jongens en 1 meid, niets meer aan doen" bah wat baal ik van die opmerkingen. Ik zit nu op mijn wachtbankje ben benieuwd volgende week
Marian@ wat een prachtige foto van jouw kids. Lies @ spannend dat je op het wachtbankje zit. Hier @ zijn we erg druk met klussen voor de kamer van jongens. Gelukkig is dat bijna klaar en dan snel bezig met de kamer voor de kleine. Ik heb behoorlijk de kriebels en een hard hoofd erin dat alles op tijd afkomt.
Jeetje dronty, wat gaat de tijd toch hard! Alweer bijna 30 weken! Lies, de week is ruim voorbij, ik ben nieuwsgierig! En trek je maar niet teveel aan van de negatieve geluiden uit jullie omgeving. Luister naar jullie eigen harten!
nou verklaar me voor gek. Ik voel me ontichelijk zwanger, zit alweer op dag 40 maar nog steeds geen ongi te bekennen. Alleen veel slijmverlies wat ik normaal nooit heb. Donderdag een test gedaan maar helaas negatief. Vanmiddag testen in huis gehaald. vanavond na het eten, ik hoefde eigelijk niet te plassen, maar toch een paar druppels eruit weten te persen, maar ook negatief. Kijk ik net op de test (ja weet ik wel mag helemaal niet) maar daar zag ik zo'n super vaag lijntje, moest draaien en draaien en draaien, maar ik zag em. Dus tja wat zal het ons gaan brengen.