Graag een groot gezin!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marian, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Het gaat hier redelijk met de hitte.
    Als ik al naar buiten ga dan blijf ik voornamelijk in de schaduw.
    Hier begint nu een kleine beetje wind te komen, en dat is best lekker.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja en als je met een mini-subtropisch zwembadje zelf rondloopt is dat niet niks denk ik è ;)

Hier zitten ze nu ook buiten ,net alles opgeruimd.

Weet jij al wat het gaat worden van geslacht of is dat geheim?
    Ben je al klaar met het kamertje of de voorbereidingen?

Misschien ook een vraag voor hier maar welke kinderwagen hebben jullie in gebruik??

Liefs Nimme :)

3. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Nimme @ wij weten niet wat het word, en willen dat ook niet weten.
    De babykamer is nog niet af.
    Het oude behang is er wel al af.
    Ik zou deze week gaan verven, maar vind het veelste warm daarvoor.
    Dan maar volgende week, als het koeler is.

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ben benieuwd ,heb je een voorgevoel kwa geslacht?

Slapen je kindjes allemaal apart of toch tesamen?

5. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Nimme @ een echt voorgevoel heb ik niet. Bij de andere 2 zwangerschappen wel gehad.
    Maar deze keer niet.
    Hier slapen de jongens sinds een paar weken samen op een kamer.
    Dit gaat erg goed.

6. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nimme jij ook hier :D
    In onze omgeving weet ook niemand dat wij bezig zijn voor een vierde. Ik denk dat een aantal ook wel geschokt zal reageren als het zover zou zijn.

Wij hebben smiddags vol de zon achter in onze tuin, is niet te wezen met deze hitte. Dus smorgens achter en smiddags verhuizen we naar de voorkant. We hebben een terrasje met zitje aan de voorkant en de kids mogen dan op het stoepje heen en weer met de (loop)fiets of traptractor.

@ Dronty: Gelijk heb je hoor dat je het schilderwerk even uitstelt. Wel knap dat jullie het geslacht niet willen weten, zou ik zelf veel te nieuwsgierig voor zijn :D

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dronthy maar goed dat ze zo goed kunnen opschieten tesamen op 1 kamer.
    Voorheen woonden we ook kleiner en was dat een ramp ,onze oudste heeft moeilijkheden ermee ,de 2 jongsten niet ;)

Nila,ja ik ben een tettergat en zoek echt een leuke groep of groepjes om terecht te kunnen :)

Liefs !

8. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Dames! Goedemorgen :D

Welkom Nimme!

Hier is alles goed gegaan met zoon zijn operatie, ging hartstikke voorspoedig, en hij mocht na 5 uurtjes weer naar huis. Het herstel verloopt ook voorspoedig!

Nila, hier kun je ook niet achter het huis zijn overdag, je brandt gewoon weg, wij zitten dan ook voor het huis. Onze voortuin is ook enorm groot, en we wonen met ons huis direct aan de speeltuin. Ideaal dus :D

Dronty, sterkte met dit weer hoor!

Van mij mag dit weer 6 weken zo blijven, heerlijk ( sorry hoogzwangere dames :) ).

Vanavond gaan we uit eten, man en ik, het is onze trouwdag vandaag. :D

Geniet van het mooie weer dames!

9. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nimme een tettergat = kletskous? :D Heb even gegoogled (goh ik google wat af)

@Angelina Fijn dat alles goed is gegaan met je zoon en dat het herstel ook goed verloopt.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag en hopelijk nog veel gelukkige jaren erbij. Hoelang zijn jullie getrouwd?
    Hoe voel je je verder? Heb je al een afspraak bij de VK gepland?

Fijne dag allemaal!

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi!

mag ik vragen aan wat je zoon geopereerd is?
    Alvast beterschap voor hem!

onze voortuin is zuidgericht maar de kinderen kunnen daar ook spelen (wat we liever niet hebben in volle zon).
    De achtertuin is groter ligt al hun speelgoed , fietsen enz.maar toch is de voorkant aantrekkelijker :(;)

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:D nila klopt

12. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Angelina@Fijn dat alles goed is gegaan met je zoon.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

13. rosalie1976

rosalie1976 Nieuw lid

26 jul 2012
    1
    0
    0
    Hoi, wij hebben 4 kinderen 14, 11, 9 en 7 jaar en ik wilde heel graag nog een kindje...Ik heb vorige week vrijdag een zwangerschapstest gedaan en blijk na jaren weer zwanger te zijn!(onze jongste is 8,5 als het kindje zou komen) Helemaal blij! Nu nog wel in onzekerheid of alles goed gaat, want bij de termijnecho was er (nog) geen vruchtje te zien(alleen een vruchtzakje en een dooier). Ik kan ivm onze vakantie pas over 3 weken terugkomen, dus ik word gek van de onzekerheid, of ik nu wel of niet zwanger ben of een miskraam krijg...(ik zit mezelf denk ik gek te maken, want het is heel normaal dat je bij 6 weken niet altijd het vruchtje al kan zien...en het is ook niet helemaal zeker of ik wel echt 6 weken ben of nog maar 5 weken en een paar dagen...het was niet zo duidelijk allemaal)

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het zo goed gaat met je zoontje!

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, veel plezier vanavond:)

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat ontzettend spannend zeg!!!
    Balen dat je nu vol onzekerheid de vakantie in moed;)
    Wel leuk hoor, na zoveel jaren nog een kleintje erbij, zal wel even wennen
    zijn straks
    Ik duim voor je dat alles gewoon goed zit!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Rosalie ,hebben ze inwendig een echo gedaan?
    Welk was je laatste menstruatieegindag?
    Heb je iets van eisprong gevoeld of met testen ,temperaturen gewerkt?
    Het is normaal dat je je ongerust maakt ,zou dat ook zijn in het begin ,hopelijk weet je snel meer !

Alvast gefeliciteerd met jullie 4e wondertje!

17. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt voor de felicitaties dames.

Nila,we zijn 2 jaar getrouwd. Eerst kinderen gekregen, en toen getrouwd :D. De afspraak bij de vk staat op 6 augustus. Schiet al lekker op dus.

Nimme, mijn zoon heeft een circumcisie om medische redenen gehad. Hij is 10, blijkbaar is dat best laat dan nog.

Rosalie, gefeliciteerd! Spannend idd zeg, hopelijk krijg je over 3 weken een goede echo, en het is heel goed mogelijk dat je misschien iets later zwanger bent geworden, of dat je nog geen hartactie/vruchtje ziet met 6 weken. Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat? Is het misschien mogelijk op een termijnecho volgende week te doen bij een echobureau? Ik roep maar wat hoor, ik lees hier wel eens dat dames dat doen om niet in onzekerheid te blijven zitten.

18. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    rosalie1976 Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Leuk na 8 jaar weer een kleintje erbij. Mijn oudste was 10 toen de volgende geboren werd.
    Balen dat je nog 3 weken in onzekerheid moet zitten. Heb je geen symptomen waar je je misschien een beetje aan vast kan houden? Ik weet dat zegt ook niet alles, maar als je je zwanger voelt... Hopelijk kun je toch genieten van je vakantie.

Angelina2 Ach hoeveel stellen krijgen eerste kinderen en gaan daarna trouwen? Of trouwen helemaal niet? Tegenwoordig maakt dat allemaal niet meer uit. Ik was 6 maanden zwanger toen wij trouwden :D

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad/gevoeld dus ik mag weer op het wachtbankje, op naar 10 augustus.

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ach beterschap voor hem Angelina!

Ik ben ook gehuwd zwanger zijnde ,vonden we niet erg ;)

Nila ,spannend afwachten !:)

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Spannend meid, hopelijk is het raak!

Deel Deze Pagina