Bedankt Nimme! Succes met wachten Nila. We wilden eigenlijk helemaal niet trouwen, maar door het overlijden van schoonvader besloten toch alles maar in één keer goed te regelen voor de kinderen, ( we hadden helemaal niets geregeld, zelfs geen ouderlijk gezag ) dus zijn we getrouwd. Bevalt goed hoor Rosalie, hoe is het, ben je al op vakantie?
We hebben een vakantieveiling gewonnen, dus we gaan over 3 weken nog even lekker een week met z'n allen weg, Hier in NL. Kreperen op een camping .
vandaag weer controle gehad bij de vk. De controles waren allemaal goed, bloeddruk netjes en hartslag van de kleine. Ook hadden we weer een groeiecho. Daar kregen we te horen dat de kleine ruim 2,5 week voor loopt op groei. het gewicht word nu geschat op 2400 gram en de verwachting is dat als de groei zo blijft gaan dat het uit komt met 40 weken zo rond de 4400 gram Dus weer een flinkerd net zo als de andere 3. Over 3 weken weer een groeiecho en aan de hand van wat daar uitkomt horen we wat ze gaan doen. Ook kreeg ik het advies om alvast een afspraak te maken bij de gyn aangezien die de zorg vanaf 36 weken over gaan nemen en de bevalling gaan doen ivm keizersnede bij de vorige bevalling. Dus deze week maar even druk met de babykamer aan de gang zodat we over uiterlijk 2 weken die af en klaar hebben. En dan ons rustig kunnen voorbereiden tot de kleine komt.
Angelina: Leuk er nog even tussenuit, hopelijk is het dan mooi weer. Dronty: Fijn dat jij en uk weer goedgekeurd zijn. Zo, bijna 9 pond geboortegewicht is echt een flinkerd ja. Hoezo aan de hand van de komende groeiecho bekijken wat jullie gaan doen? Wordt het misschien weer een keizersnee dan? Hier weinig nieuws te melden.
Nila@ Ze gaan dan beslissen of ze de bevalling dan gaan inleiden of dat ze wachten tot de kleine zichzelf aandient. Sven was ruim 9,5 pond met de geboorte en was een hele zware bevalling. Dat willen zij (en wij) ook voorkomen.
Geen idee of het een geplande keizersnede word. Zelf wil ik liever geen keizersnede. De vorige keer niet zulke goede ervaring mee, dus als het even kan wil ik op natuurlijke manier bevallen.
Nou de babykamer is klaar met verven en behangen. We hebben voor het eerst behangen en zelfs met een motiefje en gisteren vierde wij de verjaardag van mijn man en mijn schoonvader die vond het er erg goed uit zien. We zijn ook super trots erop. Van de week de meubels in elkaar zetten en dan kan ik het gaan inrichten. Dat ga ik samen met Lisanne doen. Die wil graag daar met mee helpen. Vandaag is het feest hier in huis. We zijn vandaag 9 jaar getrouwd. Vorige week al gevraagd aan de kinderen of ze mee wilde denken wat we als verrassing konden doen. Ze wilde dat ik een hartjes cake ging bakken en als avond eten gourmetten. Dus net samen met Sven de cake gemaakt en straks als man lief uit het werk is gaan we lekker gourmetten. Hoe is het met jullie? Allemaal aan het genieten van de vakantie?
De kleine kan komen Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Leuk hoor lekker gourmetten, eet smakelijk alvast Mijn man moet nog een weekje werken Over twee weken vertrekken we voor 13 dagen naar een allinclusive resort in turkije! Heerlijk even niet koken, boodschappen doen en schoonmaken!
Natja@ Oh heerlijk dat jullie bijna op vakantie gaan. Wij zijn vorig jaar naar een all inclusief resort in Turkije geweest, echt heerlijk is dat. Niet te hoeven denken wat gaan we eten en te hoeven koken. Ook als moeder zijnde vakantie hebben. Waar gaan jullie naar toe in Turkije? Gisteravond liep iets anders dan gepland. We hebben wel heerlijk gegourmet. Maar mijn man merkte dat er iets was met me. Dus toen de kids op bed lagen het hoge woord er uit gegooid. Ik had de kleine vanaf zondagochtend niet meer gevoeld. De baby reageerde niet als ik rust nam, niet op aanrakingen en niet als je zachtje porde. Dus mijn man gisteravond geprobeerd die krijgt hem altijd actief, maar ook dit keer niet. Hij voelde de baby wel heel duidelijk liggen maar er kwam geen trappel of gedraai of terug drukken van de baby. Mijn man besloot om de verloskundige te bellen. We mochten gelijk komen naar de praktijk. Daar heeft de verloskundige gezocht naar het hartje. Die vond ze vrij snel en was ook prima in orde. Ze wilde toch dat we voor de zekerheid even naar het ziekenhuis gingen voor een ctg. Dus wij door naar het ziekenhuis. Daar ruim driekwartier aan de ctg gelegen. Hartslagje was prima en ze meten ook kindbewegingen. Na ongeveer 20 minuten kwamen de eerste bewegingen die ik ook goed voelde. Na de ctg heeft de klinisch verloskundige van het ziekenhuis nog een echo gemaakt. Het vruchtwater zag er prima uit en de bewegingen van de baby waren ook allemaal goed. Wel bleek dat de placenta deels voor ligt, dus dat het zou kunnen dat de kleine daar lag en ik het dus niet goed kon voelen. Ook werd de kleine weer opgemeten omdat wij hadden aangegeven dat vorige week de kleine al vrij groot werd geschat. En nu werd in het ziekenhuis de kleine rond de 2700 gram geschat. Ik word met 36 weken zo wie zo overgeheveld naar het ziekenhuis vanwege dat ik de vorige keer een keizersnede heb gehad. De klinisch verloskundige gaf al aan dat er dan word besproken over hoe we het gaan doen qua bevalling en word de kleine daar nogmaals opgemeten.
We gaan naar alanya Jeetje meid wat ontzettend schrikken Gelukkig was alles goed! Ik had dat bij mijn laatste zwangerschap ook, ik heb toen zo'n babysound gekocht Zo kon ik iedere dag even luisteren naar de kleine Misschien via marktplaats voordelig te vinden?
Hoe is het met de dames? Hier alles oke. Heerlijke vakantie gehad! Daan en Anko zijn vorige week 1 jaar geworden, de tijd is echt voorbij gevlogen! We hebben een leuk feestje gevierd. Verder nu erg moe, maar vond het tijd om ons topic weer even omhoog te plaatsen om weer wat reacties te krijgen. Misschien volgende week een uitgebreider verslag vanuit hier....
Marian@ vannacht ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Rond 23:00 uur begonnen de weeën. En om 00:05 uur braken mijn vliezen. Dus op naar het zh en aan de ctg. Om 3:00 uur vannacht stopte de weeën en nu af en toe een krampje. Straks komt de gyn en dan maar eens overleggen want ben de hele week al aan het rommelen. En ik ben er wel een beetje klaar mee. Gelukkig doet de kleine het wel goed en lijkt weinig hinder van alles te hebben.
Helaas nog geen baby. Gisteren heel de dag geen weeën meer gehad. Maar sinds vannacht wel weer wat wee activiteit. De vk van het zh is langs geweest en word zo geprobeerd mij in te leiden.