Vanmiddag om 14:56 uur is onze zoon Boaz geboren. Vanochtend om 10 uur zijn ze mij gaan inleiden. Ik had weer wat wee activiteit en wat ontsluiting. In het begon ging het wat traag. Uiteindelijk het infuus omhoog, en toen ging het sneller. Om 1400 uur ging het iets te snel. Ik had wee op wee en had amper een rust pauze. Dus infuus naar beneden en toen kwam er meer rust tussen door . Na 6x persen was onze kleine man er Hij is 3380 gram en 54 cm. Ik voel me erg goed.echt een heel verschil met de vorig bevallingen.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Boaz! Fijn dat het goed gegaan is en je je goed voelt. Het grote genieten kan beginnen!
hallo ook hier zwanger van nummer 4 wilde zelf ook altijd graag een groot gezin hihih alleen deze was echt een verassing we hadden besloten even te wachten tot ik me opleiding klaar heb over 2 jaar maar dit kereltje besloot anders alleen na deze maf=g ik geen kinderen meer te zware bekken instabiliteit loop nu op krukken dus ben al gelukkig dat ik 4 wondertjes heb mogen krijgen als deze knul geboren is en heb ook veel negative opmerkingen over me heen gekregen maar die leg ik naast me neer ik en me vriend zijn er blij mee wou ik even vertellen haha
Welkom hier Dolfina! Leuk, zo'n verrassing! En ja, de negatieve opmerkingen zijn hier een veelgehoord iets.. We denken maar zo, ze weten niet wat gezelligheid is!
Hoi, Hier ook een groot gezien en we zijn bezig voor nmr 6 haha. De mensen in mijn omgeving weten niet dat we bezig zijn voor nmr 6 en vinden 5 al heel erg veel vooral omdat man ook veel werken is ect en ik dus veel alleen doe maar ik red me prima met de kinderen. De mensen zeggen vaak wel dingen vooral als we met de kids weg zijn en je ziet ze dan tellen maar het doet me helemaal niks meer ik voel me zo rijk als we lekker met zijn allen zijn dat de opmerkingen van andere mensen me echt niks meer doet. Ik vind het geweldig een groot gezin maar mocht nmr 6 lukken dan houden we het wel voor gezien hoor.
Wow meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van Boaz!!!!!! Wat heerlijk dat je je nu veel beter voelt! Geniet maar lekker van je prachtige gezin!!!
Welkom Dolfina Gefeliciteerd met je zwangerschap! Balen van je bekkeninstabiliteit Laat anderen maar kletsen, jullie zijn blij en dat is het belangrijkste!
Wow een zesde! Hopelijk ben je snel zwanger Mensen zullen altijd blijven kletsen, of je er nu 4 of 6 hebt, zolang het in hun ogen afwijkt van de "norm" dan is het in hun ogen raar Zolang jullie er samen achter staan en je kindjes alles kunt geven dan is het toch echt jullie zaak!
Vandaag voor het eerst een dag helemaal alleen met Boaz. Maandagochtend is de kraamverzorgster voor het laatst geweest. En gisteren was mijn man nog thuis. Boaz heeft eindelijk door dat je s'nachts hoort te slapen. Hij komt nog wel voor een voeding, maar is niet de hele nacht aan het spoken. Tot 2 nachten terug was hij van de fles van 23 uur tot 4 uur wakker en onrustig. En viel daarna in slaap en onze wekker ging dan weer om 6.15 uur voor de kinderen om ze klaar te maken voor school. Dus kwamen amper aan slapen toe.
Dronty, al een beetje in het ritme met Boaz? De tijd vliegt zeg, alweer bijna een maand! Hier alles goed. Zondag vieren we de verjaardag van Bas, hij word woensdag 3 jaar. Dan langzaamaan door naar mijn eigen verjaardag op 1 november en dan is het alweer bijna sinterklaas...!
Marian@ wat gaat de tijd snel je?! Hier gaat het goed. Gisteren naar het cb geweest.Boaz is nu bijna 4 kilo Hij heeft alleen wat last van harde ontlasting, en daar gaan we nu andere voeding voor gebruiken. Gisteren hoorde ze ook een hartruisje. En door het verleden met Twan werden we gelijk door gestuurd. Vandaag bij de kinderarts geweest. het is een onschuldig ruisje en moet met 6 maanden weg zijn. Nu over 6 weken weer terug komen voor extra controle.