Ik had dat juist met de 2e. De 1e hebben we allebei heel bewust voor gekozen en toen ik vorige maand zei dat ik toch wel heel graag een 2e wilde begon hij moeilijk te doen. Ik heb alle voordelen op een rijtje gezet en hij is het er nu ook mee eens
@linnieke wauw dat is natuurlijk geweldig! ik zou ook erg graag willen dat mijn man er zo over dacht..maar hij is natuurlijk al 30 en ik vraag me dan wel eens af wanneer bij hem de klok gaat tikken...het probleem is vaak dat mannen zich jonger voelen en denken dat ze een hoop moeten gaan missen...
sja 2 heel dicht op elkaar gaat zowieso niet lukken want in verband met mijn keizersnee moet ik zowieso ongeveer een jaar wachten. Ik denk dat we met 10 maanden er weer voor gaan en in het super gunstigste geval zou er dan 19 maanden tussen zitten. Ik denk dat mijn Emma dan al wel een beetje kan lopen...
Debby> zou je nu al aan een 2e willen denken? ik had dat helemaal niet. Pas sinds een maand (dochter is bijna 1) heb ik zoiets van " ja leuk" maar daarvoor echt nog niet.