Na 2x mk, bang om het weer te proberen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Smeetje, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik heb 20 nov mijn 2e mk gehad en ben er helemaal bang van geworden! Zijn er nu helemaal niet meer mee bezig omdat ik zo bang ben dat het voor de 3e keer een mk wordt. Is dit dom of hebben meer dames er last van?

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Lieve Smeetje, ik wou dat ik je onzekerheid weg kon nemen en dat je er gewoon weer voor open kon staan om zwanger te worden. Ik heb niet net als jou zoveel miskramen gehad maar ik heb wel jammer genoeg een gevoel dat het bij mij nooit zal lukken om zwanger te zijn, ik weet hoe moeilijk dat is met die gevoelens.
    Maar toch elke maand denk ik weer er bestaat een God die ons niet zoveel leed aan zal doen, dus ook niet voor jou, weet ik zeker. Ik gun het jou en je ventje. kop op en laat de moed niet zakken. Onze tijd komt wel, en ga ervoor en blijf er vertrouwen in hebben.

Liefs Jolie

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Nee is niet dom, kan het zelfs heel goed begrijpen. Ik heb nu ook 2 mk's gehad (1 voor Lotte en 1 na Lotte) en durf ook niet zo goed, terwijl ik heel graag een brusje voor haar zou willen!

Sterkte meis..

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het is een natuurlijke reactie dat je bang bent voor weer een miskraam. En zeker niet dom. Ik kan je angst niet weg nemen, maar twee miskramen wil niet zeggen dat de volgende zwangerschap weer mis gaat.

Ikzelf heb ook twee miskramen gehad, maar nu ook twee gezonde meiden. Eerst miskraam, toen eva, weer een miskraam en toen isa.

Sterkte.

5. hommeltje

hommeltje Niet meer actief

Hoi Smeetje,

Ik voel precies hetzelfde, in augustus de 1e mk gehad (spontaan).In november weer zwanger en weer het gevoel dat het niet goed ging,ben 3 dagen geleden gecurreteerd. Nu heb ik het gevoel dat ook een volgende zwangerschap niet goed zal kunnen gaan ondanks dat de gyne. zegt dat je na 2 mk nog steeds meer kans hebt dat het goed gaat.
    Het is zo verwarrend net of je lichaam je in de steek laat.

Ik ben wel blij om te lezen dat er meer vrouwen dat onzekere gevoel hebben en dat er veel vrouwen zijn die mk's hebben gehad die toch ook gezonde kindjes krijgen.

Sterkte!
    hommeltje.

6. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Dom? Zeker niet. Je leest het velen van ons zitten in het zelfde schuitje. Ik was zelfs na de 1e mk al onzeker om verder te gaan. Gister heb ik mijn 2e gehad nadat ik dinsdag bij de echo gehoord had dat het weer mis was. Gelukkig net voor de kerst en kan ik er vandaag en morgen ondanks alles toch nog een beetje van genieten. Nu op naar ronde 3. We wilden er eerst mee stoppen. Na dinsdag hebben we het er nog eens over gehad en toch besloten het nog een keer te proberen. Men zegt 3x is scheepsrecht. t zal een onzekere periode worden, maar hopelijk komen we er dit keer wel doorheen. Heel veel sterkte.

7. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Ik heb het na de 1e miskraam al! Ik zal er niet aan moeten denken om er nog 1 te krijgen...
    Dus ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt! :cry:
    Liefs Geraldine

8. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ben dus toevallig 1e kerstdag voor de 1e x ongi geworden na de mk. Hebben nu besloten dat we er in 2007 gewoon voor gaan en we blijven positief. 3x is scheepsrecht, toch?!

Zijn er meerdere van jullie die na 2 miskramen weer zwanger zijn geraakt en waarbij het goed ging?

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb dat ook heel erg en is de eerste x bij ons.
    Denk dat je dat wel houdt die angst.
    Pas als je ver in je zwangerschap bent dat je dan echt kan genieten.

10. jaimy090202

29 nov 2005
    55
    0
    0
    huismoeder
    lelystad
    hoi

ik heb helaas een 3de miskraam gehad en nou heb ik het al bijna opgegeven maar ik wordt nu gelukkig helemaal gecontrolleerd want ik heb er 3 achter elkaar gekregen in 1 jaar tijd en 3 miskramen is heel zeldzaam volgens mijn gynacoloog is 2 miskramen ook al zeldaam ik zou om een onderzoek gaan vragen als ik jou was
    kijk als er niks uit komt is het goed ja heb je nee kan je krijgen het is nooit weg om een keer je bloed te laten controlleren ik heb waarschijnlijk trombose ( bloedstolsels ) waardoor het iedere keer fout gaat maar dat moeten we nog laten onderzoeken
    nou heel veel sucses

gr helen

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Lieve Smeetje vond het zo erg voor je toen het weer mis ging mijn hart gaat naar je uit en ik weet zeker dat je ooit een gezond kindje in je armen zult houden, want de aanhouder wint he, ik hoop dta je het intussen en klein beetje hebt kunnen verwerken, ik wens je veel succes en knuffels toe jennie72
    ps ik denk aan je

Deel Deze Pagina