zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ceciel, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ceciel

    ceciel Lid

    28 aug 2007
    16
    0
    0
    ik weet dat je ongeveer 4 dagen vruchtbaar bent per maand maar heb je alsnog kans om zwanger te worden buiten die paar dagen? daar ben ik benieuwd naar..
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    een eicel blijft maar 24 in leven dus eigenlijk ben je ook maar 24 uur vruchtbaar. sperma blijft ongeveer 72 uur leven, dus als je 3 dagen ervoor sex zou hebben of op dag van je eispong zou je vruchtbaar zijn en dat zijn dus 4 dg in totaal.

    je weet nooit precies wanneer je eisprong plaats vind maar in je zou dus kunnen zeggen dat je buiten die 4 dg niet zwanger kunt raken, maar wanneer die dagen precies ingaan dat is natuurlijk de vraag
     
  3. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja das toevallig, wilde er net een onderwerp over starten...dus dat betekend dat je voor die tijd niet bevrucht kan raken? nee toch...?
     
  4. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik heb wel eens gelezen en gehoord dat er vrouwen waren die net na hun menstruatie gevreeen hebben en verder in de maand niet!
    En wel zwanger bleken te zijn!
    Ja of ze toen in een korte tijd hun eisprong hebben gehad?
    Er word gemiddeld aangegeven wanneer je ei zou kunnen zijn, maar dat verschild ook per vrouw. Dus het kan best zijn dat jou ei eerder dan gemiddeld is of later!
    Ze zeggen dat het niet mogelijk is om zwanger te raken buiten die 4 dagen, al vraag ik het me af.
    Zie al die vrouwen die ''per ongeluk'' zwanger zijn geraakt! Is wel heel toevallig dat ze dan net op het goede moment zaten, toch?
    Ja zeker weten doen we het nooit, een mensenlichaam zit raar in elkaar, we gaan gemiddeld ergens van uit! Maar of dit ook helemaal zo klopt ;) ?
     
  5. Chanie

    Chanie Lid

    28 aug 2007
    70
    0
    0
    ja dat perongeluk zwanger zijn ken me wat :( ...
    Zijn veel dames die het al heel lang probeeren,
    en daar het juist niet bij lukt, rottig is dat toch ! vinden jullie nie meide
     
  6. eyzenga

    eyzenga Lid

    23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Wat dat aan gaat zitten we maar raar in elkaar. Maar goed, vooral doorgaan. Succes allemaal
    Gr Jose
     
  7. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    jah dat vind ik dus ook altijd zo vervelend...meiden die een keer onveilig seks hebben, raken pats boem ook nog es zwanger en doen dan een abortus! terwijl er vrouwen zijn die al zooo lang bezig zijn en het lukt maar niet....dat is gewoon heel oneerlijk...

    ik moet zeggen nu dat wij zelf ook bezig zijn besef je pas dat dat zwanger raken niet zo 1,2,3 maar lukt...het is toch best een hele planning! haha
    en dat je maar een paar dagen ik geloof 4 wat men zegt vruchtbaar bent, en dus daadwerkelijk bevrucht kan worden dat vind ik nog het minst van alles! :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina