Hoi Dames, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik heb proberen te zoeken op de site maar kan niet echt iets vinden. Ik heb 13 maart mijn ei gehad, nu had ik maandag wat licht bloedverlies , zomaar 1 druppel maar wel bloed. Daarna had ik wat roze slijmerig bij het afvegen. Dinsdag eigenlijk niks.. nou sinds gsiteren een beetje bruinig en daarnet weer wat roze slijm bij het afvegen. Ohja ik ben met vlagen misselijk en mijn borsten jeuken echt enorm. Iemand een idee wat dit is ? Of dat iemand dit altijd heb ? Is nu zeker dat ik niet zwanger kan zijn ? Thx
Weet je zeker dat je je ei hebt gehad dan? Mag ik vragen wanneer je je mk hebt gehad......zo kan ik beter denken...
Het kan namelijk je innesteling zijn.......want die is nu als je zwanger bent geworden... Maar als jij net een mk hebt gehad kan ook je cyclus in de war zijn......
De MK was 11 Februari maar heb ovulatietesten gebruikt dus ben er vrij zeker van dat de eisprong 13 maart was. Zou een innesteling langer dan 1 dag kunnenn duren?
ja kan best.....maar het is moeilijk om te zeggen waar het van is....je moet nog even geduld hebben tot je kunt testen hihi....dan weet je het echt zeker. Ik heb zelf in het begin van de zwschappen bloed verloren....dat kan ook gewoon. Maar ik zei innesteling omdat je nu precies een week na je ei zit...
Ik ben idd benieuwd.. het wat gegoogled op innesteling en het zou zomaar is kunnen! Ik laat het zeker weten!
Helaas toch ongi geworden!! Wel vreemd want dan zou mijn LF maar 9 dagen zijn.. maar ja goed kan ntuurlijk wel gewoon! bedankt nog voor jullie advies hopen dat deze ronde raak zal zijn