goed werk gedaan tijdens het weekendje weg? gefeliciteerd! je voorgevoel en instinct klopten dus niet gelukkig!
Ik herken jou gevoel heel duidelijk,. Bij ons zoontje heeft het 18 maanden geduurd eeer ik zwanger was. Toen hij 10 MAANDEN was wilden we graag gaan proberen voor een tweede. en wonder boven wonder was ik in 1 x zwanger maar helass werd dit een mk! Daarna meteen weer zwanger maar ook dit eindigde in een mk! Nu zitten we alweer in ronde 4! totaal ronde 9 vanaf het moment dat we voor een tweede wilde gaan! Maar shit ik denk dat ik vandaag of morgen weer ongie word dus gaan we weer door naar ronde 5! Ik heb zeer zeker ook omdat ik 2 curretages in 6 dagen tijd heb gehad het idee dat het hier nu ook niet makkelijk zal gaan/. MIjn voorgevoel zegt dat het pas mei juni word! Wat ik natuurlijk niet hoop. Ik kan wel huilen! Want nu houdt het voor mij ook in dat als ik deze maand ongie word ik bij mijn vriendin op kraambezoek moet waar ik bijna gelijk mee uitgerekend was dar zat 9 dagen verschil tussen, Maar wij zijn ons meisje kwijt en ik voel me zo leeg!!! Hoe lang nog moeten wij wachten!! Ik hoop zo dat die enorme wachttijd ons bespaard blijft en dat we heel snel zwanger mogen zijn! Maar ik ben bang dat het nog heel lang gaat duren!
Hier ook niet vanzelf! Ik heb een zoon van bijna 3 jaar en nu bijna 1,5 jaar aan het proberen. Van de zomer beide alle onderzoeken gehad en is niks uitgekomen. Dus ja wat doe je dan verder proberen of de stap naar iui zetten. Het is nu aan ons. Iui vinden we best een grote stap maar ja wilde eigenlijk een 11tal . Hansje als ik jou was zou ik de stap naar de huisarts gewoon zetten. Al is het alleen maar om je gerust te stellen. Sterkte en zoals je ziet we staan niet alleen. Al lijkt dat wel zo. groeten