Wie had er een soort regelmaat in de dag qua tijden van voeden met borstvoeding? Ik hoor wel eens dat moeders ongeveer op dezelfde tijdstippen de borst geven en dus hun baby bijvoorbeeld altijd rond negen uur naar bed brengen s avonds. Ik voel me soms een beetje verloren in de dagen. De dagen vliegen voorbij en elke dag is zo anders. De ene keer slaapt ons mannetje super goed overdag en andere keren weer wat minder.. De ene keer gaan we met m naar buiten en andere dagen weer niet.. Het lijkt mij ook wel fijn om ongeveer te weten: ok om 12 uur, 3 uur en half 7 moet ik voeden, zodat ik een beetje kan kijken hoe ik m'n dag indeel. Maar dit lijkt me vrijwel onmogelijk met voeden op verzoek? Want de ene keer slaapt je kindje misschien langer dan andere keren. Iemand hier tips voor? Ik las ook dat een baby van 8 weken ongeveer 75 minuten per keer wakker 'hoort' te zijn. Ik zie nooit zo goed wanneer hij moe is maar heb soms het idee dat als ik m na die 75 min in z'n bedje leg ik te vroeg ben en hij dus eigenlijk nog wel even had kunnen spelen of knuffelen met ons. Houden jullie je een beetje aan die wakker tijden of zien jullie goed wanneer de baby moe wordt en dan naar bed..?
Ik begin pas sinds een paar weken wat regelmaat in de dagen te zien. Maar soms is het ook weerr heel anders dan vorige dagen en is hij de hele dag aqn het slapen of juist heel veel wakker. Met de voedingen vind ik het helemaal moeilijk, alleen in de nacht heb ik hem een beetje door. Verder is het afwachten waar zoontje behoefte aan heeft.