Hoi dames, Mijn jongste kindje is nu 9 maanden en ik geef nog volledige borstvoeding en heb ook nog geen cyclus. 2 weken geleden (ongeveer) hebben we 'het' gedaan zonder bescherming (eventueel 3e kindje is absoluut welkom). Eerlijk gezegd niet gedacht dat het wat zou worden aangezien ik nog steeds geen cyclus heb en bij mijn eerste pas na het 1e jaar weer ongesteld werd. Maar omdat er vanavond biefstuk op het menu staat dacht ik ach ik gooi er even een testje tegen aan. Nou bleef de gehele teststrip heel lang roze maar ik dacht na 10 minuten heeeel vaag wat te zien maar ja de strip was nog roze dus maar weer weggelegd. Na 20/30 minuten weer gekeken en nu bij daglicht en heeeeel in de verte zie ik een streepje maar zien jullie m ook? en zou het een indroger kunnen zijn? Dus vanavond wel of geen biefstuk?
In lijk in de verte wat te zien. Maar weet niet zeker. Altijd lastig dan! Bij twijfel lekker je biefstuk laten staan of langer bakken
Ik zie zeker wat, maar weet niet zo goed of ik het nou een goede streep vind of een waasje. Zelf ben ik ook niet zo bekend met nog borstvoeding geven en wat dat verder voor effect heeft op je lichaam, hormonen etc. Durf het niet zoveel over te zeggen maar ik zie zeker wel wat op je testje!
Ik zie ook in de verte wat hoor!!! Zou je biefstukje toch even goed doorbakken vanavond Morgenochtend nog eens testen met kv?
Helaas geen KV in huis alleen deze van Zwanger en Kids. Als ik morgen weer een lijntje zie haal ik de KV testen!
Ik zie het ook en lijkt ook wel echt een roze streepje te zijn... was gewoon die ene keer ff in de roos wuhahah.. spannend!!!
Zou wel heel bijzonder zijn inderdaad van die ene keer! Nu 'rustig' afwachten tot morgen. Afwachten is helaas niet mijn sterkste kant..
Nou net weer een testje gedaan en ik zie niet zo'n duidelijk streepje als gisteren. En ik vraag me af of ik me niet van alles inbeeld nu Ik ga vanmiddag even KV testen kopen want deze testen zijn zooo klein en priegelig.
Ik maak straks wel ff een foto als de test goed is opgedroogd. Zit nu midden in de ochtendspits met 2 kids
Toch maar ff snel! Nu ze opgedroogd zijn zie ik ze net zo goed als die van gisteren. Onderste 2 zijn van vandaag. De onderste staat een beetje bol die krijg ik niet goed op de foto.
Ik zie wel iets op je testen maar ik ben absoluut geen fan van de Z&K testen! Ik zou als ik jou was ff langs de kruidvat Succes!