Graag even jullie mening

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thyrza89, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Hoi dames,

Heb even jullie mening nodig:)
    Op 24 juli heb ik mijn laatste pil geslikt, 25 juli ongesteld geworden, 7 dagen lang. Nu hebben we 16 augustus gemeenschap gehad, twee dagen later wat bloedverlies.
    Ik dacht/hoopte innesteling, dus vorige week een test gedaan, negatief (is ook veel te vroeg:)). Afgelopen maandag t/m donderdag bruin bloedverlies gehad, maar niet zoveel als anders. Ik dacht dat het mijn eerste normale menstruatie was. Maar de laatste dagen voel ik me gewoon zwanger, dus heb ik net alsnog een test gedaan, en positief!! Heel erg duidelijk.

Nu zit ik er mee dat ik wel vier dagen gebloed heb, ben ik nu zeker weten zwanger of heb ik een miskraam gehad en zit er nog hcg in mijn urine, wat denken jullie?

Bedankt vast voor jullie antwoord!

Liefs Thyrza

2. Sunkissed

Sunkissed Lid

30 aug 2014
    55
    0
    0
    Als ik jou was en je wilt het zeker weten zou ik even een afspraakje maken bij de huisarts. Die kan je meer vertellen dan dat wij dat kunnen, denk ik. Dan heb je meer zekerheid voor jezelf en dat is uiteindelijk het fijnste en kun je er volop van genieten.

Trouwens: proficiat!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb (voor de zwangerschap van mn dochter)een mk gehad bij 5.5week. Ik heb 2weken gevloeid.
    ik wil je bij geen valse hoop geven maar bij mij was een paar dagen nadat het vloeien begon de test weer negatief.
    doe anders over een paar dagen nog een test en als je het niet vertrouwd gewoon je ha of vk bellen.

4. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmm... lastig, beide opties zijn denk ik mogelijk.
    ik zou even afwachten (is denk ik t enige wat je kan doen). En dan over een week nog een keer testen.

5. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Hmm lastig. Het kan beide kanten op gaan, beste wat je kan doen is een paar dagen wachten en dan nogmaals testen. (Hoe moeilijk ook). Ik denk als je vk of ha belt dat zij misschien het zelfde zullen zeggen omdat er bij een inwendige echt weinig tot niks te zien is.

Deel Deze Pagina