Zw test vndg heeeeel ietsje lichter, slecht teken??!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Roos1978, Aug 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Wie wil er met me meekijken??!

Ben even zo onzeker :( (ook eigenlijk niet handig dat ik vroeg ben gaan testen, tot nu toe nooit gedaan maar beetje aangestoken door t nod-forum ;)

Maar goed, hieronder dus m'n rijtje (rechts is vndg, 12dpo) en die is heel ietsje lichter dan gisteren, wel donkerder dan eergisteren. Is dat per definitie slecht of kan het ook per test/urine verschillen?

Bij alledrie binnen 5 min heel licht streepje die wat donkerder opdroog, wel alledrie roze en absoluut geen tuur.

Heel erg bedankt voor het meedenken alvast'

Attached Files:

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik zie alleen op de middelste een streep.

zo vroeg kan t nog alle kanten opgaan.. kun je helaas niets van zeggen

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Dank je voor je reactie. Op alledrie staat er wel duidelijk een streep maar zo lastig om met m'n telefoon goed op de foto te zetten, alhoewel ik zelf op de foto te strepen wel zie. Vraag me vooral dus af of het slecht is dat de test van vndg ietsje lichter s dan gisteren? Of kan dat ook gewoon dus verschillen en zeker met maar 1 dg ertussen?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    hcg verdubbeld om de dag dus vandaag moet duidrlijker zijn dan eergisteren en dat is hij.... of het een slecht teken is dat hij nu lichter is dan gisteren kan niemand zeggen.
    Hij kan lichter zijn omdat het fout gaat maar ook gewoon omdat je urine vandaag minder geconcentreerd was.... afwachten dus ;)

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    ik zie ze op allemaal hoor, zonder turen...De middelste en rechtse zijn echt heel makkelijk te zien....

Morgen vast weer een donkerdere :D

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Dat hoeft niet een slecht teken te zijn.Mijn ervaring is wel, dat als ze lichter worden, het niet goed ging.Overigens zie ik alleen op de middelste een heel licht streepje.
    Edit:eek:p de ipad zie ik hem rechts ook, maar heel licht.

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Dank jullie voor het meekijken

(Lief van je dubbeltje ;) )

Ik heb natuurlijk ook meteen het doemsenario in m'n hoofd da het toch fout is en kan mezelf dan wel voor me kop slaan dat ik toch heb getest... Alhoewel ik de keren dat ik testte en niet zwanger was nooit een streep heb gehad, dat geeft wel iets hoop en hij is in het echt heel erg duidelijk'! Idd afwachten dan maar ... (Poeeee lastig!!)

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Je urine kan ook wat minder geconcentreerd zijn geweest, waardoor je test wat lichter is..

Helaas kun je niet meer doen dan afwachten.. Hopelijk over een paar daagjes een mooie dikke streep:)

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    spoel je laatste test eens met water want door de donkere urine lijkt t streepje minder donker dan de middelste maar denk dus dat t daaraan ligt.

Share This Page