Goedemorgen dames, Wat denken jullie? Ik heb op 6-6 een test gedaan van de action en deze was Omo-wit. Ik moet volgens mijn ei-sprong vandaag of morgen ongesteld worden. Ik had namelijk op 28-5 een knal ovulatietest. Heb net dus een test gedaan en ik zie dus een licht roze streep in het testvenster staan, maar volgens manlief ben ik gek. Ik weet het dus niet meer... Wat zien jullie? Alvast bedankt!
Ik zie het streepje! Alvast een voorzichtige felicitatie ... En ik sluit me aan bij Kruidvat 2 voor 5 euro...Die werkten voor mij heel fijn! Spannend
Dank jullie wel voor jullie reacties en het meekijken! Fijn om te horen dat ik niet helemaal gek ben 😉 Ik ga kijken of het me lukt om vanmiddag bij de kruidvat die 2 voor 5 euro testen te kopen.
Die van de action werken tegenwoordig beter dan 2voor5 kv... En zijn nog goedkoop ook.. Zo'n streep begon ik ook mee... gefeliciteerd!
Graag even mee turen? Nou hier hoef je niet voor te turen hoor, mooie tweede streep. Voor mannen is een CB digi aan te raden, dat met die streepjes is toch erg lastig voor ze, duidelijker dan een digitale kun je het niet voor ze maken.
Dank jullie wel voor alle lieve reacties en felicitaties Ja, geen idee wat dat is met mannen... Het zorgt er in ieder geval voor dat ik ook ga twijfelen. "Verbeeld ik me het streepje dan?" Gelukkig bestaat er dit forum @Dyson dat is misschien wel een goed idee! Dan is het misschien duidelijker voor mijn man 😁 @marloes wat leuk en spannend! Wanneer ga jij testen? Hoop dat je ook een mooie test in handen zal krijgen 😊