Ja hoor!! Uit eindelijk zeker... Maar niet bij iedereen heb je knallers. Ben nu toch bijna 12 weken, en t hartje gaat hoor!
Oke, goed om te weten. Heb nu net kv5 gekocht, morgenochtend maar even proberen. Wat fijn dat je het hartje al gehoord hebt! Geniet van je zwangerschap !
Ik heb dus precies dezelfde test in handen... Maar ik zie ook 2 streepjes!!! Voorzichtig gefeliciteerd
Ik lees nu je ondertekst: ook begonnen in augustus,ik ook! en ook een mk in oktober, ik ook.. en nu lopen we ook weer gelijk.. oh dit is wel heel spannend! ik test morgenvroeg....
Wow wat toevallig zeg !!! Zou leuk zijn als we nu samen mogen genieten van onze zwangerschap! Ik ga voor je duimen morgen Laat je weten hoe het gegaan is?
Wel fijn om te horen dat jullie wel gewoon een streepje zien! Ik ben dus niet gek Heb manlief nog steeds niet overtuigd met deze test. Hopelijk is die van de kv5 morgen duidelijker en ziet manlief het ook 😁
Vanmorgen getest met de kv5 testen. Binnen 5 min een streepje, maar nog wel licht roze... Zien jullie hem ook? Manlief vindt het weer twijfelachtig
Dank jullie wel dames! Fijn dat jullie hem wel gewoon zien! Denk dat ik idd voor manlief van het weekend maar de cb tekst versie ga kopen...
Gefeliciteerd! Hartstikke zwanger hoor Denk dat je nu best een Digitale kunt doen. Bij mij was het streepje nog lichter en die gaf ook zwanger aan Geniet ervan...