Meiden ik weet het een ovulatietest is geen zwangerschapstest en toch test ik soms voordat ik ongesteld gaat worden. Hij is altijd wit maar nu 12 DPO een knalstreep op een ovulatietest! En 100% geen eisprong die heb ik al gehad.. Ovulatietest is van sensitest en volgens hun site zou het kunnen.. Benieuwd wat jullie mening is!
Dat je ovulatie test positief zegt niets. Het kán heel goed.. Maar een test kun je het beste gebruiken waar hij voor bedoeld is. Succes.
Ik zou dan toch een zwangerschapstest doen, dat is de enige mogelijkheid om zekerheid te krijgen ! ik duim voor je!
Bij mij was het wel zo, door een onverwachte positieve ovu kwam ik erachter dat ik zwanger was... spannend!
Ik heb bij beide ook nog een ovulatietest gedaan na een zwangerschapstest. Had nog liggen en was heel benieuwd. Beide keren waren de ovulatietesten ook super positief!
Krijg geen foto erop.. maar je ziet een tweede streep goed licht roze niet zo donker als controlestreep
Ik had twee keer een positieve ovulatietest toen ik zwanger was. Het zwangerschapshormoon heeft overeenkomsten met het hormoon dat vrijkomt bij de eisprong. Het kan dus heel goed!