In 2 dagen lijkt het me wel opgelopen. Ze zit pas 9 dagen na eisprong, 5 voor nod dus een knal test lijkt mij nog niet realistisch.
Ga je haar echt al feliciteren met deze test? Dat vind ik nogal wat.. Ik moet echt heel goed kijken om überhaupt iets te zien.
Mijn eerste 3 dagen testen waren ook dezelfde. Ik teste positief vanaf 6dagen voor nod. Vanaf 3dagen voor nod werd hij een heel stuk duidelijker. Nu al 12 weken zwanger ....
Ik had ook heel vroeg getest (9 dpo) bij mijn vorige zwangerschap en had heel lang deze lichte streepjes. Pas na nod begon het duidelijker te worden. Dus ik denk wel dat ze echt zwanger is.
Heel heel heel in de verte zie ik wat, maar 7 dpo is echt te vroeg om te testen om zekerheid te krijgen. Je maakt jezelf (vriendin maakt zichzelf) alleen maar gek zo. Wacht ff tot 14dpo. Of minstens 12. (bij mij was het bij 12 dpo trouwens nog negatief!!) Succes! Ik wens jullie een mooie kerst toe met veel goed nieuws
Bovenste is van vandaag onder van eergisteren. Kwaliteit gaar uiteraard weer achteruit door uploaden. Gisteren heeft ze ook getest alleen toen lichter. Nu kan ik wel zien dat hij donkerder is.
Ikvind ze eigenlijk een beetje hetzelfde helaas. De bovenste is wel geel. Kan ze daar ff water in druppelen en dan de foto (met beide testen) opnieuw maken?