Gisteren was test lichter. Vandaag weer opgelopen ten opzichte van gisteren en gelijkblijvend aan eergisteren. Dus blijft afwachten.
ik heb natuurlijke zelf de nodige testen gedaan maar bij mij is de trage stijging altijd slecht nieuws. Hoe graag ik mijzelf ook wil voorhouden in zo'n geval dat een streep een streep is. Misschien moet ze even contact opnemen met een arts.. Van al dat testen en hopen word je toch ook helemaal gek denk ik
Tja,ik vind het lastig...als ik naar de streepjestesten kijk,lopen ze echt veel te langzaam op,maar verwacht ik inderdaad wel een positieve cb bij de laatste testen. Dus op zich vind ik het niet raar dat de cb positief is,maar zou me erg zorgen maken over de oploop van de streepjes. Er zijn uitzonderingen,waarbij het hcg heel langzaam oploopt,maar dat is echt een hele kleine kans.Ik denk aan een zwangerschap die niet goed af gaat lopen,of een bbz.
Ik zou toch ook haar even het advies geven over 2 dagen nog 1x een kv te doen. Hij moet dan zeker een stuk duidelijker zijn dan de laatste. Ik zal voor haar duimen dat de test gaat knallen.
Ik had hetzelfde, eerst lichte testen, toen 1 hele duidelijke. Daarna een hevige bloeding met stolsels, daarna hele, hele lichte streepjes op de test. Wilde kijken of de test negatief was na mijn 'miskraam'. Daarna 1 negatieve test en toen weer hele lichte streepjes. Via een echo kwam er duidelijkheid dat ik wel zwanger was. Geen duidelijke positieve test meer gehad. En ben hartstikke zwanger! Edit: heb daarna ook niet meer getest vanwege de teststress
Ik zou inderdaad eerst even kijken of de kv testen oplopen. Bij sommige vrouwen, waaronder ikzelf, loopt de hcg er langzaam op. Dat had ik wel bij mn zwangerschap van mn zoontje.