Hallo allemaal, Mijn naam is Angelique en ik ben 22 jaar. Ik woon alweer 5 jaar samen met mijn vriend. Ik heb me aangemeld op het forum, omdat we graag een kindje willen samen. Stiekem wil ik het al erg lang, maar nu zijn we het er over eens dat het ook daadwerkelijk kan! Erg leuk dus. We zijn sinds deze maand begonnen en nu natuurlijk hopen dat het snel raak is! Mijn vriend heeft een fulltime baan en ik zit in mijn laatste jaar op school. We kunnen en willen nu echt niet meer wachten en waarom zouden we Groetjes, Angelique
Dank jullie wel!!! Ik hoop bij jullie ook. Wat is het allemaal toch bijzonder he. We hebben zelfs al een jongens en meisjes naam bedacht en ik ben alles al in mijn hoofd aan het inrichten. Is dat gek? Of hebben jullie dat ook?
Welkom! En nee, dat is helemaal niet gek... Ik ben daar ook mee bezig en ben nog niet eens bezig met zwanger worden. Hopelijk ben je gauw zwanger!
welkom! ik herken er veel in! ben ook 22 en wanneer de baby er is alleen nog scriptie en afstudeerstage, ook het waarom niet gevoel en ook al heel lang een kinderwens. man werkt fulltime en we hebben een fijn huis en een hondje, het werd voor ons tijd voor de volgende stap. Gelukkig was het snel raak, ronde 1! Heel veel succes met zwanger worden!