hoi ik had vanmorgen een temp van 37.4 en ik zit op dpo 13 wat denken jullie ervan zou het deze maand weer raak kunnen zijn ? alvast bedankt [/
volgens mij was ik iets vergeten hier dus mijn temp kaartje http://www.fertilityfriend.com/home/143ad8
ik denk als ik naar je temp kijk dat het wel eens goed kan zitten voorzichtig zeg ik ja =P~ maar je kan morgen testen he laat je het weten of je echt zwanger bent ik hoop het echt voor je dat het nu eindelijk raak voor je is XX
ja ik denk het zelf ook dat ik voor de 8ste keer zwanger ben ik zal je zeker op de hoogte houden morgen doe ik een test mijn vriend neem hem mee vanavond en dan maar hopen dat het ook een keer blijf zitten als het zo is. Maar ik zie dat jij nog in onzekerheid zit of je zwanger ben ja of nee heel veel sterkte ermee hopelijk krijg je snel duidelijkheid
Dat ziet er positief uit hoor! Mooie hoge temp. Wat heb jij een vroege eisprong zeg, wel fijn des te meer kansen.
Hoi bloem klopt dat ik een hele vroege eisprong heb en meer kansen alleen zijn er ook weleens totaal geen kansen omdat mijn ei weleens op dag 2 komt en dat is niet fijn ik zit met een cyclus de korte 18 dagen en een lange 30 dus echt geen pijl op te trekken
Nou, dat ziet er goed uit volgens mij! Ik duim voor je, ook dat het goed gaat... je zal na zoveel MK's de moed weleens laten zakken denk ik!
Oh Muis je kaartje ziet er goed uit! Ik ben erg benieuwd naar je test (en bij een positieve test zullen we dan de eerste drie maanden meteen maar even met goed resultaat doorspoelen )
als dat zou kunnen trees doe dan gelijk een zomerslaap van 9maanden 8 is ook goed kan ik nog een maandje genieten en dan de bevalling
Ondanks de hoge temp een nega test nou dat de dan maar snel komen dan kunnen we weer voor een nieuwe ronde gaan