Ik was kotsmisselijk de laatste dagen, dus ik had zo'n goede hoop.. net had ik bij het naar het toilet gaan een rode veeg.. 2 dagen te vroeg ongi geworden. ik snap er niets van maar baal als een stekker!! nou ja, op naar de volgende ronde dan maar...
ow, balen zeg!! Kan het niet een innestellingsbloeding zijn ofzo?? Gestopt met de pil toevallig??? succes!!
ehm....ja, ff meedenken: *ontpillen??? *hormonale wisselingen: ik was elke keer kotsmisselijk als ik na pilvrije week weer begon met de pil *...................???
nee dat is het, maar lief dat je meedenkt ik geef het op, we kunnen toch niet alles begrijpen en het gaat vanzelf over.
Ik ben ook misselijk, en heb steeds het gevoel dat ik ongi ga worden. Had ik ook toen ik zwanger was omdat je bm dan groeit. Maar ik ben waarschijnlijk flink aan het ontpillen van de prikpil
ja ik ook, veel meer dan ik had verwacht!! Van Ties waren we direct zwanger, maar toch gaan we uit dat het een jaar duurt. en ondanks dat ben ik mega teleurgesteld.
hopen op het beste dan maar, vriendin van mij was na heel lang proberen 3e ronde in de MMM zwanger! ik vind het wel heel erg lief dat je mij, mama en pas in de 2e ronde voor een brusje, dan toch sterkte wenst!!
het maakt niet uit in welke ronde je bent, iedereen wilt het even graag! het is alleen soms moeilijk dat het bij sommige mensen zo snel gaat en bij anderen niet!
@ Marieke: Nou ik ben net naar de wc geweest en het is echt een menstruatie hoor, kan niet missen dit.. jammer.. Nou ook voor ronde 2... grappig.. zie er meerdere hier..