Deze is zeker duidelijk! hier is geen twijfel aan mogelijk. Mijn test was veeeeeeeel en veel lichter en me dochter is onderhand al 3 jaar.....Dus ik zeg ook gefeliciteerd!!
Joyce, als jij een streepje ziet dan ben je gewoon zwanger hoor!!!!! Zwaan: heel duidelijk: hartstikke positief!!! gefeliciteerd meiden!
Ik begin het langzaam ook te geloven. Mijn test komt overeen met die van debke enkarin van 10 dpo. Foto plaatsen gaat niet want weet niet waar mijn man de kabel heeft gelaten en hij weet jog van niets wil morgen of zondag nog een keer testen en als die even duidelijk of feller is dn moet ik het toch gaan geloven e heb ik een heel laat ei gehad denk ik. Spannend spannend.
@Kishka: Het is wel een tuur-testje.. maar als ik heeeel goed kijk zie ik een heel licht grijzig streepje? Volgens mij zie ik wel meer dan die sneeuwwitte van mij. ik zou het als ik jou was over een paar dagen nog een keer checken. Misschien dat andere dames mee kunnen turen?
@bianc, dat is inmiddels al 2 weken geleden en de test is sindsdien duidelijker geworden hoor... Maar er werd in dit topic naar de vroege kruidvat testen gevraagd, dus ik dacht, ik post hem even... Dit is de test op NOD:
Ik heb het toch de tes aan mijnnman laten zien en die ziet ook echt een tweede streep dus nu afwachten wat de test van zondag doet. Dus misschien dat ik toch nog een foto kan plaatsen.