Klopt flora01 hij zat nu rond de 13mm-14mm hij was wat ovaal van vorm dus dan rekenen ze hem 13mmIk denk inderdaad maandag de pregnyl Hoe gaat het bij jou met de dupashon kuur?
Nou hopelijk weer wat vooruitgang dan!! Ik duim nog even verder! Het lijkt erop dat ik al ongi ben geworden Morgen eigenlijk pas de laatste tablet.. Beetje vreemd dus, maar vind t niet erg! Kunnen we weer eerder van start! Ik kijk vandaag even aan hoe het doorzet en dan neem ik morgen de laatste pil niet meer in denk ik! Als het goed is maandag weer beginnen met spuiten en de 9e weer de eerste fm.
Jep idd 37,5eh. Ben erg benieuwd hoe ik daarop ga reageren. Heb zo'n voorgevoel dat t te weinig is, maargoed liever te weinig en ophogen dan weer te veel.
Dag dames, sorry dat ik me zo in dit gesprek meng. Maar wij zijn met wat vrouwen lekker actief aan het kletsen in een besloten clubje over onze eerste IVF behandelingen, misschien hebben jullie zin om met ons mee te kletsen? Als je mij een berichtje stuurt zal ik je toevoegen aan onze club genaamd: Van IUI naar IVF/ICSI. Misschien tot snel!
Is niet erg Maar ik ben niet bezig met ivf of icsi ik doe 'gewoon' ovulatieinductie dmv Gonal-F. Dus ik denk dat jullie clubje niet zo relevant voor me is! Toch lief dat je het even meldt heel veel succes met de behandeling!
Wouw wat een goed nieuws!! Eindelijk! En dan donderdag iui? Ik heb de gonal gelijk meegekregen toen ik ook aan de duphaston ging! Morgen weer beginnen met spuiten! Volgende week maandag, cd 9 de eerste fm! Verwacht er niet te veel van, heb t idee dat 37,5 voor mij ook niet genoeg is.. Maar is niet zo erg, liever wat langer wachten en een goed ei. Dan te veel spuiten en weer allemaal cysten
Zo is dat!!! En goed werk heeft tijd nodig Wie weet reageer jij wel goed op de 37,5 zou mooi zijn!! Ik heb alweer 2 dagen flinke hoofdpijn van de gonalf
Vanavond pregnyl vrijdag de iui!! Eindelijk HihiJij ook al begonnen met prikken als het goed is? Suc6 hou me op de hoogte
Jaa spannend!! Ik duim voor je!! Idd gister weer gaan prikken! Wat een verademing zeg om nu met een prikpen te prikken. Veel handiger dan fostimon hopelijk doet het ook nog goed zn werk, dan ben ik helemaal blij!!
Hier voor het eerst zelf de pregnyl gezet en het viel reuze meeVandaag al behoorlijk misselijk geweest ervan Morgen 11:00 de iui spannendd
Mijn man zette tot sinds kort alle buiten ik durfde het echt niet zelf. Maar nu sinds de gonal, doe ik dat wel zelf. Maar ML laat ik mooi de pregnyl nog wel zetten! Hihi. Succes vandaag!! Hopelijk over 2 weken een mooie test!
7,22 miljoen zwemmers zijn opweg!! Spannend Wanneer jij fm? Hoop dat he goed reageerd op de gonalf succes
Wat goed!! Mooi aantal hopelijk een mooi kerstcadeautje Ik heb maandag de eerste fm! Spannend weer! Verwacht er niet te veel van, dan valt t iig niet tegen