De vorige keren wel, maar moet zeggen dat t nu rustig is Daarom denk ik ook dat er vrij weinig gebeurt..
Thxx, ik hoef pas om 17:20u. Dus zal je morgenavond laten weten hoe het was! Jouw nod nog net voor kerst ik ga voor je duimen!! Waarom hebben jullie eigenlijk iui? Slecht zaad?
Mijn man maakt antistoffen aan tegen zichzelf waardoor z'n zaad kleeft en nooit ver genoeg komt bij mijOm tot bevruchting te kunnen komen Wel 2x spontaan zwanger geweest in 4,5 jaar maar 1x een bbz helaas en 1 normale miskraambij iui produceerd mijn man in speciaal medium waardoor de sterke zaadjes van de slechte worden gescheiden Succes straks
Tot mn verbazing 14,5mm!! En bms 7mm. Super snel dus, en maar 37,5eh! Nooit verwacht! Woensdag om 18:00u weer terug!
Wij klussen zelf dus geen inseminatie, maar flink aan de bak eind van de week Ben er echt heel blij mee! Had echt niet verwacht dat er al wat zou zitten
Hey Flora, ik heb gelezen dat jij ook in Geertgen bent, wij ook. Wat heb jij aan Fostimon niet verdragen? Ik begin als het goed is die dage met Fostimon. Had tot nu toe altijd Puregon maar dat mag nu niet meer heeft dr. Michgelsen gezegd. Misschien heeft dit ook met mijn leeftijd te doen. Ik moet morgen nog een Duphaston pakken en dan afwachten. ik ben al ongi geweest na 5 pilletjes maar hij zei aant telefoon het moet nog een keer komen naar de duphaston. 18-12 heb ik op iedereen geval een afspraak wat er gebeurt is en verder gaat gebeuren. Wij hadden tot nu ook OI maar daar mijn man van het werk 10 dagen weg is 4 dagen thuis hebben wij ivm met leeftijd besloten met IUI verder. Mijn man heeft al jongetjes afgegeven voor in de vriezer. Duim voor jullie Groetjes
Jaa pregnyl zit er al in!! 20mm, bms was 10 mm. Vrijdagochtend zal ie springen, dus huiswerk meegekregen voor de komende dagen Spannend weer!
Ja dat zou heel fijn zijn! Mn nod is 28 dec, dus misschien met kerst een testje doen Normaal test ik eigenlijk nooit voor nod, maar met kerst maak ik misschien wel een uitzondering Hoe gaat het met jou? Last van de pregnyl?
Heb last van een raar gevoel in m'n onderbuik anders dan anders spannend ik ga donderdag testen En hoe is het met jou?
Meiden, Ik had 1 dec mijn 7 de iuid us morgen 16 dagen na iui loop elke 10 minuten naar het toilet...... Iets geks maar vorige jaar na spontane zwangerschap( na 8 wk miskraam) rook mijn plasje heel zoet net als nu zal het een voor teken zijn ......xx
Hoi dames, spannend hoor voor jullie. Ik duim mee! Ik ga binnenkort ook beginnen met spuiten van Gonal f voor IUI. Heb de prikpen al in huis, nu nog wachten tot m'm volgende ongie. Maar ik vroeg me af of jullie het spuiten mee of tegen vinden vallen? Ik zie er niet echt tegen op, maar vind het wel spannend.. En hoe reageren jullie op de hormonen? Ik hoor graag jullie ervaring