Hoi mrsm mij valt het ook erg mee,Heb opzich niet veel last van de hormonen op wat hoofdpijn na van de gonalf die is wat minder prettig Ik mag overmorgen testen zo spannend Welk ziekenhuis lopen jullie?
Ik vind het enorm meevallen. Maar dat komt ook omdat ik voorheen fostimon heb gespoten. Dat moet je zelf klaarmaken in een echte spuit zeg maar. Toen durfde ik zelf niet te prikken, ml deed het altijd. Gonal werkt zo veel makkelijker en sindsdien spuit ik ook zelf. Het is een super dun naaldje, daar voel je niets van. Verder heb ik geen last van bijwerkingen gehad @daan: super spannend meid!! Heb je kwaaltjes of een bepaald voorgevoel?
Jaa dat begrijp ik! Wat een geweldig vroeg-kerstcadeau! Ga je t met kerst al aan ouders oid vertellen? Of willen jullie nog even wachten? Had je al een voorgevoel/veelbelovende kwaaltjes ofzo?
Fijn dat jullie het spuiten mee vinden vallen. @Daan, gefeliciteerd! Super! Wij zijn in Elisabeth zkh in Tilburg
hallo dames Hier ook iemand met ervaring. Wij zijn helaas alweer 4 jaar bezig met zwanger worden. We hebben na 2 jaar besloten om ons te laten onderzoeken in het ziekenhuis. Daar kwam uit dat ik niks had en mijn man iets minder goede zaad heeft maar niet zo erg dat het niet natuurlijk kan. Maar omdat we zo lang bezig waren gingen we starten met iui behandelingen. Nu 6 behandelingen gehad en nu doorverwezen naar lumc voor ivf behandelingen. Dit was in april dit jaar gebeurt en toen kreeg ik te horen dat ik moest afvallen tot een redelijk gezonde bmi. Nu vandaag groen licht gekregen dat we in januari onze eerste ivf/icsi krijgen afhankelijk van het zaad welke we krijgen. Nog dames ervaring met lumc? groetjes laura
@Daan: dat is inderdaad toevallig. Leuk! @Laura: wij zijn ook na 2 jr de mmm in gegaan. De eerste opmerking bij het intake gesprek was dat ik eerst 6kg af moest vallen voordat ze iets zouden ondernemen. Ben nu gelukkig inmiddels al bijna 14 kg kwijt en zit nu te wachten tot m'n ongi komt en ik de gonal f kan gaan spuiten. Super dat je in januari ivf/icsi krijgt!