bruinverlies na stoppen pil..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kellyxxx, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    hey dames,

ik ben begin maart gestopt met de pil en men menstruatie is begonnen 8 maart en was ongeveer 7 dagen lang.. 13e dag van cyclus heel veel slijmverlies gehad en s'avonds buikpijn dat uren heeft geduurt.. (eisprong) de dag erna smorgens bij het afvegen bruinverlies, het was niet veel maar het hield wel 4 dagen aan..
    nu was mijn vraag of je wel zwanger kunt worden met bruinverlies?
    of is dit van ontpillen?
    morgen zit ik op de 14e dag na men eisprong dus zou ik normaal ongesteld moeten worden of kan dat ook een paar dagen later komen?
    ik heb vanmorgend wel een test van kruidvat 2 voor 5 euro gedaan en die was negatief..

ben een beetje onzeker en alle antwoorden zijn welkom..
    bedankt alvast
    groetjes kelly

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi Kelly,
    Net na het stoppen met de pil is veel mogelijk..... Ontpillen verloopt bij iedereen verschillend. Het is vantevoren niet te zeggen wat is wat. Jouw bruinverlies kan ook door de ovulatie komen, maar ook als gevolg van het ontpillen. Zodra je ovuleert kun je gewoon zwanger worden. Sommige worden zelfs net na het stoppen meteen zwnger!

Succes!

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Bruinverlies kan heel goed van het ontpillen zijn. Je lichaam is misschien nog heel erg in de war.... Je menstruatie kan ook veel later komen dan je eigenlijk gewend was, dat heeft alles te maken met het weer normaal op gang komen van je eigen cyclus....

Maar je kan natuurlijk ook in 1x zwanger zijn geraakt.... dat komt niet heel veel voor, maar het kan wel! En negatief testen kan ook omdat je misschien te snel hebt getest....

4. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu een dik jaar gestopt met de pil, en sindsdien heb ik altijd 3 tot 4 dagen bruinverlies voor mijn menstruatie. Ik weet ook niet wat dit precies is, maar bij mij is het in ieder geval een aankondiging van de menstruatie... Iemand anders ervaringen die ook continue bruinverlies hebben, ook bij de maand waar je zwanger raakte?

5. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden. ik moest 4 april ongesteld worden en op die dag was ik ook ongesteld dus al mooi een cyclus van 28 dagen dus dat is wel goed natuurlijk.. ik hoop dat deze maand het bruinverlies wegblijft, succes allemaal x

Deel Deze Pagina