wij zijn op zoek naar een leuke meisjes naam, nu hoorde ik gister de naam LOU-BELLE....wat vinden jullie hiervan? (ze heeft een zus die lotte heet een broertje die ollyvier heet)
Dan moet je hem wel goed uitspreken (loe+belle). Hij past dan wel goed bij de andere namen. Maar als mensen het als loe-bel gaan uitspreken vind ik het niet echt een vrolijke naam, eerder iets van een dikke hond ofzo (sorry)
Mijn keus zou dan ook Annabel zijn. Of Anna-Belle. Kan ook. Lou-Belle echt vreselijk. Net iets uit een oude ...film Sorry...
Ik vind het ook een vreselijke naam, sorry. Overigens nog nooit van deze naam gehoord. Als ik die naam ergens zou zien staan zou ik me afvragen of het een kind of een hond is.
Dikke hond Loebel Kan zo in een strip! Sorry, mag er ook helemaal niet om lachen maar ik vond dit stiekem best grappig Overigens, ben ook geen fan van de naam. Beetje te ver gezocht en klinkt gewoon niet zo mooi. Vind hem ook niet zo bij de andere namen passen. Annabel wel leuk
Belle is Frans, wordt doorgaans uitgesproken als Bel, dus dat wordt qua uitspraak: loebel.. Klinkt een beetje als koebel (sorry) Ik vind het niet echt mooi..
doet me denken aan iemand uit texas, plat accent, getoupeerd blond haar.. soort daisy duke idee.. nee sorry, niet mooi.