hoi, wij zijn alweer een tijdje bezig voor onze tweede. Ik wil vanaf nu ovulatietesten van zw&k gaan gebruiken, maar heb geen flauw idee vanaf welke dag het beste is. Mijn vorige cyclussen waren 40, 42 en zelfs 48. Vanaf welke dag kan ik het beste beginnen met testen? Zit vandaag op dag 19, zal ik vandaag beginnen?
Ja, lastig he. Ik heb ook lange cycli. Als ik jou was zou ik één dezer dagen wel beginnen. Dan neem je geen risico en de testen van Z&K zijn gelukkig niet zo duur. Ik had vandaag trouwens een positieve (eindelijk weer):
Ja he, vandaag weer getest en hij is weer net zo positief. Wel mooi, want ik zie mijn man pas vanavond weer (vannacht was hij niet thuis). De eisprong is na 24-48 uur na de LH piep, maar moet ik rekenen vanaf het begin van de piek? Weet iemand dat?
Lastig idd als je cyclus langer is..... ik zou inderdaad optijd beginnen. Dan maar een aantal testen voor 'niets' gedaan...... Het zou zonde zijn als je je ei mist! Heel veel succes!!
ik zou gewoon beginnen. beter te vroeg als te laat en dan je ei missen. mijn cyclus loopt ook zeker niet altijd gelijk en ik heb vorige maand wle ovutetsen gebruikt en ook op tijd begonnen
hoi dames, heb een vraagje voor jullie. ben pas net gestopt met de pil, namelijk 17 oktober en ben 22 okt ongesteld geworden. kan ik nu al beginnen met ovulatietesten doen of moet ik eerst wachten op een natuurlijke menstruatie? en na hoeveel dagen na je menstruatie kun je precies het beste testen? met de pil had ik cycli van 28 dagen maar nu ik met de pil gestopt ben kan ik dat nog niet goed zeggen want nu kan het veel onregelmatiger zijn natuurlijk. hoop dat jullie me hiermee een beetje kunnen helpen.
Het kann soms even duren voordat je cyclus weer opgang is, na het stoppen van de pil. Maar, het kan ook gelijk een mooi ritme op pakken..... ligt er soms ook aan hoelang de je de pil hebt gebruikt. Dit staat vaak in de bijsluiter van de ovu-testjes: Duur cyclus met daar achter de dag waarop u begint met testen 21 Dagen Dag 5 22 Dagen Dag 6 23 Dagen Dag 7 24 Dagen Dag 8 25 Dagen Dag 9 26 Dagen Dag 10 27 Dagen Dag 11 28 Dagen Dag 12 29 Dagen Dag 13 30 Dagen Dag 14 31 Dagen Dag 15 32 Dagen Dag 16 33 Dagen Dag 17 34 Dagen Dag 18 35 Dagen Dag 19 36 Dagen Dag 20 37 Dagen Dag 21 38 Dagen Dag 22 39 Dagen Dag 23 40 Dagen Dag 24
he wat handig dat had ik de vorige keer niet een sgezien (of het stond er niet) ik zou anders even kijken wat je cyclus nu gaat doen. Wie weet is hij al snel weer op de rit