graag hulp met rekenen eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liz, Aug 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    hallo!

ik hab vandaag de termijnecho gehad en alles was goed..goed kloppend hartje etc. alleen ben ik 6 dagen teruggezet...nu zat ik is te rekenen en heb ik verkeerd gerekend en ben ik idd ipv 10 wkn en 6 dgn, 10 weken zwanger. en volgens de vk is de theoretische geboorte datum 22 maart en via een berekening op de computer bijvoorbeeld bij deze site Ovulatie of eisprong berekenen om vruchtbaarheid zwangerschap kalender cyclus te bepalen door menstruatie of periode is de theoretische datum 24 maart 2011 dus dat komt wel overeen.
    maar dan heb ik denk ik verkeerd gerekend op de dag van de positieve test...want dan was ik denk ik 3 weken ipv 4 weken zwanger?

ik was 9 juni ongesteld geworden, heb rond de 21 a 22e gemeenschap gehad...weet het niet meer precies..en op 7 juli positief getest..was ik toen 4 weken of 3 weken zwanger?

alles is iig gelukkig goed! alleen was ik zelf in de veronderstelling dat ik een week langer zwanger ben....

hoe bereken je het precies?

thanx!!

2. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    heb trouwens een cyclus van 28 dagen...maar nu zit ik te denken misschien is mijn eisprong gewoon een week later geweest..en ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer ik gemeenschap heb gehad...aangezien we het maar 1 keer hebben gedaan..

3. dinalina

dinalina Lid

Aug 26, 2010
    58
    0
    0
    Limburg
    Zover ik weet reken ze het vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus op 7 juli was je 4 weken zwanger.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Het moment van je eisprong zegt niets over de innesteling.
    Ik wist door testjes wanneer mijn ei was, en toch liep ik 6 dagen achter.
    De innesteling heeft bij mij wat langer geduurd, exact kom je er nooit meer achter!

Share This Page