Ik wil een poetsvrouw in dienst nemen om zo 3 á 4 uurtjes in de week m'n huis uit te mesten. We werken beiden fulltime en dan wil het huishouden er soms bij inschieten. Wat is nu een beetje en normale prijs om per uur te betalen?
Nou sorry hoor, ik vind een poetsvrouw een beetje een overbodige luxe.. Als je nou eens je pc overdag uitzet en gaat soppen heb je niemand nodig en kan je het mooi zelf doen!
Ik wil jou wel eens zien als je 3 kleine kinderen hebt, halve dagen werkt en blij bent dat ze eindelijk slapen 's avonds...Alle hulp die je krijgen kunt moet je met beide handen aanpakken. Erg kortzichtig van je!
Ik geloof idd dat mijn broer ook zoiets per uur betaald. Mijn moeder betaald meer, van pak en beet half 9 tot half 12, 50 euro, alleen ik vind niet dat ze dat waard is. Maar goed dat is offtopic, idd rond die 10 euro is volgens mij normaal. Groetjes,
Nou voor mij geldt het grapje zeker. Al heb ik geen poetsvrouw hoor. Maar als ik nou eens vaker opstond, dan had ik mijn huishouden in twee dagen kunnen doen. Nu elke dag een beetje, Ik ben een luie genieter van mijn rust.
Ik betaal ook een tientje per uur. Deze week was ze voor het eerst. Goeie stok achter de deur ook om alles echt goed op te ruimen. Ze moet wel ruimte hebben om schoon te kunnen maken.
als ik heel eerlijk mag zijn.. ik geef nog liever mijn baan op dan dat ik iemand zou laten poetsen in mijn huis! Never nooit! Ik kan het niet aanzien zolang ik gezond ben om een poetsvrouw in dienst te nemen! het voelt dan net als een slaaf?!? ja sorry zo denk ik erover!
hier is pas een topic overgeweest toch? noem je zoiemand niet een huishoudelijke hulp? klinkt iets vriendelijker
Poetsvrouw is Belgisch..! Ik heb zelf drie kleine kinderen, vierde op komst en werk vier dagen (nu even niet, ziektewet, dubbele holteontsteking............... ) als HV in de thuiszorg nota bene dus ik weet precies wat Zara bedoelt hoor! Wij kunnen ons een huishoudelijke hulp niet veroorloven, maar als ik er toch het geld voor had gehad joh, dan had een 'poetsvrouw' bovenaan mijn verlanglijstje gestaan! Liefs
Leuk al die verschillende denkwijzes/meningen ,,. Ik zelf zou ook geen "poetsvrouw" aannemen,maar komt ook wel beetje omdat ik zelf liever de controle wil hebben en alles heeft een eigen plek en dus ken zien of er iemand aan heeft gezeten ,.ben normaal ook erg druk(nu dan ff niet),.heb een eigen salon,2de kindje op komst 3 honden, groot huis,.maar heb een vaste schema voor de dingen wat ik ga doen en het bevalt me goed,ken het makkelijk bij benen en in het weekend weinig tedoen.maar vind tussen de 10,- en 12,- ook wel een mooi bedrag mits ze het goed doet natuurlijk sommigen lopen ook wel de kantjes er vanaf...
Ik wil er ook heeeeeel graag eentje, ook al is het voor ons misschien een overbodige luxe... Ik heb straks 1 kind, en werk in het eerste jaar 2 dagen per week Maar als je het geld ervoor hebt, waarom zou je het dan niet doen? Heeft naar mijn mening ook niks met slavernij te maken, zoals hierboven werd gesuggereerd, want zij komt vrijwillig, en betaald, bij mij schoonmaken. Ja toch?
Ik heb een gloeiende rothekel aan poetsen dus ja wij hebben een poetsvrouw. Of nou ja, we zijn op dit moment nog op zoek naar een nieuwe. Waarom zou ik zelf iets doen als ik het kan laten doen?