Graag jullie advies 7dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tioman, 31 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Hoi meiden,

Ik lees hier inmiddels al een tijdje mee en ik zou graag advies aan jullie willen vragen. Vandaag ben ik 7dpo en nadat ik vanmorgen opstond zag ik dat ik flink veel bruinverlies heb, gemengd met een beetje rood. Nu werd ik vorige maand op 11 dpo pas ongesteld en de maand daarvoor begon het bruinverlies ook al op 7 dpo. En de maand daarvoor (kunnen jullie het nog volgen?:)) had ik ook bruinverlies vanaf 7 dpo maar bleek ik toch zwanger te zijn. Deze zwangerschap eindigde helaas met 7 weken in een miskraam. De hele zwangerschap door bleef ik ook last houden van bloedverlies, totdat ik ineens buikkrampen kreeg en het vruchtje verloor.

Ik maak me best wel zorgen dat er iets mis is :( en ben bang dat ik dat vruchtje ook ben kwijtgeraakt doordat het bloedverlies misschien mijn baarmoeder irriteerde ofzoiets.. De dag ervoor hadden we namelijk het hartje nog zien kloppen..

Is er hier iemand die iets soortgelijks heeft? En kan (veel) bruinverlies op 7dpo kwaad voor een eventuele innesteling?

Groetjes Tioman

2. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Volgens mij bij een innesteling komt er niet veel los van bruin of rood verlies ..
    Sterkte xxx

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor.

Ik denk dat jouw progesteron niveau te snel daalt en je daarom al vroeg bruin verlies hebt.
    Dit kan een innesteling in de weg staan, maar daardoor is je miskraam niet op gang gekomen hoor.
    Een miskraam komt bijna altijd doordat het vruchtje niet gezond is.

4. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Bedankt voor jullie reacties. Ik kijk het nog wel een paar maanden aan en als het dan nog niet wil lukken maak ik een afspraak bij de huisarts. We zijn nu bijna een jaar bezig maar het wil nog niet zo vlotten. Gelukkig weet ik door die miskraam dat we in ieder geval natuurlijk zwanger kunnen worden.. Ik moet waarschijnlijk iets meer geduld hebben :)

5. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Na gisteren in de ochtend heb ik geen bruin/bloedverlies meer gehad. Het is weer totaal verdwenen. Ik hoop dat dit een goed teken is.. :)

6. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Spannend!

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Een miskraam kan wel degelijk verband houden met progresteron tekort...

8. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Meiden ik wil jullie graag op de hoogte houden. Sinds die ene keer bloedverlies heb ik helemaal geen bloedverlies meer gehad! Vandaag met 10 dpo heb ik daarom een zwangerschapstest gedaan en ik zie een heeeeel licht streepje!!! Ik heb vanmorgen echt staan huilen en lachen tegelijk! Ik ben zo blij en dankbaar! Ik kan het nog niet bevatten! Ik hoop dat mijn testjes vanaf nu mooi gaan oplopen!

9. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Hier mijn testje:):):)

10. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd :)

11. cserena

cserena Lid

3 jan 2017
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bruin/licht roze bloedverlies, ongeveer 7-10 dagen na de eisprong. Het was (achteraf) duidelijk een innestelingsbloeding maar ik was inderdaad ook ongerust. De zwangerschap is gewoon goed verlopen.

Ik zie het streepje zelf niet, maar dat komt denk ik gewoon door mijn computer ;) Ik ga er gewoon vanuit dat het streepje er zit en wil je dus (voorzichtig) feliciteren!

12. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Hier is het iets beter te zien..

13. cserena

cserena Lid

3 jan 2017
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie het nog steeds niet Tioman, maar laat dat je alsjeblieft niet in de war brengen want ik had bij een vorige forum ook vaak dat ik het niet zag en 10 andere vrouwen wel ;)

14. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik zie hem wel hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!!!

15. cserena

cserena Lid

3 jan 2017
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    ah ik heb het nu geopend op mijn mobiel en nu zie ik volgens mij wel een streepje!

16. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zie hem ook!! spannend!!!

17. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Dankjewel! Ik vind het erg spannend. Hoop dat de ongesteldheid weg blijft! Bij mijn miskraam had ik met 10 dpo ook een tuurtestje en die liep mooi op, ik hoop dat het deze keer ook mooi oploopt en dat het vruchtje nu wel blijft zitten.

18. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Vandaag 11 dpo met de vroege zwangerschapstest van de action.

19. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    ;) Begrijp alleen niet waarom die foto's steeds draaien..

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vaak als je iets bijsnijdt vd foto , plaatst hij hem wel recht

Ot ; mooie test, gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina