Ik ben in juli gestopt met de pil en tot op heden nog niet zwanger tenminste dat denk ik. De laatste 2 maanden ben ik etos zwanger worden aan het slikken maar ik heb het idee dan het niet werkt. Nu ook ik ben afgelopen zondag een soort van ongi geworden alleen was het 1 sliert en een paar druppels en toen niets meer. vorrige maand had ik dat ook toen zette het uiteindelijk een paar dagen later wel gewoon door maar nu is het al woensdag en nog niets gekomen. Ik zit eraan te denken om er toch maar een testje te doen vrijdag. Me moeder vertelde laatst dat ze ook gewoon ongi was tijdens haar zwangerschap. Ik weet het ook niet kunnen jullie mij meer vertellen? Ik word er een beetje onzeker van dat het nog steeds niet gelukt is na al dat klussen.....
Ik snap deze opmerking niet zo goed. Waarom zouden ze niet werken? Wat verwacht je van die pillen, dat je er zwanger van wordt? De pillen zijn multivitamines met foliumzuur, waar verder nog iets in zit wat je cyclus kan bevorderen. Pilletjes zullen er echter nooit voor zorgen dat je zwanger wordt. Dat moeten jullie zelf doen. Maar ik snap je onzekerheid heel goed. Op welke dag in je cyclus zit je nu?
Whaha dat snap ik ook wel maar ik gebruik die pillen nu 2 maanden en nu is me cyclus juist korter geworden terwijl die al maar 26 dagen was.... ik denk er nu over om gewoon weer normale foliumzuur te slikken... op dit moment is het de 4e dag in de cyclus..
Hmm.... Volgens mij is je nieuwe cyclus nog niet begonnen hoor. Zolang je nog geen rood bloedverlies hebt gespot, echt ongi bent geworden, is je nieuwe cyclus nog niet van start gegaan. Dus eigenlijk ben je overtijd. Ik zou morgenochtend gewoon even een testje er tegen aan gooien (niet letterlijk natuurlijk, hahahaha ).
Ik zie dat jij vandaag kan testen succes, ik ga hem morgen kopen vandaag geen tijd namelijk en dan ga ik zaterdag ochtend de test doen.....ik hoop het wel na een half jaartje maar ik lees ook dat er mensen zijn die al heeeel erg lang aan het proberen zijn.
Ik kan je verder niet echt helpen, maar de etos pillen zorgden er bij mij juist voor dat mijn cyclus langer en onregelmatiger werd. Misschien een idee om een gewone vitamine pil te gaan slikken en de etos pil even te stoppen?
Ik ga indd stoppen met die etos pillen en ga gewoon weer foliumzuur slikken.... en dan maar even afwachten tot zaterdagochtend met de test......
Vandaag een test kopen en morgen testen ik ben nog steeds niet ongi geworden! Ik heb even bij me mammie gevist zonder dat ze derachter kom dat wij aan het proberen zijn. maar die was bij alle 2 de zwangerschappen gewoon ongesteld... ongeveer hetzelfde wat ik nu heb een paar druppels en een sliertje...(sorry) Dus nu maar hopen dat de test morgen goed is ik zit te denken om een Kruitvat test te doen....is dat een goede test of raden jullie iets anders aan? 8)
Dank je, maar ik ga niet eerder testen dan zondag. Wil nu echt eens goed overtijd zijn voordat ik ga testen. Eerst vandaag even afwachten, want de vorige keer had ik ook een cyclus van 28 dagen. En dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden (en dat wil ik absoluut niet!). En eigenlijk durf ik ook niet te testen. Bang dat 'ie negatief zal zijn. Daarom wacht ik ook zo lang mogelijk.
Dat kan ik me voorstellen wij zijn vanaf juli bezig en ik heb nog steeds geen test hoeven doen omdat ik elke keer braaf na 26 dagen ongi werd... nu heb ik voor de 2e keer geen "normale"ongesteldheid gehad.. Ik hoop dat je het niet word! wacht rustig tot zondag en als het er dan nog niet is lekker testen..... succes en hou ons op de hoogte! Gr
Test was negatief? Nu zit ik met een probleem want ik weet nou niet of ik die 2 a 3 druppels als ongi moet zien of niet...... pfff ik denk dat we deze week maar gewoon weer lekker gaan klussen en misschien over 3 dagen er nog even een testje gaan doen... Wat denken jullie?