lage temp?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tupp, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik heb in de eerste helft van de cyclus temperaturen lager dan 36,5 graden.

1. ja, (bijna) altijd

2. een enkele keer

3. zelden of nooit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.253
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hallo dames,

Ik ben net begonnen met temperaturen en het viel me op dat mijn temperatuur wat aan de lage kant is. Ik las daar op Dr. Internet al het een en ander over en heb reden om wat achterdochtig te zijn wat dit symptoon betreft.

Maar voordat ik naar de echte dokter ren, vraag ik me af wat jullie temperaturen zijn. Zijn er meer meiden die (structureel) een BBT hebben van 36,4 of lager? Vandaar de poll.

2. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Moi!

Als baby had ik dat al. Niks om je zorgen over te maken!

3. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Tot de eisprong zo rond de 36,3 à 36,4 graden. En na de eisprong schiet hij meer dan 0,5 graden omhoog. Heb zelfs een temp.kaart laten zien aan mijn gynaecologe en zij had er geen op- of aanmerkingen over. Ligt er denk ik ook aan hoe je precies temperatuurt. Ik namelijk oraal, wordt vaak afgeraden maar ik heb er duidelijke kaartjes door. Succes!! ;)

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.253
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik temperatuur nu tijdelijk oraal om mijn cyclus in kaart te brengen en onder mijn oksel via de methode Barnes. Ik heb in het verleden (en nu trouwens nog) wat probleempjes gehad die zouden kunnen wijzen op schildklier problemen. Ik ben een tijdje terug daarop getest.
    't Was wat onduidelijk, maar leek wel goed te zijn. Natuurlijk fijn dat mijn bloed goed is, maar die klachten blijven.
    Nu duurt zwanger worden ook al zo vreselijk lang en ik begin te denken dat ik vermindert vruchtbaar ben. Vervolgens vallen die lage temperaturen me weer op (die, net als verminderde vruchtbaarheid, ook in weer in verband worden gebracht met de schildklier.)
    Kortom; ik zou nu wel wat duidelijkheid willen hebben. Volgende week ga ik naar de huisarts. Maar ik was wel vast benieuwd naar de temperaturen van andere dames. Ik had al wat rondgeneusd en zag dat de temperatuur bij de meeste kaartjes hoger lag, maar dat 'mijn' temperatuur ook wel vaker voorkomt.

Ach, ik zal hoe dan ook moeten afwachten wat de dokter voor me kan betekenen.

Deel Deze Pagina