mijn gyn heeft mij gezegt dat ik moet gaan temperaturen. en daar ben ik dan dus ook mee begonnen. ik was op dat moment ongi, maar ik moest toch al beginnen zei ze.ik ben dus uiteindelijk op dag 9 begonnen met tempen. ook gebruik ik ovutesten. zo ziet t eruit: dag 9: 36.1 dag 10: 36.1 dag 11: 36.2 dag 12: 36.1 dag 13: 36.1 en s'middags een positieve ovulatietest dag 14: 35.9 kan dat een daling zijn omdat mijn ei eraan kwam? dag 15: 36.2 dag 16: 36.4 dag 17: 36.6 dag 18: 36.4 wel dus 3 dagen hoger dus dat mijn ei is geweest kan ik dan wel echt zeggen toch? en kan t dus ook kloppen met die daling? en hoe moet t nu verder? na gister is t dus vandaag weer licht gedaald naar 36.4 mar dus nog steds hoger dan voor mijn ei. wanneer kan ik echt spreken van een behoorlijk daling en dat ik dus dan ongi moet worden? tot waar moet t dan dalen? onder de 36.2 ( dag na ei) of moet ik een andere temp aanhouden? ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik nu op moet letten. alvast bedankt!
vul je gegevens in op fertilityfriend.com ......gratis acc aanmaken en hoppakee........erg handig. Klik anders op mijn link dan kom je op de site. Ff goed bestuderen, aan de zijkant kan je ergens een account aanmaken. Zoals je ziet geeft hij als je het goed doet een kruis aan, dit is je ei, mijn temp daalt vlak voor mij ei enorm......zoals je ziet schiet hij daarna weer omhoog.......en als het goed is blijft hij hoog.......hihihihi........als je nog vragen hebt pb me maar.
nou ik heb er 1 aangemaakt hoor. maar nu vind ik dat t er wel heel leuk in staat wanneer me ei is geweest, maar ik weet niet wat de rest betekend *bloos* hoe krijg je m ook groot zodat ik mijn kaartje hier kan laten zien? vind t nog een erg moeilijke site? of ben ik nu gewoon dom?