graag jullie advies

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cookie, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Met heel veel plezier geef ik Arend al vanaf het begin af aan borstvoeding. De laatste maanden drinkt Arend alleen nog maar 's avonds en 's nachts. Soms 2x soms 1x. Nu heb ik altijd voldoende melk gehad, maar het wordt steeds minder en de de laatste week voel ik geen tsr meer. Arend stopt al na 1 min met drinken en wil dan wel weer verder gaan, maar drinkt hooguit 4 min. Daarna gaat hij meestal wel weer gewoon verder slapn.
    Ik wil graag Arend kunnen voeden als hij 's nachts huilt.
    Wat zal ik doen?
    - het zo laten gaan als het nu gaat (ik denk dat het dan binnenkort over is met de bv)
    - een spray gebruiken om de tsr op gang te brengen (kun je dat eigenlijk wel gebruiken in deze situatie? Ik heb hier geen ervaring mee)
    Ik ben een beetje bang voor wat er zal gebeuren als ik straks geen melk meer heb en Arend 's nachts wakker wordt. Hij is natuurlijk al wel bijna 11 mnd oud.
    Graag jullie advies!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou je vraag stellen aan Ilse (de LK) hier op het forum. Als het een TSR probleem is, zou je inderdaad de spray kunnen proberen.
    Misschien een keer kolven om je productie een oppepper te geven? Maar ik weet niet of je dan het beste overdag zou kunnen kolven of savonds?

Verder heb ik geen tips voor je, sorry. Veel sterkte!

3. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    En wat doe je 's ochtends? Drinkt je zoontje dan ook bij je? Want ik heb wel eens begrepen dat dat wel een tijdje vol te houden is; dus in ieder geval 's avonds en 's ochtends voeden; dan blijft de productie meestal wel in stand.
    En dan zou je 's nachts ook genoeg moeten hebben.

Hopelijk heb je er wat aan. En ik ben het eens met Salapio; vraag het eens aan Ilse.

Succes!

4. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Nee, 's morgens drinkt Arend al lang niet meer bij me. Ik zal het de lk vragen!

Deel Deze Pagina